105 گربه های حذف شده از لنکستر صفحه اصلی; برخی از نقل مکان به فاستر مراقبت

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 1:43 PM EDT Jun 22, 2020105 گربه ها و بچه گربه ها برداشته شده از یک Lancast

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

105 گربه ها و بچه گربه ها برداشته شده از یک Lancaster County هفته گذشته به خانه هستند که برای درمان مسائل پزشکی و یا قرار داده شده در نگهداری فرزند.

که می آید از پنسیلوانیا SPCA که نجات felines و در حال حاضر به بررسی صاحب لیتیتز صفحه اصلی.

"بچه گربه ها همه نقل مکان کرد و به مراقبت فاستر به عنوان آنها رشد می کنند بزرگ و قوی و گربه های دیگر اینجا هستید دریافت مراقبت های پزشکی به عنوان آنها بازیابی از دستگاه تنفسی فوقانی و عفونت چشم" گفت: Gillian Kocher PSPCA سخنگوی یک ایمیل به در.

پس از یک نکته به نام به PSPCA را ظلم و ستم خط تلفن سازمان مأموران اجرای قانون رفت و به خانه ژوئن 16 با یک جستجو در حکم نجات حیوانات همراه با دو متوفی بچه گربه ها.

هنگامی که در ابتدا در مورد حیوانات, صاحب ملک گفت: فقط وجود دارد و نه گربه در خانه چه گربه ها دیده می شود می تواند از طریق ویندوز. تعدادی از گربه های مبتلا بودند تنفسی فوقانی عفونت های درمان نشده و عفونت چشم و سنگین حرارتی از پوست خود را با توجه به PSPCA به انتشار اخبار.

"صرف ساعت در داخل یک ملک پیدا کردن و از بین بردن غفلت و آزار حیوانات است که همه بیش از حد معمول اتفاق برای ما" گفت: Nicole Wilson مدیر انسانی اجرای قانون و پناهگاه عملیات در پنسیلوانیا SPCA در انتشار اخبار.

"ما سپاسگزار برای این که خوب سامری که تماس به ما به عنوان بدون که فردی ما نمی تواند پایان دادن به درد و رنج این حیوانات است."

هر کسی که علاقه مند در اتخاذ می توانید ایمیل adoptions@pspca.org.

پنسیلوانیا SPCA را ظلم و ستم خط تلفن است (866) 601-SPCA. راهنمایی را می توان در سمت چپ ناشناس.

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب