اثبات اینکه هپی چیر آیا دقیقا همان چیزی است که شما هستید جستجو برای

مدل اولی تحمل وزن 150 کیلوگرم را دارا است و خود مبل هپی چیر تا 5 کیلوگرم وزن دارد، در مورد مبل دو نفره نیز تح

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مدل اولی تحمل وزن 150 کیلوگرم را دارا است و خود مبل هپی چیر تا 5 کیلوگرم وزن دارد، در مورد مبل دو نفره نیز تحمل وزن تا 300 کیلوگرم و وزن خود مبل هپی چیر در حدود 8 کیلوگرم است. رویه ای که موجب تعرق نمی گردد و از تعرق بالا جلوگیری می نماید این مبل شنی با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را در هر مکان و محیط قابل استفاده قرار داد و به محیط اطراف جلوه ای خاص می بخشد. رنگ آن نیز به صورت یک دست مشکی براق بوده که دارای طرفداران زیادی می باشد. خریداران محترم با مراجعه به سایت خانه شما می توانند انواع مدل های هپی چیر و بین بگ را در رنگ بندی متنوع، در اندازه های یک نفره و دونفره، در طرح های مختلف چرم مصنوعی یا پارچه مشاهده کرده و بعد از انتخاب سفارش خود را ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرند. تولید کننده مبل هپی چیر مخمل سایت شاپ اینتکس تمامی مواد داخلی و نیز پارچه به کار رفته در این مبل را با دقت بالا انتخاب و تولید نموده است .  This conte​nt was g᠎en᠎erat ed  by G SA Conte᠎nt Ge ne᠎ra᠎to r DEMO !

استراحت بر روی این مبل ها میتواند بعد از اتمام یک روز کاری سخت بسیار لذت بخش باشد، رنگ بندی موجود از مبل شنی در وب سایت خانه شما این امکان را به شما میدهد که با هر سلیقه که دارید بتونید هپی چیر مناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید. آستری مبل های شنی که معمولا در بیشتر مبل های شنی اورجینال وجود دارد ، به منظور نگهداری محتوای شنی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب جنس آن از پارچه های معمولی مقاوم می باشد . بین بگ یا همان مبل شنی یا هپی چیر نوعی مبل راحتی پرطرفدار است. برای استفاده از این محصول تنها کافیست با نشستن کودکتان بر روی آن یونولیت های خرد شده درون پوسته حالت بدن آن را گرفته و به راحتی مشغول گیم و یا تماشای تلویزیون شود. 2. مبلمان شنی به دلیل وزن سنگینتری که دارند و متریالی که درون آنها وجود دارد، نمیتوان گفت برای مسافرت قابل حمل نیست ولی حمل مبل بادی برای مسافرت آسانتر است. وزن این محصول 5 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل حمل می باشد. اگر قصد دارید برای دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار خود از هپی چیر استفاده کنید بهتر است که ابتدا اطلاعات مناسبی راجع به این محصول داشته باشید تا انتخابی مناسب را رقم بزنید.  Da​ta h as be᠎en g᠎enerated ᠎by GSA C onte᠎nt G en er​ator DE᠎MO​!

با وجود کیفیت بسیار خوبی که هپی چیر راحتی چرمی دارد ، گاهی ممکن است آسیب هایی را در صورت برخورد یا کشیده شدن هپی چیر با سطوح زبر داشته باشیم ، در این زمان نیاز به تعمیرات خواهید داشت . علاوه بر این، این رویه منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل می گیرد. تکیه گاه بلندی که در پشت این هپی چیر وجود دارد کمر و گردن را به خوبی در بر می گیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده احساس کمر درد و گردن درد به شما دست ندهد . این محصولات دارای ضمانت بوده که به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که از نظر کیفیت کاملا مطمعن باشید و خرید خود را انجام دهید . همچنین شما می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. پارچه هایی که در ساخت مبل هپی چیر ها استفاده می شود ، عمدتا پارچه های مخملی و چرمی هستند که می توانید به دلخواه خود رنگبندی آن را انتخاب کنید . در جواب این سوال باید گفت بله در این معرفی به آن خواهیم پرداخت. البته که ویژگیهای این مبل تنها به زیبایی ختم نمیشود و همانند تمامی تولیدات شرکت خوشنام اینتکس برای ساخت آن از مواد اولیه مرغوب در کنار جدیدترین فناوریها بهره گرفته شده است. This  data h​as  be​en g en erated with t he help of GSA Conte​nt  G enerat᠎or  DEMO.

ضمن اینکه به راحتی و بدون مشکل میتوانید آن را تمیز کنید. مواد اولیه پارچه از پلیاستر درجه یک ساخته شده است که داخل آن را با یونولیت خرد شده پر کردهاند. هپی چیر خوابیده یک نفره محصولی بسیار با دوام می باشد که از طراحی و زیبایی چشمگیری برخوردار است. ست کند و زیبایی نمای محیط را چندین برابر نماید. البته لازم به ذکر است که یک زیپ در قسمت زیرین مبل تعبیه شده است که مقدار یونولیت را میتواند کم و زیاد کرد. علاوه بر این در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ درنظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می آورد که به حجم مواد داخلی آن افزوده یا از آن بکاهید و به این ترتیب آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. مبل های هپی چیر به علت داشتن مواد داخلی از یونولیت خرد شده یا گرانول فومی ساچمه ای شکل پس از مدتی نشست میکنند یا به زبان ساده تر ارتفاع مبل کوتاه تر میشود .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن