'لازم واقعیت زندگی': چگونه به آغوش رد

برای دانشجویان آن گاهی اوقات احساس می کند مانند ما دائما در حال استفاده از ارسال و مصاحبه. این که آیا آن یک کا

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

برای دانشجویان آن گاهی اوقات احساس می کند مانند ما دائما در حال استفاده از ارسال و مصاحبه. این که آیا آن یک کارورزی یک نشریه فرصت یک برادری و یا حداقل دستمزد کار اهدای بستنی بسیاری از فرصت های مختلف ما نیاز به "قرار دادن خودمان در خارج وجود دارد" در بعضی از فرم. جبرا برخی از کسانی که در برنامه ها و مصاحبه ها در حال رفتن برای پایان دادن به در رد. اما اگر رد شدن اتفاق می افتد به طوری که اغلب و به همه چرا ما باید احساس بد در زمانی که این اتفاق می افتد ؟

این هفته من دریافت پنج (پنج!) جداگانه و منحصر به فرد رد نامه های مختلف نشریات آنلاین. در ابتدا هر یک نیش زده. آن را سخت به فکر می کنم در مورد فرصت های از دست داده و کار سخت من در قرار داده است. اما من بیشتر در مورد آن فکر بیشتر متوجه شدم که رد در واقع می تواند یک چیز بسیار مثبت.

رد نشانه آن است که شما در حال فعال نه منفعل. شما با قرار دادن خود در خارج وجود دارد و پس از رفتن آنچه شما می خواهید و که در مسیر دستیابی به اهداف خود. هیچ کس نمی تواند پذیرفته شود و یا استخدام و یا منتشر شده در هر زمان اما بیشتر به شما استقامت بیشتر شانس که چیزی کار خواهد کرد. ترس از طرد معتبر است احساس اما ترس نباید شما را از تعقیب اهداف خود است.

اغلب رد در واقع می تواند مفید باشد زیرا ممکن است سیگنال چیزی است که شما نیاز به کار بر روی. من از آن زمانی که سردبیران به من بازخورد ارسالی من به دلیل آن را به من می دهد خاص چیزهایی که من می تواند بهبود بخشد. اگر شما دریافت خواهید کرد, رد, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن درخواست برای انتقادات و پیشنهادات. مردم را همیشه نمی شود قادر به آن را به شما بدهد اما آن را به ارزش یک شات.

به جای اجازه رد می کنم در مورد چگونه آن را می تواند شما را قوی تر. مواجهه با رد یکی از جنبه های زندگی آماده می تواند شما را به آن صورت در جنبه دیگری از زندگی است. چون من می دانم آنچه در آن مانند به رد می شود از یک نشریه و یا برای بازیگری نقش من شروع به درک که این چیزی است که من می توانید زنده ماندن. من کمتر عصبی بپرسید که مرد زیبا برای قهوه زیرا من می دانم که من می تواند خوب اگر او می گوید: هیچ. رد شما آماده به ولگرد از منطقه راحتی خود و شانس و بدون مشاهده هر "نه" را به عنوان یک شکست است.

که آیا ما آن را دوست دارم یا نه, رد, لازم است واقعیت زندگی است. اما ما می توانیم دوباره تعریف ما در واکنش به آن. ما می توانید انتخاب کنید به آغوش رد و اجازه دهید آن را بلند ما تا به جای غرق شدن ما.

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب