دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن 'انگور و چشم انداز,' Coming This Fall

عکس: حسن نیت ارائه میدهدVines & چشم انداز همکار من مت Kettmann یکی از کسانی که واقعا مولد افرادی که ریز تر

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدVines & چشم انداز

همکار من مت Kettmann یکی از کسانی که واقعا مولد افرادی که ریز تر خروجی در یک روز بیشتر از ما در یک هفته. بنابراین من نبود لزوما زمانی که او اعلام کرد در سال گذشته او به نوشتن یک کتاب در مورد سانتا باربارا شهرستان شراب در تمام خود را به "یدکی" است. چه تعجب من این است که او و شریک زندگی خود را در تلاش عکاس و ناشر Macduff اورتون — موفق به نه تنها ضربه موعد مقرر خود را با جهان بر سر آن اما همچنین از قرار دادن چنین هوشمندانه نوشته شده و به زیبایی ارائه محصول است که شراب هنردوستان و گاه به گاه میز قهوه خوانندگان (من قطعا در دومی کمپ) می تواند به همان اندازه لذت ببرید.

با روند گزارش پیشگفتار توسط شراب ریچارد سانفورد و دیگر زنگ ها و سوت مانند COVID-19 فصل انگور و چشم انداز در حال حاضر بیش از 120 فصل و 600 صفحات پروفایل منطقه پیشگامان و همچنین جدیدتر مواجه ایم که اختصاص داده شده خود را در زمان و پول و انرژی خود را در راه است که آنها نمی تواند ترک شهر در هر زمان به زودی.

Kettmann که شده با مستقل از سال 1999 و می نویسد: در حال حاضر بررسی برای علاقه مندان شراب magazine, پاسخ به چند سوال در مورد کار جدید خود را.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


چگونه می خواهم این پروژه است در مورد ؟
در تابستان سال 2017 Macduff تا به حال فقط با قرار دادن نکات تکمیلی در اطراف میزکه گفت: داستان در پشت توسعه شوخی در حالی که های آشپز Jason Paluska را دستور العمل های مورد علاقه. من می خواهم به کمک یک فصل در شهرستان سانتا باربارا شراب به کتاب و همچنین کمک کرد تا با برخی از مهم آخرین لحظه ویرایشهای بنابراین Macduff می خواستم برای دیدار با یک نوشیدنی و یک روز به بحث در مورد همکاری های آینده.

بیش از پیمانه نیم لیتری گینس در جیمز جویس میخانه که سقوط او پیشنهاد کرد: "ما باید یک شراب کتاب است." داشتن می خواستم برای انجام کاری که برای مدتی — و بدانند که من دهه-به علاوه پوشش منطقه سازان بدان معنی است که بسیاری از کار من در حال حاضر انجام شد — من بازی.

چرا این کتاب مورد نیاز است ؟
بر خلاف شمال کالیفرنیا مناطق مانند منطقه سونوما و ناپا که در آن تعداد بی شماری از صفحات مومی در مورد افراد و مکان ها سانتا باربارا شراب کشور است قطعا فاقد کتاب در مورد منطقه تنها با تعداد انگشت شماری منتشر شده بیش از آن در کل تاریخ مدرن است. این احساس مانند یک فرصت برای انجام بخشی از من در نشان دادن بسیاری از دیگران چه چیزی باعث می شود منطقه ما خیلی صادقانه خاص از جغرافیای منحصر به فرد به شخصیت های رنگارنگ.

ما که این امر می تواند یک راه آسان برای انتشار تمرکز بر روی یک زن و شوهر از ده ها مهم پیشگامان. اما هنگامی که ما آغاز شده و ما واقعا نمی تواند متوقف شود.

چگونه شما مقابله با این صنعت بزرگ در یک کتاب ؟
در اواسط 2018, Macduff شد به طور منظم به تیراندازی سازان و انگور-تولید کنندگان است که من می دانستم که, شده است و عکاسی از آنها تا کنون از پوشش عرق اعماق برداشت, بلکه خود, خانواده, سرگرمی, و دیگر غیر-شراب طرف از شخصیت خود را مانند ریک Longoria, خود, ایتالیایی, دوچرخه از طریق Sta. ریتا تپه. همانطور که من شروع به نوشتن این فصل بیش از یک سال پیش من به سرعت متوجه این امر می تواند هیچ شاهکار آسان است. تقریبا همه از این باب است که من فکر کردم در حال حاضر به کار گرفته شده بود مجدد گزارش شده و بازنویسی شده و وجود دارد ده ها تن از فصل که مورد نیاز کاملا جدید بازدید, تلفن تماس و پژوهش است.

آیا شما هر شراب در شهرستان ؟
به هیچ وجه این طور جامع بررسی — ما لمس در حدود 100 wineries اما شاید فقط به عنوان بسیاری که ما را شامل نمی شود. اما ما احساس می کنیم که آن را جدی ترین این تلاش ها تا کنون به تصویر بکشد به عنوان بسیاری از سانتا باربارا شهرستان سازان در آنجا عمق به عنوان امکان پذیر است. باید بگویم که ویکتور Kait 2004 کتاب Salud! و او به تازگی منتشر شده شراب با طراحی عالی مطالعات منطقه تاریخچه و رشد اما نه مشتاقانه متمرکز سازان خود را.

به من بگویید در مورد "El Buen Equipo."
با خیلی از تاریخ خود را صرف پوشش مردم مایا مکزیک Macduff فوری و عمیق ارتباط با صدها نفر از farmworkers که انجام کار سخت در تاکستان هر روز و شروع به عکسبرداری پرتره از آنها را به عنوان کسی که یک پس زمینه سیاه و سفید به همراه هر بازدید. که بخش گسترده به یک سوره به نام "El Buen Equipo" یا "خوب تیم" که ویژگی های آن کشاورزان و همچنین مردم در هر نقش دیگر نیاز به آوردن یک محصول به بازار از روابط عمومی جوانب مثبت و مدیران بازاریابی برای صاحبان ثروتمند.

چگونه می توانید مردم به خرید کتاب است ؟
ما در حال ارسال کتاب به چاپگر در این ماه است و باید آن را در ماه اکتبر. اما مانند بسیار اختصاص داده شراب ما تنها فروش $60 کتاب پیشرفته سفارش. آخرین روز برای ذخیره یک کپی خود را از انگور و چشم انداز جولای 19.

اگر شما از دست این پنجره ممکن است یک شانس برای گرفتن یک کپی در پاییز; بسیاری از wineries برجسته نیز خرید خود را به توزیع, اگر چه ما انتظار داریم که منابع خود را به فروش سریع.

رزرو کپی خود را در vinesandvisionsb.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن