UCSB دکترا مطالعات بهداشت روان در میان همه گیر

احساس اضطراب؟ افسرده? تاکید? مشکل تمرکز کردن؟ اگر اینطور باشه، شما شرکت زیادی دارین پنج ماه در عمق اسلاید همه گیر آمریکا، ترک های سلامت روانی ما نشان می دهد. مارگارت بویر این را خوب می داند.

یک نامزد دکتری در بخش مشاوره، روانشناسی بالینی و مدرسه ای UC سانتا باربارا در دانشکده تحصیلات تکمیلی Gevirtz، او به تازگی پروژه پایان نامه خود را در مورد چگونگی مقابله مردم در مرحله اولیه COVID-19 همه گیر به پایان می رسه. در یک بررسی بیشتر کالیفرنیااز ۱۸ مارس تا ۱۵ آوریل، او علائم قابل توجهی از افسردگی، اضطراب و استرس را پیدا کرد.

بویر گفت: «بیش از ۲۰ درصد شرکت کنندگان حداقل علائم افسردگی متوسط، ۳۶ درصد علائم اضطراب متوسط و ۳۲ درصد حداقل سطح استرس متوسط را گزارش کرده اند» “این واقعا هیچ شوخی در مورد نتایج بهداشت روانی است.”


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


بویر اذعان کرد که کشور در یک مکان متفاوت از آن در ماه مارس و آوریل بود، زمانی که همه گیر بود شروع به ویران کردن مناطق شهری مانند نیویورک و قفل شدن نیروی در اطراف ایالات متحده است. اما با بیش از 160,000 کشته و رکورد شکنی تعداد موارد گزارش شده تقریبا هر روز, سطح استرس ما بالا باقی می ماند.

که ما را به پرسش های بسیاری می آورد که می پرسم: چه می توان در مورد آن انجام داد؟ -واقعا چي کار مي کنه؟ Boyer پیشنهاد “قاب سازی مثبت” ، که او تعریف شده است به عنوان “تمرکز بر روی بخش های کوچک ، خوب از یک وضعیت بد به سعی کنید آن را در یک نور مثبت تر را ببینید. که در واقع با افسردگی و استرس کمتر برای شرکت کنندگان در مطالعه من همراه بود.”

یکی دیگر از استراتژی های برنده است به دنبال حمایت عاطفی ، بویر گفت. تکیه کردن به عزیزان برای آسایش و درک به رفاه بیشتر و تنهایی پایین تر مربوط می شد. به گفته بویر، شفقت به خود اهمیت ویژه ای دارد. “این یکی بسیار دشوار است برای خوب شدن در، او گفت، “اما این در مورد مربوط به خودتان را در راه است که به همان میزان از درک و مراقبت است که شما را به کسی دیگر که شما دوست دارم.”

چه کار نمی کند: تهویه. تهویه به عنوان یک استراتژی در واقع با رفاه پایین تر و استرس بیشتر برای افراد در نمونه من همراه بود. بنابراین روشن است که روشی که ما از افراد دیگر برای حمایت عاطفی خود استفاده می کنیم مهم است. این در مورد به دنبال راحتی و درک بیش از تندرست احساسات منفی من از آنها نیز هست.” علاوه بر این، “بی مسئولیتی رفتاری”، یا فقط دست از تلاش برای مقابله با مشکلات خود برمی دارد، با افسردگی و اضطراب بیشتر همراه است.

بنابراین اگر من مجبور بودم همه اینها را در یک جمله خلاصه کنم، بویر گفت: «این طور خواهد بود: دست از این کار نبر؛ من نمی خواهم که این کار را انجام دهم» از بین بردن قابل درک است، اما نه به خصوص مفید است. رسیدن به دیگران برای حمایت عاطفی، نه تنها مشاوره و یا تهویه. وقتی اتفاقات خوب رخ می دهد، به آن چیزهای خوب توجه کنید و واقعاً شروع به تمرین دلسوز بودن با خودتان کنید. که بخش آخر به طور خاص می تواند واقعا دشوار باشد، اما آن را نیز واقعا قدرتمند است.”

اگر شما سعی کرده اید با اضطراب یا افسردگی خود مقابله کنید و احساس نمی کنید که به جایی می رسه، بویر پیشنهاد می کنه که زمان خوبی برای حمایت حرفه ای باشه. یک پوشش نقره ای از این است که درمانگران واقعا خوب در سلامت از راه دور روانی و ارائه خدمات آنلاین، او گفت. “من فقط دوست دارم به مردم بگم، “اگر شما قبلا در درمان بوده است، در حال حاضر زمان خوبی برای امتحان کردن آن است. “

a extended version of the article is published atnews.ucsb.edu.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>