7 قانون درباره تلویزیون شیائومی

جدیدترین تلویزیون شیائومی، Mi TV 4S، در اندازه 65 اینچ معرفی شد ریموت کنترل این مدل همانند مدلهای سال قبل تغی

توسط NEWSWORLDS در 17 بهمن 1401

جدیدترین تلویزیون شیائومی، Mi TV 4S، در اندازه 65 اینچ معرفی شد

xiaomi tvریموت کنترل این مدل همانند مدلهای سال قبل تغیری چندانی نداشته است . اتصال بلوتوث به این معنی است که می توانید تلویزیون خود را از هر جهتی که انتخاب می کنید کنترل کنید. از دسترسی آسان به Netflix و Prime Video با کلیدهای میانبر اختصاصی کنترل از راه دور لذت بخش است که البته در ایران کاربرد زیادی ندارند. یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون، میکروفون اختصاصی برای ارتباط صوتی است. این میکروفون در قسمت زیر بدنه تعبیه شده و کلید مخصوص به خود را دارد تا در صورتی که به آن نیاز ندارید، آن را غیرفعال کنید. تلویزیون شیائومی Mi TV P1 دارای سیستمعامل اندروید تیوی ۱۰ میباشد. رابط کاربری ساده و پرکاربرد، البته شیائومی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی پچوال (PatchWall) را هم طراحی کرده که شباهت زیادی به tvOS اپل دارد اما برای فعال کردن آن باید منطقه مکانی خود را تغییر دهید. پردازنده چهار هستهای مدیاتک MT9611 همراه ۲ گیگابایت حافظه رم توان کافی برای اجرای رابط کاربری و برنامههای معمول را دارد.

  • سال تولید: 2022
  • افزودن به مقایسه
  • تلویزیون شیائومی Q1
  • تعیین سایز مورد نیاز
  • مدل: A2

xiaomi tvتنوع بالا تلویزیون در بازار برای هر کاربری شگفت انگیز است و می تواند آزادی عمل را برای انتخاب آن فراهم کند. برند شیائومی یکی از بهترین ها در عرصه ساخت تلویزیون در جهان است. برای خرید تلویزیون شیائومی از بانه به راحتی می توانید از سایت کالاچی بانه اقدام فرمایید. این برند خوش نام از کیفیت بالایی برخوردار است و توسط چین تولید و مونتاژ می گردد. برگ برنده تلویزیون های شیائومی به ساختار محکم بدنه و ظرافت خاص در ظاهر بر می گردد. به صورت معمول تلویزیون های شیائومی دارای استحکام خوبی هستند و در برابر ضربه مقاوم هستند. از طرفی دیگر قابلیت اسمارت و خروجی صدا متناسب با نیاز را می توان ویژگی دیگر این تلویزیون ها عنوان کرد. برای خرید تلویزیون از بانه کلیک کنید. در ضمن خرید این تلویزیون از آن جهت مقرون به صرفه است که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. رنگ های طبیعی و سایه های کاملا شفاف بی نظیر هستند.

7 قانون درباره تلویزیون شیائومی Meant To Be Broken

xiaomi tvتوانایی ایجاد فریم های مجازی در بین فریم های اصلی باعث افزایش وضوح و کاهش تار شدن تصاویر در سرعت بالا می شود. اگر چه رفرش ریت تلویزیون کیولد شیائومی Q2 تنها 60 هرتز است اما با کمک این فناوری می تواند سطح تاری تصاویر را کاهش دهد. شاید یکی از جنبه های ویژه تلویزیون شیائومی کیو 2 همین بخش طراحی و دیزاین آن باشد چرا که سازنده از بهترین قطعات با کیفیت مرغوب استفاده کرده است. فریم نمایشگر دور تا دور از آلومینیوم فوقالعاده با کیفیت و درجه یک بهره برده است که همچون یک حفاظ همهجانبه بر صفحه نمایش مسلط است. در قیمت پایین تلویزیون این فریم گستردهتر شده و یک طراحی متفاوت و زیبا به محصول بخشیده است. در بخش زیرین نمایشگر علاوه بر اینکه اسپیکرها جای گرفته اند یک باکس مستطیلی حضور دارد که به دکمه های تلویزیون اختصاص داده شده. در همین قسمت می توانید قابلیت سرچ صوتی را فعال یا غیر فعال کنید که یک آپشن جذاب به حساب می آید.

تلویزیون شیاومی خود را در بالا تصویر کنید. این را بخوانید و آن را طوری بسازید

تلویزیون شیاومی L32M5 دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه به بررسی تعدادی از این ویژگی ها می پردازیم. HDR10 دارای کیفیت تصویر عالی در مقایسه با دیگر محصولات است. یکی از ویژگی هایی که در بین برند های مختلف تلویزیون با یکدیگر مقایسه می شود رفرش ریت یا همان نرخ تازه سازی است. صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالاتر تجربه کاملا جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد. تکنولوژی MEMC یکی از ویژگی هایی است که در بسیاری از تلویزیون ها یافت می شود. در بعضی از تلویزیون ها آن را هموار سازی حرکت می نامند. نحوه ی کار آن به گونه ای است که تصاویر متحرک را به دقت کنترل می کند تا با حذف نویز تصاویر، میزان تاری به حداقل برسد. حتی در صحنه های با سرعت بالا تصاویر بدون از دست دادن روشنایی و کیفیت همچنان واضح به نظر می رسند. در نتیجه سریع ترین سکانس های فیلم به صورت صاف و بدون نویز نمایش داده می شود.

از تلویزیون شیائومی برای اینکه کسی عاشق شما شود استفاده کنید

با داشتن این گجت زیبای شیائومی دیگر لازم نیست نگران کابل باشید و به راحتی میتوانید دانگل اندرویدی شیائومی را به درگاه HDMI تلویزیون، مانیتور و یا ویدئو پروژکتور متصل کرد و از آن استفاده کرد. دانگل تلویزیون شیائومی Mi TV Stick خود را به سرعت راه اندازی کنید. فقط با سه گام راحت میتوانید دستگاه خود را راه اندازی کنید و شروع به استفاده از آن کنید و لذت ببرید. با استفاده از گوگل پلی و سایر مارکت های نصب برنامه همه برنامه ها و بازیهای مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید و از بی نهایت محتوای سرگرم کننده بر روی تلویزیون خود لذت ببرید. دانگل تلویزیونی شیائومی Mi TV Stick از Android TV 9.0 پشتیبانی می کند که از جستجوی صوتی و Chromecast نیز پشتیبانی میکند و شما را وارد دنیال بی نهایت محتوا میکند. برنامههای تلویزیونی مورد علاقه خود را ببینید، بازی کنید، اخبار ببنیید و یا حتی رادیو گوش کنید.

این تلویزیون دارای دو گیرنده داخلی و خارجی است.

xiaomi tvبه منظور راه اندازی تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی مدل L65M5-5ASP لطفا مقاله راهنمایی راه اندازی را در وب سایت مطالعه نمایید. ۱- چه نوع گیرنده هایی در این تلویزیون بکار رفته و تفاوت آنها چیست؟ این تلویزیون دارای دو گیرنده داخلی و خارجی است. خارجی با نام DVB-S2 نشان داده می شود. با توجه به اینکه گیرنده ها نسخه ی دوم هستند، می توانند شبکه های ۴K و HEVC را دریافت کنند. ۲- در چه صورت می توان از قابلیت کروم کست (Chromecast) گوگل استفاده کرد؟ به مقاله ی “راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی” در مجله خبری نگاهی بیاندازید. ۳- آیا این تلویزیون از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟ این تلویزیون می تواند ورودی زبان فارسی داشته باشد. “Keyboard for android tv” را از پلی استور گوگل روی تلویزیون نصب کنید. تنظیمات باید این کیبورد را به عنوان پیشفرض سیستم انتخاب کنید. همچنین باید تیک زبان فارسی را در آن بزنید.

IFrame

در این تلویزیون هوشمند از درگاههای ارتباطی متداول و مورد استفاده در تلویزیونهای روز دنیا استفاده شده است. با استفاده از در گاههای USB که بر روی این تلویزیون تعبیه شده است شما خواهید توانست تا 2 کابل USB را به آن متصل نمایید و از هر کدام استفاده متفاوتی بکنید. همچنین پورتهای HDMI نیز می تواند گزینه بهتری برای انتقال دیتا از یک منبع به منبع دیگر باشد که بر روی این تلویزیون نیز 3 عدد از این نوع درگاه کار گذاشته شده است. قابل ذکر است که یکی از این درگاههای HDMI از قابلیت ARC برخوردار است. از ویژگی های دیگر این تلویزیون می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد که این قابلیتها نیز به نوبه خود از اهمیت خاصی در تلویزیون برخوردار هستند. از طریق وای فای می توانید به تلویزیون شیائومی متصل شوید و به راحتی در میان صفحات وب گردش کرده و یا دیتاها را با سایر لوازم به اشتراک بگذارید. ناگفته نماند که این تلویزیون از درگاه اپتیکال برای انتقال با کیفیت بالاتر صدا بهره می برد.

یک راه حل آسان برای تلویزیون شیائومی خود می خواهید؟ این را بخوان! تلویزیون شیائومی تکنیک|سریع و سرراست تعمیر در تلویزیون شیائومی}

برخورداری از صدای باکیفیت در کنار وضوح تصویر مناسب از دلایلی میباشد که باعث محبوبیت و خرید تلویزیون شیائومی 50P1 شده است. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله بهرهمند شده که شامل 2 بلندگو میباشد. هر بلندگو در تلویزیون توانایی پخش صدایی با توان خروجی 10 وات را دارد. به این ترتیب توسط 2 بلندگو حداکثر صدای 20 وات در محیط پخش میشود که میزان صدایی بسیار مناسب برای یک تلویزیون 50 اینچ محسوب میشود. شیائومی برای ارائه بهترین کیفیت از برخی ویژگیهای صوتی همچون Dolby Audio و DTS-HD در تلویزیون P1 پشتیبانی کرده است. این فناوریهای صوتی به ایجاد صدایی همه جانبه و فراگیر در تلویزیون کمک میکنند تا صداهایی که از طریق بلندگوها به گوش شنونده میرسد از وضوح مناسب برخوردار باشد. با فناوریهای صوتی Dolby Audio و DTS-HD تجربهای فوق العاده از دیدن فیلم با وضوح صدایی عالی خواهید داشت. درگاههای ارتباطی بیشترین سهم را در بخش اتصالات مربوط به تلویزیون 50 اینچ 4K شیائومی دارند.

این محصول شیائومی در اندازه های مختلف وارد بازار میشود. 55،65 اینچ. می توانید به راحتی با توجه به ابعاد محل مورد نظر یکی از آن ها را انتخاب کنید. این محصول شیائومی با هر سلیقه و دکوراسیونی همخوانی دارد. میتواند زیبایی محیط خانه شما را دو چندان کند. شیاومی با تولید این مدل تلویزیون های خود رضایت کاربران مختلف خود را جلب می کند. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s به شما این امکان را میدهد تا تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. به دلیل قابلیت 4K میتوانید برنامه های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت ببینید. رفرش ریت 60Hz و رزولوشن 3840×2160 پیکسل کمک میکند تا تصاویری روان با عمق رنگ بالایی را مشاهده کنید. پنل این تلویزیون از نوع VA است. به دلیل داشتن کنتراست بالای تصاویر و زاویه دید مناسبی که دارد. میتوانید از هر نقطه ای بدون پایین بودن کیفیت برنامه مورد نظر خود را تماشا کنید. قابلیت 4K به شما کمک میکند تا تمام تصاویر با کیفیت های مختلف را با کیفیت 4K دریافت تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ کنید.

  • مدل: F2 Fire
  • نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (برای اجزای بازی با وضوح ۴K)
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید

البته شیائومی رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی پچوال (PatchWall) را هم طراحی کرده که شباهت زیادی به tvOS اپل دارد اما برای فعال کردن آن باید منطقه مکانی خود را تغییر دهید. من این حالت را روی منطقه کشور هند فعال کردم و طبیعتاً تمام تبلیغات و بنرهای صفحه اصلی دستگاه به فیلمهای هندی تغییر پیدا کرد. پردازنده چهار هستهای مدیاتک MT9611 همراه ۲ گیگابایت حافظه رم توان کافی برای اجرای رابط کاربری و برنامههای معمول را دارد. سرعت نصب و اجرای برنامهها کاملاً رضایتبخش است و در هیچ قسمتی از رابط کاربری شاهد کندی یا لگ نیستیم. بنابراین سختافزار تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 شما را از اندروید باکس بینیاز میکند. سیستم عاملی که در سری تلویزیون شیائومی P1 نصب شده است Android TV 10 است. از نظر زیباشناسی همه این پلت فرم را نسبت به آخرین نسخه های تایزین سامسونگ یا WebOS ال جی دوست ندارند. اما در این حالت اندروید بدون نقص و روان کار می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن