1951 شرکت قهوه کار می کند برای حمایت از کارکنان پناهندگان در میان همه گیر

در سال 2015 1951 شرکت قهوه پشت سر هم بر روی کافه با آن barista برنامه های آموزشی برای پناهندگان, اما از آن است

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

در سال 2015 1951 شرکت قهوه پشت سر هم بر روی کافه با آن barista برنامه های آموزشی برای پناهندگان, اما از آن است که در حال حاضر رو به بار دشوار است.

به عنوان بسیاری از کسب و کار مبارزه با تعطیلی و تغییر مکان عمومی, بهداشت دستورالعمل های سال 1951 شرکت قهوه بدون استثنا است. کافه سه مکان شده اند بازگشایی به تدریج. کالج خیابان محل بازگشایی مارس 20 و یکی در Channing راه — شرکت در اولین محل بازگشایی ژوئیه 15. مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی, محل, اما, هنوز هم بسته به دانشجويان در محوطه دانشگاه.

با توجه به بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت داگ هویت کسب و کار پایین است و در حدود 80 درصد است.

در ابتدا این کافه به دریافت یک وام کسب و کار کوچک از چک حفاظت از برنامه و یا PPP اما آن را تنها تحت پوشش دو ماه از مشکلات Hewitt گفت.

با توجه به هویت فرایند اخذ وام نیز پیچیده و شرایط یک "حرکت به هدف." او افزود که این کافه در ابتدا تصور آن را مجبور به استفاده از کل وام بیش از یک دوره هشت هفته اما پس از شش هفته — که بیشتر این پول صرف شد — PPP تمدید زمان محدود به 24 هفته.

وام "قطعا به ما کمک کرد حداقل قادر به زنده ماندن" هویت گفت. "در حال حاضر ما واقعا باید قادر به تکیه بر مشتریان ما. مشتریان ما هستند که ما را از رفتن."

کافه و کارکنان آن نیز مواجه چالش های خاص چون همه از آن baristas می گوییم.

شرکت barista کارکنان رفته از 25 نفر به سه نفر. اما در سال 1951 شرکت قهوه تلاش شده است برای کمک به کارگران و کسانی که از آن برنامه آموزش پیدا کردن شغل دیگر و یا فایل برای بیکاری. با توجه به هویت این می تواند مشکل به خصوص برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط نیست و کسانی که بدون دسترسی به اینترنت و یا فن آوری است.

"ما واقعا از تغییر بودن افرادی که فقط به استخدام پناهندگان و کمک به آنها در پیدا کردن شغل برای حمایت از خود را نیز ارائه casework به طوری که مردم هنوز هم می تواند دسترسی به منابع آنها نیاز به در بار تلاش مثل این" هویت گفت.

کافه همچنین استفاده از آن زمان به تازگی برای ایجاد یک فیلم مستند کوتاه "هیچ منشا واحد" که به شرح زیر سه فارغ التحصیلان از سال 1951 قهوه شرکت در برنامه های آموزشی با توجه به هویت. از آن خواهد شد در دسترس برای مشاهده در ماه اوت است.

آن را دشوار است برای کافی نت ها برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی مجدد هویت اضافه شده است. آن را در حال حاضر چگونه ارزیابی بسیاری از کارکنان آن می تواند بازگشت به کار.

"در باز و بسته شدن و تغییرات در کسب و کار محدودیت و شعله ور شدن یو پی اس در تعدادی از موارد ما واقعا در تلاش برای مطمئن شوید که ما به سهولت به آن و زمانی که ما به کسی کار ما می دانیم که این یک کار است که ما می تواند حفظ" هویت گفت.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن