سخت آرامش خود را حفظ و حمل در ؟ راه هایی برای زمین خود را از طریق زمان آشفته

من در مورد شما نمی دانم, اما جهان احساس می کند بسیار گیج کننده می بینم. با سیاه و سفید زندگی می کند توجه به حرکت به سرعت به دست آوردن کشش در بالای مداوم و همه گیر این چند هفته گذشته شدید شده اند به حداقل می گویند. همانطور که کشور ما تحمل یک فشار دادن دوره تلاطم و تغییر و عدم قطعیت آن را آسان به احساس از دست داد و ضعف ما در مسدود قطعا می تواند مربوط. بنابراین ما وارد یک زن و شوهر از پیشنهادات در مورد چگونه شما می توانید destress و زمین خود را از طریق این دوران هرج و مرج.

نگاهی به یک استراحت از رسانه های اجتماعی

گاهی اوقات ما فقط نیاز به یک سم زدایی دیجیتال. اگر شما به خودتان پیدا کنید نگران پیمایش از طریق اخبار و رسانه های اجتماعی برای مدت طولانی از زمان استراحت. مکث قرار داده و گوشی خود را. چند بار چشمک میزنه به reorient خودتان و حذف آن برنامه از دستگاه خود را — به طور موقت ، این جریان ثابت از اطلاعات از تلفن های ما می تواند به خصوص قاطع و مهم است به رسمیت شناختن است که.

ورزش

فعال ماندن و حرکت در اطراف یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید بدون در نظر گرفتن وضعیت. ورزش پاک و ذهن شما را به شما می دهد یک افزایش انرژی و فوق العاده destresser. این که آیا شما به طور معمول نمی خواهم به ورزش و یا یک شیطان برای تمرینات همیشه وجود دارد یک راه برای دریافت خون را پمپاژ رقص, آموزش فاصله با شدت بالا و یا حتی فقط lunges از اتاقی به اتاق بعدی.

بخوانید

وجود دارد هیچ چیز مانند پیچش یا حلقه زنی با یک کتاب خوب و یک لیوان چای. کتاب دارای توانایی فوق العاده به شما حمل و نقل به جهان دیگر اجازه می دهد شما را به کم کردن سرعت از ما سریع ء واقعیت است. باز کردن از پیچ با این کتاب شما شده است که مایل به خواندن و یا بازخوانی پیر با دختر مورد علاقه! در هر صورت شما نمی توانید به اشتباه با این فعالیت های تسکین دهنده.

آموزش خود را

با نگه داشتن وقایع کنونی می تواند طاقت فرسا به ویژه هنگامی که وجود دارد به روز رسانی جدید هر روز. نگاهی به برخی از زمان هر روز برای یادگیری کمی بیشتر در مورد موضوعات ناآشنا. به یاد داشته باشید آن را OK اگر شما همه چیز را نمی دانند. صبور گرفتن گام های کودک و سرمایه گذاری در دراز مدت برنامه آموزشی — بقیه را به دنبال خواهد داشت.

یوگا

با تمام وقت ما صرف خیره شدن به صفحه نمایش بدن ما ملزم به احساس تنگ و درد است. این می تواند آن را دشوار برای بدن خود را به استراحت و باز کردن از پیچ. بنابراین سعی کنید برخی از یوگا! اگر شما جدید به فعالیت وجود دارد مقدار زیادی از فیلم های آنلاین است که شما منجر شود از طریق امتداد یوگا. دراز کردن اندام خود را اولین چیزی که در صبح و قبل از رفتن به رختخواب و یا هر زمان که شما احساس سفت است. بهتر است نگاهی به یوگا برای برخی از هوای تازه. یوگا شدنی است بدون توجه به جایی که شما هستند!

قدردانی خارج از منزل

آن را آسان به جاروب در قرنطینه رقیق هنگامی که شما در داخل در تمام طول روز. اگر شما در یک فانک صرف برخی از زمان با مادر طبیعت! این که آیا آن بود پیاده روی دوچرخه سواری و یا حتی گشت و گذار خارج از منزل بزرگ همیشه می یابد یک راه به شما یادآوری می کنند که همه چیز درست خواهد شد.

لیست ما شامل بالا است به هیچ وجه جامع اما این یک جای خوب برای شروع است! همانطور که ما تجربه چنین بار پر سر و صدا عادی احساسات ما به همه جا. این که آیا شما احساس استرس و اضطراب و سرخوردگی و یا ضعف آن را OK به فقط یک گام به عقب. در حال حاضر تمرکز را از یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید به به خودت سخت بگیر! ما در مسدود حمایت شما بدون توجه به آنچه.

تماس با Kristie Lin در [email protected].

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>