بودن در لحظه: شیوه های ذهن آگاهی برای یک ترم استرس زا

این ترم استرس زیادی به آن متصل است. آن را سخت به مدرسه آنلاین هنگامی که شما عادت به گرفتن کمک دست و مجبور به بیدار ماندن در سخنرانی. و اگر شما در حال تلاش برای شرکت در کلاس ها در حالی که به اشتراک گذاری یک اتاق و یا شنیدن خواهر و برادر کوچک خود را فریاد 24/7، شما ممکن است احساس می کنید که شما نیاز به جیغ زدن. به جای اضافه کردن به صداهای غیرممکن بلند که از هر گوشه ای از خانه تان می اید، برخی از شیوه های تمرکز ذهن را امتحان کنید. و هی، این را ننویس حتی اگر قبلا مراقبه را امتحان کرده اید و تمام مدت می توانستید درباره آن فکر کنید این بود که نیش اشکال در پای تان چگونه خارش می کند.

ذهن آگاهی می تواند به معنی بسیاری از چیزهای مختلف، و بسیاری از راه های برای حضور بیشتر در حال حاضر و آرام ذهن خود را که می تواند برای شما کار وجود دارد. در اینجا برخی از شیوه های کمک به آماده سازی خود را برای سال و کاهش استرس.

مراقبه

مدیتیشن یک عمل باستانی است که در جنوب آسیا سرچشمه گرفته است، و در بسیاری از ادیان امروز، مانند آیین هندو و آیین بودایی بسیار مهم است. تا حد زیادی، در دنیای غرب محبوبیت پیدا کرده است، و اگرچه تحقیق در مورد تاریخ و معنی پشت این سنت مهم است، اما لازم نیست که مذهبی باشید تا مراقبه را امتحان کنید. بسیاری از مردم سعی می کنید به طور منظم به تفکر و تعیین زمان خاص کنار هر روز به مدت پنج دقیقه یا بیشتر از مراقبه, اما گاهی اوقات در طول ترم, حتی پنج دقیقه می تواند مانند یک سوال بزرگ احساس.

شما می توانید با استفاده از مراقبه شروع به خودتان آرام اگر شما احساس می کنید به خصوص استرس. سعی کنید پیدا کردن یک نقطه آرام و آرام. اگر این غیر ممکن است، به یک مدیتیشن یا لیست پخش نویز سفید نگاه کنید و سعی کنید هر صداهای بیرون را مسدود کنید. به راحتی بشین، اما نه لزوماً پر از آب و خم، تا خودرا به نفس کشیدن خود توجه داشته باشید و ذهنتان را آرام کنید. اگر برای شما سخت است که مغزتان را مکث کنید، نفس هایتان را بشمارید یا روی یک عبارت یا کلمه آرام بخش که می توانید آن را تکرار کنید تمرکز کنید – این اساساایده یک مانتراست که در مراقبه بودایی و هندو رایج است و مانترای خاصی قرن هاست که استفاده می شود. قصد این است که به کم کردن سرعت و تمرکز بر روی لحظه ای که شما در آن قرار دارد، گوش دادن بیشتر به ذهن و بدن شما.

ورزش

ورزش می تواند یک راه عالی برای تمرین ذهن آگاهی. حتی اگر شما خیلی دونده نیستید، در نظر بگیرید که یک نقطه منقول پیدا کنید که در آن بتوانید در اطراف آن اجرا کنید. اگر مراقبه برای شما سخت است, تمرینات مانند در حال اجرا, شنا کردن و یا حتی فقط کشش می تواند یک راه عالی برای روشن کردن ذهن خود را در حالی که هنوز هم داشتن چیزی برای اشغال بدن شما. یوگا و مراقبه شیوه های ذهن آگاهی مورد استفاده در چندین ادیان جنوب آسیا، و بسیاری از کارشناسان در جهان که ثروت از اطلاعات در مورد مزایای یوگا و ریشه های آن وجود دارد.

اگر شما به یوگا علاقه مند هستید، منابع و فیلم های آنلاین زیادی برای کشف این کار برای طیف وسیعی از سطوح مهارت و طیف وسیعی از شیوه های معنوی وجود دارد. مهم است که در اینجا متوجه است که ورزش لزوما فقط برای سوزاندن کالری نیست، بلکه آن را نیز در مورد زمان برای خودتان و در حال حاضر بودن.

ژورنالینگ

ژورنالیست می تواند راه بسیار خوبی برای از بین بردن استرس و تمرین ذهن آگاهی باشد. به جای اینکه نگرانی ها و استرس های خود را در داخل مغز تان به هم پیوسته نگه دارید، اجازه دهید آنها را روی کاغذ بیرون بیاوید! ممکن است این کلید باشد که به خودتان اجازه دهید که استراحت کنید و به تفکر و یا حتی فقط برای انجام کار های دیگر.

ژورنالکردن افکار و احساسات صادقانه شما می تواند راه بسیار خوبی برای اطمینان از اینکه شما در حال حاضر، به جای مسکن در احساسات گذشته و یا نگرانی های آینده است. و لازم نیست که هر روز کاری که می کنید را بنویسید. شما می توانید بنویسید که چه احساسی داری یا بخش های قابل توجهی از روز خود را توصیف می کنی، یا حتی می توانید ابله ی خود را بنویسید. اگر شما سعی کنید گلوله ژورنالینگ، شما می توانید نوشتن تاکیدات برای خودتان تمرین و سازماندهی افکار خود را بر روی کاغذ در راهزیبا.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>