قدردانی از پدربزرگ و مادربزرگ: راه هایی برای نشان دادن چقدر شما آنها را دوست دارم

آن را تبدیل به بسیار دشوار است برای مردم را به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ خود را علاوه بر تماس های تلفنی و خانواد

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

آن را تبدیل به بسیار دشوار است برای مردم را به دیدن پدربزرگ و مادربزرگ خود را علاوه بر تماس های تلفنی و خانواده زوم جلسات اجتماعی فاصله. روزانه مسدود می خواستم برای توسعه راه های بیشتر برای شما را به اتصال با پدربزرگ و مادربزرگ خود را در حالی که ماندن در خانه. در اینجا برخی از راههای شما می توانید نشان می دهد پدربزرگ و مادربزرگ خود را چقدر شما آنها را دوست دارم!

پس از همه پدربزرگ و مادربزرگ همیشه سزاوار فوق العاده دوست دارم.

دفترچه

در حال حاضر زمان برای دریافت خلاق است. ایجاد یک دفترچه یادداشت با هر صفحه اختصاص داده شده به یکی از اعضای خانواده. مثلا پدربزرگ و مادربزرگ من باید چهار فرزند هر دو از خود ساخت هشت نوه کل! بنابراین من ساخته شده یک صفحه برای هر فرزند و نوه جایی که من شامل احمقانه, خاطرات, عکس های خنده دار و مسخره از داستان های نوشته شده در امتداد دو طرف از صفحه. بعد از این همه شما باید انجام دهید این است که ارسال آن به آنها را در پست الکترونیکی. آنها را کاملا عاشق سفر کردن خط حافظه.

با این حال اگر شما ترجیح می دهم به یک آنلاین دفترچه رها کردن همه تصاویر مورد علاقه خود را در یک پوشه بر روی دسکتاپ و باز کردن رایگان حساب های Shutterfly. Shutterfly خواهد شد و سپس ایجاد یک دفترچه یادداشت در ثانیه و همه شما باید انجام دهید این است اضافه کردن متن!

نامه

یک نامه نوشتن آنها. آن را برای تلفن های موبایل احمقانه, اما این همیشه خیلی خوب و آرامش به دریافت نامه در پست الکترونیکی. به علاوه آن را هیجان انگیز را برای باز کردن آن اگر آن را یک شگفتی! اگر شما خواهر و برادر جوان تر را, آنها را به منظور جلب و یا رنگ در پشت کارت. دست نوشته نامه ها همیشه سرگرم کننده برای صرفه جویی در طول ماه و به زودی به اندازه کافی آنها را یک مجموعه است.

قاب عکس خانوادگی

اگر شما به دنبال چیزی ساده را به پدربزرگ و مادربزرگ خود را ارسال آنها را به یک قاب عکس خانوادگی در پست الکترونیکی. این یک راه خوب برای آنها یادآوری چقدر شما آنها را دوست دارم. شما پس از قرار دادن در قاب عکس آنها تماس بگیرید و اشفتگی فکری موقتی با هم در یک مکان سرگرم کننده برای چسبیدن به آن را در خانه خود را.

پوستر درایو

اگر پدر و مادربزرگ خود زندگی می کنند نزدیک توسط برخی از احمقانه پوستر و ایستادگی در خارج از پنجره خود را. حتی اگر فقط برای پنج دقیقه آنها را دوست دارم که شما فکر می کنید از آنها. ترک پوستر در خارج با چند, در خانه, وعده های غذایی را به پدربزرگ و مادربزرگ خود را یک زن و شوهر از شب خاموش از نیاز به طبخ.

تزئین گلدان گل و گیاه دانه

این است که همیشه یک هدیه خوب به من بدهید! آنها می توانید تماس بگیرید تا شما را به نگه داشتن شما به روز در مورد چگونه گیاه در حال رشد است و آنها را وادار به نگه داشتن سفارشی گلدان! چه از شما انتظار دارند! خود را با شتاب و اجرا کردن به Michaels به خرید برخی از رنگ و یک قابلمه.

جعبه شکلات

پدربزرگ و مادربزرگ همیشه از بین بردن هر کس با کوکی ها و وعده های غذایی خوشمزه. در حال حاضر آن را تا به شما به نفع بازگشت. ارسال آنها را به یک جعبه شکلات یا یک سبد هدیه با همه شیرینی مورد علاقه خود را. اضافه کردن یک جدید چند رفتار به عنوان به خوبی به طوری که آنها می تواند شگفت زده کرد!

البته دفعه بعد که شما آنها را ببینید شما را دوش و آنها را با آغوش و بوسه. ... اما در این میان وجود دارد بسیاری از راه های دیگر برای ارسال آنها را به شادی و خوشبختی است. هر چه شما تصمیم به انجام خود را پدربزرگ و مادربزرگ شما آن را دوست دارم.

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب