12 نقل قول قوی است که کشف York County, پاسخ به همه گیر تبعیض نژادی

جیم مک کلور منتشر شده 2:55 PM EDT Jul 19, 2020ما در گذشته بیت اواسط سال 2020 و ما در حال حاضر زندگی می کردند ا

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399

ما در گذشته بیت اواسط سال 2020 و ما در حال حاضر زندگی می کردند از طریق یک دهه محلی و رویدادهای جهان است.

ما در حال صحبت کردن البته از بدترین بیماری همه گیر در یک قرن. و جهان شاهد قتل یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید در دست پلیس در مینیاپولیس یکی از چندین برجسته نژاد الهام گرفته از بی عدالتی.

بنابراین به نظر می رسد برای درس خوب در حال ظهور از این لحظه وحشتناک.

به عنوان برخی وجود دارد.

نیویورک شهرستان, جامعه مبارزه از طریق این بیماری همه گیر به تجاوز به محلی نیویورک کمپین هدف است. بیش از 3.5 میلیون دلار مطرح شد به کمک های غیر سود برخی از وضعیتی وخیم از تاثیر این بیماری همه گیر.

York شهرستان اعداد در گسترش و مرگ و میر ناشی از COVID-19 بهتر از بسیاری قابل مقایسه با شهرستانهای استان است.

نیویورک شهرستان, کمیسیون با countywide نفوذ پدید آمده اند به عنوان رهبران سرگرم کننده امکان countywide وزارت بهداشت و ایجاد دو موقعیت به مقابله مستقیم با صاحبان سهام است.

و درخشان ترین لحظه زمانی بود که دو 17 ساله دبیرستان سالمندان برنامه ریزی یک زندگی موضوع اعتراض در نیویورک قاره مربع در اوایل ماه ژوئن است.

یک York Daily Record داستان نقاشی صحنه:

یک ساعت قبل از تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شد Tzipporah Goins ایستاده بر روی یک پلت فرم در میدان و نگاه بیش از او دوست و همکار اعتراض سازمان Arlette مورالس.

من نمی توانم صبر کنید تا ببینید این امید را در چشمان خود را, او گفت:.

در اعتراض مورالس و Goins چهارم یک تماس به 1500 مونتاژ. جامعه گوش و مسالمت آمیز اعتراض کردند.

"پس از آن الهام بخش دیدن همه به ارمغان آورد با هم در صلح و همبستگی و حتی بیشتر از آن به دلیل آن را یافته بود چنین جوان قدرتمند رهبران" یکی از معترضان گفت.

دو بار از بحران.

دو لحظه است که در آن رهبران در حال ظهور و جانباز به مناسبت افزایش یافت.

سومین رویداد بافندگی: تقسیم کشور به مجلس در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری که موظف است برای ایجاد اختلاف است.

اما این که در ماه نوامبر و این است ماه ژوئیه.

بنابراین با این همه در ذهن, آن ممکن است مفید برای دوباره کلید لحظات تا کنون در سال 2020 از طریق کلمات از رهبران ما:

در مورد COVID-19

"York County سلامت عمومی پاسخ به COVID-19 شده است بسیار قوی است. پاسخ ما محدود گسترش و میزان مرگ و میر از COVID در مقایسه با کشورهای همسایه با مشابه جمعیت و جمعیت شناسی."

- YoCo قوی بازیابی نیروی کار رهبر سیلاس Chamberlin در یک پرسش-و-پاسخ داستان در YDR.

"به تازگی منتشر شده مقاله از YDR نشان می دهد که 'Latinos در شهر نیویورک آلوده با COVID-19 در یک نرخ بالاتر از دیگران است.' در حالی که این آمار در هر دو 'نگران کننده' و 'شگفت انگیز' به عنوان کسی که با این نسخهها کار از نزدیک با Latino جمعیت نیویورک, من نمی پیدا کردن آنها را تعجب آور نیست."

- دکتر لوئیس گارسیا, خانواده, سلامت برای اولین بار در یک YDR ستون مهمان.

در مورد تبعیض نژادی

"نام و حافظه هر فرد ما از دست داده اند و ... در یک لیست بسیار طولانی ... گرفته از این دنیا بیش از حد به زودی ... در حال حاضر از جمله Ahmaud Arbery.

"متوقف شود. ... به نام همه که مقدس است. ... فقط متوقف کردن! هرگز دوباره ... ."

-نیویورک فرد واکر به نقل از یک عضو جامعه در یک YDR ستون مهمان

"نیویورک شهرستان, Association of Chiefs of Police محلی و روحانیت از جمله سیاه وزرای انجمن York County متحد ما در خشم و محکومیت قابل سرزنش استفاده از نیروی کشنده توسط افسران پلیس در مینیاپولیس است که منجر به بی معنی و مرگ غم انگیز آقای جورج فلوید. می تواند وجود دارد هیچ کمک هزینه ای در اجرای قانون برای افسران که مرتکب چنین اعمال شنیع و یا برای افسران که موفق به مداخله و جلوگیری از ارتکاب این عمل می کند."

- نیویورک شهرستان chiefs of police و روحانیت در YDR ستون مهمان

"هنگامی که شما در اعتراض به این بی عدالتی است که در جامعه ما بسیار مراقب باشید که خود را در اعتراض نیست, ربوده شده توسط خارجی ها با یک دستور مختلف از شما. به اعتقاد من شهر نیویورک و نیویورک شهرستان خواهد بود بسیار دشوار مهره به کرک — ما و شما همیشه باید جان سخت نژادپرستان. نمی از دست دادن تمرکز خود را بر روی این مشکل که مشکل ما نیست. در اکثر موارد تنها چیزی که تغییر خواهد کرد آنها را زمانی که آنها در گورستان.

بیشتر: نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز شعر: "امریکا است که در آن روح خود را؟'

بیشتر: تظاهرات مخالفان جنگ در صلح در نیویورک علیه خشونت پلیس افتخار جورج فلوید

"ما به عنوان مردم سیاه و سفید نمی تواند حل نژادپرستی. این کار متعهد و دلسوز مردم سفید برای مقابله با, و به لطف نسل جدیدی از سفید جوان, جوانان, امید وجود دارد و من می بینم که شروع به اتفاق می افتد. شما به عنوان جوان جامعه از رهبران و فعالان و کارآفرینان جوان سیاه نیاز به ماندن متمرکز بر مشکلات واقعی است که مقابله با محله های ما."

- Crispus Attucks' بابی سیمپسون در یک YDR ستون مهمان خطاب به رهبران جوان از زندگی مهم جنبش است.

پاسخ رسمی

"پیشنهاد شد به منظور بررسی ایجاد یک County Health دفتر هماهنگی بخش سلامت عمومی پاسخ به فعلی و آینده بیماری های همه گیر و دیگر شرایط اضطراری. ما قصد داریم به بحث بیشتر با WellSpan Health, UPMC و دیگر سازمان های جامعه مانند خانواده و سلامت برای اولین بار برای درک بهتر نیازها و الزامات است."

-York County کمیسیون در یک پرسش-و-پاسخ داستان در YDR مورد YoCo قوی بازیابی نیروی کار توصیه.

-"هیئت کمیسیون به تصویب رئیس فرصت افسر/ترینر موقعیت در نیویورک شهرستان دولت. این موقعیت را به تمرکز بر روی تنوع سهام و ورود و آموزش و توسعه کارکنان است. این شهرستان از دولت است که تنها یکی از ذینفعان در چنین یک موضوع مهم است.

"نیویورک شهرستان, برنامه ریزی کمیسیون ایجاد تنوع سهام و ورود به جامعه برنامه ریز. این موقعیت را به تمرکز بر روی پیشرو در توسعه و پیاده سازی یک countywide جامعه طرح است که به ترویج عدالت تنوع و ورود در سیاست های برنامه ها و شیوه های.

- York County کمیسیون در یک پرسش-و-پاسخ داستان در YDR در مورد موقعیت برای رسیدگی به حقوق صاحبان سهام و ورود.

"رانندگی یک فرهنگ همکاری در یک بخش گسترده ای از اساس حیاتی برای پرداختن به مسائل جامعه ما است. تنوع سهام و شمول بسیار گسترده تر موضوع از چه روابط انسانی کمیسیون (HRC) می تواند پاسخ آن است که تنها یک پاسخ به یک موضوع چند وجهی. قرار دادن فعال و مولد و پایدار راه حل در محل خواهد شد که به مراتب تاثیر بیشتری در مورد این مسائل در جامعه ما است. قبل از هر گونه تصمیم گیری ساخته شده باشد با توجه به شهرستان بشر کمیسیون روابط ما نیاز به اطلاعات بیشتر برای اطلاع رسانی به هر گونه تصمیم گیری از جمله موفقیت ها و چالش های HRCs بودجه اختیارات قانونی و چگونه به اطمینان حاصل شود آن است که پایدار است."

- York County کمیسیون در یک پرسش-و-پاسخ داستان در YDR در مورد برنامه ریزی برای یک county روابط انسانی کمیسیون.

ارزیابی آینده

"به خوبی انجام می شود, شهرستان نیویورک.

"اما ما باید به یاد داشته باشید که ما در پایان COVID-19 در جامعه ما است. نه ما شاید در پایان از آغاز. چگونه این بیماری همه گیر در نهایت نقش را در southcentral پنسیلوانیا است که هنوز هم بسیار در دست ما است. این مهم است که ما را رها نمی بسیار شیوه که ما را به نقطه که در آن ما اقتصاد محلی به دست آورد برخی از کمک."

- دکتر متی Howie کمیسر جولی ویلر و پزشکی قانونی, Pam, گی, در یک ستون مهمان در YDR.

"رهبران می گویند آنها می خواهند برابری و عدالت ما اجازه دیدن تنوع و شمول سیاست است که مسابقات آن وعده. اگر چه ما درک عبارات از عشق و همبستگی دیده شنیده و احساس متاسفم برای نمی خواهد آن را انجام داده در این زمان. آنچه ما نیاز داریم این است که برابری و عدالت برای مطابقت با سرعت نوآوری و دلار های مالیاتی ما قوی تر درآمده است.

"به من نزدیک اواخر آبراهام لینکلن اظهار داشت: تعهد چیزی است که تبدیل به یک وعده به یک واقعیت است.' اجازه دهید ما متعهد به ساخت برابری حقوق صاحبان سهام شمول و رفاه صرف نظر از نژاد و جنسیت و قومیت و مذهب یا عقیده جدید عادی در شهرستان نیویورک."

- Montez D. پارکر دوم, مدیر اجرایی, Salem, مربع, جامعه, انجمن, در یک ستون مهمان در YDR.

"این خیلی خسته کننده است که برای دیدن شهر ما می آیند و ما واقعا می خواهید تغییر دهید و همه ما می تواند شروع به انجام چیزی برای ما تغییر" Arlette مورالس سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض کرد.

"تظاهرات زیبا و فوق العاده مهم است اما شما فقط نمی تواند نگه داشتن تظاهرات برای همیشه شما در واقع باید به تغییر" Tzipporah Goins سیاه زندگی موضوع اعتراض کرد.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب