گفتگو '20 سال گذشته': USWNT فعالیت می تواند به توقف در حقوق زنان

شاید فقط به عنوان نمادین در جهان ورزش به عنوان khezri را مواج آفریقایی است که یک مدل موی کاملا مخالف: مگان Rap

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

شاید فقط به عنوان نمادین در جهان ورزش به عنوان khezri را مواج آفریقایی است که یک مدل موی کاملا مخالف: مگان Rapinoe را نرم و صاف کردن مو بور برش. اما با وجود تفاوت های آنها — Kaepernick یک فعال حقوق مدنی و سابق NFL quarterback و Rapinoe یک سفید, همجنس باز, بازیکن فوتبال بخشی از ایالات متحده زنان تیم ملی یا USWNT — Rapinoe به دنبال Kaepernick کت و شلوار با در نظر گرفتن زانو هنگام پخش سرود ملی در سال 2016 به نمایندگی نیاز به عدالت کیفری اصلاحات. Kaepernick شده است blackballed توسط NFL برای اقدامات خود باقی می ماند و بیکار و در عین حال همچنان به صورت برجسته فعال در مبارزه برای زندگی و نژادی عدالت است. Rapinoe برگشت در USWNT است و بیشتر مورد استفاده پلت فرم خود را برای حمایت از تجاوز+ و حقوق زنان.

یک سال پیش امروز پلاتین-بور-تبدیل-صورتی-تالار Rapinoe مشبک دو ضربات پنالتی در باریک پیروزی مقابل اسپانیا در سال 2019 جام جهانی را دور 16, مشت USWNT بلیط به یک چهارم نهایی. هر چند سنگین مورد علاقه را به نفع خود تمام آن را پس از یک به خصوص غالب استخر عملکرد و سابقه ای غنی از موفقیت بین المللی این USWNT بازی برای بیش از فقط یک عنوان است. تنها چند ماه قبل از جام جهانی خود را ارسال کردن اعضای تیم آمد و با هم به یک فایل تبعیض جنسیتی طرح دعوی در دادگاه در برابر آمریکا و فدراسیون فوتبال. این ادعایی است که فدراسیون "باعث شده است که کمک به تداوم جنسیتی پرداخت و نابرابری," بیشتر سوخت آتش به خانه آوردن یک جایزه جام جهانی.

این USWNT در طول تاریخ شده است ستایش برای آن فعالیت ها در زمینه های سیاسی رهبران و عموم مردم به طور یکسان. این راهپیمایی بازیکنان عینک خود را warmup کشباف داخل در اعتراض به پرداخت نابرابر میان مردان و زنان فوتبال تیم های. پس از آن پیروزی در جام جهانی 2015, باراک اوباما اشاره کرد که چگونه این تیم تا به حال "تدریس تمام کودکان آمریکا که 'بازی مانند یک دختر به معنی شما یک رشته badass." جوان تجاوز+ ورزشکاران شاید دلسرد عدم تجاوز+ نمایندگی در سایر لیگ های ورزشی مانند NFL و NBA راحتی پیدا کرده اند در USWNT را جشن آن گی ورزشکاران از جمله ازدواج هم تیمی های Ashlyn هریس و علی Krieger.

در عین حال در ماه های مشخص شده توسط سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات پس از مرگ Breonna تیلور و جورج فلوید در دست پلیس USWNT به نظر می رسد نحو نامشخصی آهسته به سمت عدالت اجتماعی حرکت.

در حالی که فردی بازیکنان استفاده کرده اند خود به خود سیستم عامل در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند, از جمله سابق خرس طلایی الکس مورگان که به تازگی به شرکت در #ShareTheMic مبارزه با مسلمان المپیک سایه محمد به منظور بزرگ سیاه و صداها و وادار مثبت اجتماعی تغییر USWNT به عنوان یک کل می تواند بیشتر گام — به خصوص با توجه به وزن خود را در مبارزه برای زنان و تجاوز+ حقوق.

رسمی USWNT Instagram حساب با 2 میلیون پیروان دریافت تعدادی از محکوم کردن نظرات به آن "یک ملت است. یک تیم. ایران در برابر نژاد پرستی" و خاموشی شنبه پست ژوئن 1 و 2 ژوئن بود. بسیاری از خواسته که در آن لینک کلیک کنید برای دادخواست و جمع آوری اعانه بودند با توجه به نوشته های نمایشی بودند در بهترین حالت. فرد دیگری می گوید: "به یاد داشته باشید که زمان شما تقریبا اخراج Pinoe برای اعتراض که همان چیزی که شما در حال حاضر صحبت کردن در برابر؟" هنوز هم بیشتر پرسید: اگر آن پست های بعد از آن هفته از جمله روز تولد shoutouts و یکی برای "#NationalBestFriendDay" پس لازم است در طول زمان از جمله بی عدالتی است.

بازنشسته USWNT بازیکن و زمان ورزش تحلیلگر جولی Foudy به تازگی میزبان هم تیمی های سابق و زنان سیاه دانیل Slaton و Saskia وبر در پادکست "خنده مجاز" به صحبت در مورد USWNT را تائید و یا عدم آن با مسابقه. توصیف آن به عنوان یک مکالمه "20 سال سر رسیده" Foudy اعتراف کرد که او خجالت به رهبری مقدار زیادی از مکالمات بحث در مورد حقوق زنان و برابر پرداخت به عنوان کاپیتان تیم اما هرگز نژادپرستی. در حالی که وبر به اشتراک گذاشته است که او نمی باید لزوما مقابله با نژادی و بی عدالتی هنگامی که او بخشی از USWNT سیستم داده می شود "همه کسی در مورد مراقبت بود که من می توانم بازی" او اشاره کرد که همان قطعا ندارد درست است برای دیگر زنان. Slaton اضافه شده است که این فقدان گفتگو است منحصر به فرد به USWNT اما وجود دارد و در همه ایالات متحده است.

اگر چه ایالات متحده در فوتبال است و لغو آن سرود سیاست نیاز به بازیکنان به ایستادن (قرار دادن در محل پس از Rapinoe را به زانو زدن در همبستگی با Kaepernick), Juneteenth به رسمیت شناخته شد در USWNT اجتماعی سیستم عامل و مکالمات بیشتر در مورد روابط نژادی در ایالات متحده را پس گرفت, این تغییر نمی کند این واقعیت است که بسیاری از بازیکنان شده است و همچنان در معرض اعمال ظاهری و یا سیستمیک نژاد پرستی.

ماموران امنیتی تهدید به پلیس تماس بگیرید اگر سیاه USWNT عضو جسیکا مک دونالد پسر سعی آمد خوش آمد می گوید او در این زمینه است. کریستال دونن نگران چه پیامدهای خواهد شده اند به حال او یک زن سیاه و سفید گرفته شده زانو با Rapinoe سال پیش. علاوه بر این ملی فوتبال زنان لیگ برنامه به ادامه بازی در ماه آینده و در حالی که تعدادی از COVID-19 موارد همچنان به افزایش در سراسر کشور به طور نامتناسبی سیاه و جمعیت.

به این نتیجه قدرتمند باز کردن در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در ESPY Awards در یکشنبه Rapinoe در حال حاضر ورزشی براق قهوه ای تیره و یکی از این رویداد میزبان به ما یادآوری کرد که "هر ورزشکار در هر سطح قدرت برای نشان دادن آنچه در آن مانند به نظر می رسد به مبارزه برای آنچه درست است" — و USWNT این قاعده مستثنی نیست. باید آن را بهتر است خود را کاپیتان کلمات به ثمر در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند. باید آن کانال همان شور و انرژی آن نسبت به تجاوز+ آگاهی از حقوق زنان و به نژادی و حقوق صاحبان سهام. آن را از تمام تیم ها یک قهرمان ثابت از فعالیت. در حال حاضر زمان به اجازه.

Allie Coyne می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن