Aera می کشد پلاگین در گربه, دره عمیق و باریک نفت پیشنهاد

Aera انرژی اعلام کرد که کشیدن پلاگین بر روی نرم افزار خود به گسترش چرخهای تزریق بخار عملیات در آن گربه دره زمی

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

Aera انرژی اعلام کرد که کشیدن پلاگین بر روی نرم افزار خود به گسترش چرخهای تزریق بخار عملیات در آن گربه دره زمینه فقط در خارج از سانتا ماریا طولانی تمرکز قابل توجهی از نگرانی های محلی سازمان محیط زیست. شرکت سخنگو ریک زنگ گفت که زمین شناسی شیرجه رفتن در بازارهای جهانی نفت — توصیف آن را به آرامی به عنوان "جهانی از عدم قطعیت" — همراه با عدم اطمینان سیاسی رو Aera پروژه اگر و هنگامی که آن را به دادگاه تجدید نظر به هیئت مدیره شهرستان سرپرستان سوار این شرکت تصمیم.

به طور سنتی سازمان محیط زیست نیست تمرکز زیادی بر روی خشکی نفت و تحولات اما این همه را به عنوان افزایش نگرانی بیش از گرمایش جهانی آمد و به اشغال در مرکز صحنه در بحث های سیاسی در مورد تولید نفت. Aera را یکی از سه پیشنهاد میله میله برای گربه دره عمیق و باریک است که با تکیه بر انرژی های فشرده استخراج نفت — تکنولوژی تزریق بخار به عمق زمین به شل فراوان هیدروکربن ها از خاک که به آنها پایبند است. این پروژه همراه تولید کرده بود حدود 700000 تن گازهای گلخانه ای در سال و به عنوان یک نتیجه, آنها شد تمرکز هماهنگ محیط زیست مخالف است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Aera پیشنهاد شد و قرار رفته اند قبل از county کمیسیون برنامه ریزی در تابستان گذشته پس از آن به تعویق افتاد تا این ژانویه و پس از آن دوباره به تعویق افتاد. Aera یک همکاری اکسون موبیل و شل روغن شرکت می تواند جزئیات سیاسی برگ های چای به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی در پاییز گذشته این شرکت ارائه شده تجدید نظر برنامه که کاهش تعداد چاه از 296 به 185 توضیح داد که در سخنان سخنگوی زنگ "ما آهنگ ما آهنگ ما گوش دهید."

وکلا با محیط زیست مرکز دفاع — به نمایندگی از باشگاه سیرا — بودند قطعا unimpressed رد آن را به عنوان یک سیاسی کاری. آنها اشاره کرد این شرکت هنوز هم می تواند تولید همان مقدار از نفت به عنوان در ابتدا پیشنهاد — حداکثر حدود 10 ، 000 بشکه در روز — فقط کمتر از چاه. و است که آنها ادعا نمی خواهد کاهش و یا جبران گازهای گلخانه ای تولید شده است. اعضای شهرستان کمیسیون برنامه ریزی روشن ساخته است که آنها می خواستند جدید گازهای گلخانه ای قبل از آنها می تواند ثبت نام در هر جدید تولید نفت در گربه, دره عمیق و باریک.

ساخت Aera وظیفه دلهره آور تر برخی از کمیسیون همچنین اصرار داشت که این شرکت نیاز به جبران گازهای گلخانه ای به صورت محلی با کاشت درختان جدید در تگزاس است. محلی جبران در حال حاضر وجود ندارد و در حجم مورد نیاز برای این یک احتمال واقعی است. در طول راه Aera برپا کرده شدید کمپین روابط عمومی بسته بندی کمیسیون برنامه ریزی جلسات با کارکنان شرکت پوشیدن رنگ روشن ایمنی جلیقه و کلاه. آنها ستایش این شرکت به عنوان یک کارفرما می پردازد که جدی دستمزد در زمانی که فرفره-اقتصاد کارگران خود را پیدا scrounging به دستمزد زندگی می کنند.

Aera کارکنان نیز شهادت در مورد ایمنی و آگاهانه فرهنگ آنها گفت: این شرکت هر دو موعظه و تمرین است. باشگاه سیرا فعالان مناقشه استدلال چنین است و آن را برای همه آشکار است که Aera شانس در کمیسیون برنامه ریزی و هیئت ناظران — با مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید و فعالان محلی قفل شده است و در بر آب و هوا cnhange شد باریک ترین. "این آسان نیست تصمیم" Aera سخنگوی زنگ نوشت. "از طریق این سال ما استقبال شده به جامعه با روابط گرم و مشارکت بسیاری از مردم و سازمان ها در شهرستان سانتا باربارا. ما قدردانی از همه که آنها انجام داده اند برای کمک به ما در تلاش های ما و ما برای آنها آرزوی موفقیت ادامه داد."

جان Zororvich ریز عنوان بخش انرژی بخش اظهار داشت که Aera اعلام می کند مانع این شرکت از ارائه یک برنامه جدید. تاثیرات زیست محیطی گزارش این پیشنهاد او اشاره کرد تا به حال هرگز در نهایت تایید شده است و در حال حاضر هنوز هم در فرم پیش نویس.

از این سه شرکت که آماده خود را به گسترش چرخهای تزریق بخار عملیات تنها یکی — TerraCore (که قبلا به عنوان شناخته شده ERG) — هنوز هم در حال انجام نرم افزار. Zorovich گفت TerrraCore در حال حاضر تغییر آن پیشنهاد شرح پروژه و احتمال تجدید نظر ارسال نظر دارد در ماه جولای. او اعلام کرد که این شرکت انتظار می رود عبارتند از یک صفحه خورشیدی جزء به کاربرد آن; انرژی خورشیدی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای گرم کردن آب مورد نیاز برای تزریق بخار به بخار.

این چین و چروک شده بود به شدت حمایت برنامه ریزی کمیسر جان Parke پس از بازدید از Aera را چرخهای بخار بهره برداری در شهرستان کرن که مستقر خورشیدی وجود دارد. Aera حال بررسی امکان نصب پانل های خورشیدی در گربه, دره عمیق و باریک, اما آن را رد کرد و بر این اساس است که آنها ممکن است مزاحم شدن حیوانات در زیستگاه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن