ACLU شکایت لامپوک زندان به اتهام Botching COVID-19 پاسخ

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا روز شنبه با ثبت یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه اداره فدرال زندانها و لامپ

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا روز شنبه با ثبت یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه اداره فدرال زندانها و لامپوک تادیبی پیچیده برای "mismanaging یکی از بدترین بهداشت عمومی فجایع مرتبط با COVID-19 در هر نقطه از کشور" در این سند ادعا می کند. پر کردن نام BOP مدیر مایکل کروجل و لوئیس Milusnic اقدام سرپرست لامپوک پیچیده که در آن بیش از 1,088 زندانیان و 39 کارکنان باید آزمایش مثبت برای این ویروس پس از آن برای اولین بار شناسایی شده در اواخر ماه مارس است. دو زندانی کشته شده اند.

"این بحران هرگز نیاز رسیده اند چنین وحشتناک نسبت" اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) گفت: در یک بیانیه آماده. این سازمان نیز تحت پیگرد BOP ترمینال جزیره تسهیلات که در آن هشت زندانیان فوت کرده اند. "از طریق یک سری از بی وجدانی تاخیر اشتباهات و شکست به دنبال دستورالعمل های رسمی از وضعیت رشد unimaginably بدتر است. و هنوز ترمینال جزیره و لامپوک مقامات زندان حاضر به گرفتن کافی اقدامات درمانی از جمله کسانی که مورد تایید کنگره ایالات متحده و دفتر دادستان کل است."

طرح دعوی در دادگاه متهم به مقامات فدرال از تصویب پروتکل های ایمنی مناسب ارائه اولیه لوازم بهداشتی مانند صابون و ضد عفونی کننده دست و یا توزیع کافی تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) یا زندانیان و یا کارکنان. همچنین ادعای مقامات انجام به موقع آزمایش و یا انجام به اندازه کافی برای منزوی آلوده زندانیان. این شرایط اجازه این ویروس به "گسترش مانند آتش سوزی" در نزدیک محدوده امکانات گفت: آیتالله سیستانی که تسلیم این کلاس اقدام لامپوک شکایت به نمایندگی از پنج زندانی.

Yonnedil تورس یکی از آنها است. با توجه به ACLU, تورس, 24, رنج می برد, از آسم مزمن. در میان لامپوک شیوع او ایجاد تب و اسهال و درد بدن, اما درخواست خود را برای کمک های پزشکی رفت نادیده گرفته و برای پنج روز. تنها پس از سقوط در سلول خود با حاد تنفسی و شوک را به زندان دخالت کند. تورس قرار گرفت به پزشکی ناشی از کما و قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه اما مصیبت چپ او را با شدید ریه آسیب می رساند. در سال های اخیر خود را تلفن تماس خواهر خود را دیگر نمی تواند تشخیص صدای او.

"این فقط یک پزشکی و انسان دوستانه بحران" آیتالله سیستانی گفت: در آن بیانیه "بلکه نقض هشتم اصلاح قانون اساسی ایالات متحده است که محافظت در مقابل 'بی رحمانه و غیر معمول می نامند.'" این سازمان به نقل از گزارش اصلی توسط سانتا باربارا مستقل به عنوان پایه ای برای یک شماره از آن را با خود ندارد.

"مقامات زندان' بی تفاوتی عمدی است در معرض خطر زندگی هزاران نفر از مردم زندانی در پایانه جزیره و بردسير از جمله کسانی که در معرض خطر شرایط سلامت" گفت: وکیل Naeun Rim در آماده دهید. "کنگره به زندان های گسترده اقتدار به انتشار کم خطر مجرم به خانه حبس به طوری که آن می تواند به کاهش ازدحام و صرفه جویی در زندگی می کند. اما مقامات موفق به استفاده از آن باشند. ما را به نگه داشتن آنها را پاسخگو در دادگاه."

کاهش جمعیت زندان بود یکی از اهداف Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل به قانون امضا شده در مارس 27, ACLU اشاره کرد. آن را به مقامات زندان صلاحدید گسترده ای اجازه می دهد تا دادخواست به خانه بردهاند. دادستان کل ویلیام بار نیز به طور خاص خواستار انتقال افراد با شرایط پزشکی.

"در حالی که بقیه از کالیفرنیا در زمان فوق العاده ای اقدامات لازم برای متوقف کردن گسترش coronavirus اداره زندانها موفق به اقدامات پیشگیرانه به عنوان اساسی به عنوان جداسازی زندانیان بیمار اجازه می دهد اجتماعی فاصله و یا ارائه به اندازه کافی صابون" گفت: وکیل پیتر Bibring. "خود را به بی تفاوتی عمدی به خطر ابتلا به بیماری نقض قانون اساسی قرار می دهد و هر دو کسانی که در زندان و اطراف آن جامعه در خطر است."

طرح دعوی در دادگاه نیز اشاره ویژه ای از محدودیت های اعمال شده بر روی تلفن و ایمیل که لامپوک مقامات اعمال شده بر روی زندانیان ظاهرا به سرعت گسترش ویروس. "دادخواهان را به سختی قادر به دسترسی به تلفن و اینترنت برای درخواست کمک از وکلا یا اعضای خانواده" کت و شلوار می گوید. "دولت زندان و بسیاری دیگر فدرال امکانات را اجرا محدودیت های مشابه در ارتباط با جهان خارج و در واقع برخی از دولت های زندان هستند و اجازه تماس تلفنی رایگان با توجه به ممنوعیت در فرد بازدید."

لامپوک اهل بیت-شاکی Andre قهوه ای, 55, دارای ناتوانی های یادگیری و بی سواد تشکیل پرونده در ادامه توضیح می دهد. ارتباطات خاموشی است عملکرد او قطع ارتباط با دنیای خارج. قهوه ای دارای سرطان پروستات و آسم و در حالی که او درخواست دلسوز برای آزادی او دریافت کرده است و نه پاسخ.

همان می رود برای اهل بیت-شاکی فلیکس ساموئل گارسیا, 36, است که برنامه ریزی برای انتقال به یک خانه نیمه راه در جولای 7, 2020 و پس از آن آزاد شده از زندان در نوامبر 6. او درخواست برای خانه حبس اما هرگز دریافت پاسخ. "کارکنان شده اند پذیرش فرم های مورد نیاز برای شروع فرآیند ادعا نمی کنند بنابراین با توجه به exigency از COVID-19 همه گیر" آیتالله سیستانی گفت.

به جای گارسیا در حال حاضر قرار دارد در موقت بلوک همراه راه اندازی در زندان انبار. او قفل شده است و نزدیک به 24 ساعت در روز و مجاز به دوش یا تغییر لباس. او با استفاده از یک سینک را مرطوب بدن خود را در تلاش برای تمیز ماندن این طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب