مسدود راهنمای برای حفظ خانه کامل روال تمرین

به عنوان دیوانه به عنوان آن ممکن است به نظر می رسد, آن را در حال حاضر شده است نزدیک به پنج ماه پس از ورزشگاه تا به حال به درهای بسته خود را به دلیل جهانی و همه گیر. شاید شما کامل تماس خود را-رایگان, خود ارضایی, روال تمرین در حال حاضر و یا شاید شما فکر نمی در مورد کار کردن پس از ساخت (و فراموش کردن در مورد) قطعنامه سال نو شما. این راهنمایی برای تکمیل خود را قرنطینه پسند روال تمرین به شما کمک می کند بدون در نظر گرفتن که قایق شما در به دلیل اهمیت حفظ آمادگی جسمانی خود را هرگز نمی تواند اغراق آمیز باشد. نه تنها آن است که برای بدن شما خوب, اما آن را نیز دارای مزایای شگفت انگیز برای سلامت روانی خود را!

کار ورزش را به برنامه روزانه خود را

یک روال تمرین است که دقیقا یک روال. این به این معنی شما نیاز به زمان برای ورزش به طور منظم. این مهم است به یاد داشته باشید که همانطور که شما در زمان زمان برای رفتن به ورزشگاه و یا بازی های ورزشی قبل از قرنطینه شما نیاز به زمان را در حال حاضر. اگر شما فکر می کنم در مورد آن, شما حتی ممکن است نیاز به زمان کمتر در حال حاضر با توجه به اینکه شما احتمالا ورزش در و یا شروع از خانه خود را. شاید شما از خواب بیدار نیم ساعت زودتر به انجام یک کلاس آنلاین قبل از شروع روز خود را شاید شما را به یک تماس تلفنی در حالی که در یک پیاده روی یا شاید شما برای اجرا در پایان روز. هر آنچه در آن است که تضمین میکند که شما را متمایز بخشی از روز خود را کنار بگذارند به خارج است که اولین گام برای ایجاد یک جامد روال تمرین.

کاوش های مختلف آنلاین کلاس های ورزش

این هیچ راز است که یوتیوب دارای یک جواب برای تقریبا همه چیز در جهان ما امروز, ورزش گنجانده شده است! شما می توانید یک ویدیو یوتیوب برای هر نوع تمرین شما می توانید تصور کنید. که نه به ذکر است ارائه شده از بسیار خود ما امکانات ورزشی و تفریحیکه شامل هر دو بر روی تقاضا و زندگی کلاس ورزش. حتی اگر شما به طور معمول یک گروه تمرین و یا کلاس های ورزش, تلاش آنلاین ارائه می تواند کمک به شما برای شروع با دادن به شما برخی از مسیر و الهام بخش است.

مجموعه ای معقول و منطقی انتظارات خود را

حتی ورزشکاران حرفه ای گاه به گاه روز ، انتظار می رود خود را به کار کردن هر روز شما را در یک مسیر به سمت ناامیدی که خواهد شد و سپس باعث شود شما به از دست دادن انگیزه خود را. خود را در آغوش نیاز بدن به بهبود کار روز استراحت و روز آسان تر به برنامه خود را. تنظیم انتظارات معقول برای خودتان شما را در مسیر موفقیت و رضایت!

دریافت خلاق

روال تمرین خود را محدود می شود متفاوت از هر آنچه در آن است که شما استفاده می شود به انجام. خلاق شدن با آن است لذا ضروری است. سعی کنید از یک نوع جدید از تمرین (هیچ کس می توانید ببینید شما به هر حال!), استفاده از آب بطری یا سنگین کوله پشتی به وزن و تغییر دهید تا نوع ورزش شما انجام دهد. انجام همان چیزی که هر روز شما را در یک شیار بنابراین اجازه دهید آب های خلاقانه خود را جریان!

در حالی که ما هیچ تناسب اندام کارشناسان ما در مسدود کردن با این وجود امیدوارم که این نکات به شما کمک کند ایجاد و یا بهبود خانه خود را روال تمرین!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>