اعتراض, 'صلح و عشق" است و شعار جدید برای آخرین ایستاده سامبو رستوران

اصلی سامبو رستوران در تجلیل cabrillo بلوار تاسیس در سال 1957 تحت پوشش تا نام آن در نظر گرفته شده است به ترکیه

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

اصلی سامبو رستوران در تجلیل cabrillo بلوار تاسیس در سال 1957 تحت پوشش تا نام آن در نظر گرفته شده است به ترکیه با نمادها برای صلح و عشق جمعه. صاحبان تصمیم به تغییر نام در پاسخ به تقاضا توسط Black Lives Matter معترضان و جداگانه دادخواست با هزار امضا نیز به دنبال تغییر است.

صاحبان چاد و میشل استیونس به ارث برده رستوران از چاد پدربزرگ سام Battistone و شریک زندگی خود را Newell Bohnett که تاسیس رستوران در سانتا باربارا بیش از 60 سال پیش است. آنها می گویند این نام را مشتق شده از ترکیبی از سه حرف اول یک نام و دو از دیگری است.

هر چند این اولین بار نیست که نام این رستوران شده است در زیر آتش یک فعال متصل نیست به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش Rashelle مونه که شروع به درخواست درایو پس از هفته گذشته تظاهرات با موفقیت متقاعد صاحبان را تغییر دهید.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"من فکر می کنم آقای استیونس گفت: در این رابطه گفت: شهرستان سخنگوی آنتونی واگنر. "او به نام. این نام به معنای چیزی برای او به خاطر آن بود که اولین و آخرین حرف از پدر بزرگ خود را, اما درک و آنچه در آن در حال تبدیل شدن به چیزی بود که آقای استیونس نیست برای ایستادن. من این را تحسین Rachelle و آقای استیونس برای داشتن اندیشی را در مورد تغییر مثبت است."

مونه بود برافراشتند تا در یک جرثقیل و در پوشش ثبت نام. نام جدید این رستوران مشخص شود.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن