بازداشت خبرنگار برنامه پوشش اسبوری پارک اعتراض بخشی از یک مشکل روند | Carino

جری Carino Asbury پارک مطبوعاتمنتشر شده 10:49 AM EDT Jun 2, 2020در 9:40 p. m. روز شنبه, Asbury پارک مطبوعات خب

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

در 9:40 p. m. روز شنبه, Asbury پارک مطبوعات خبرنگار Gustavo مارتینز Contreras فیلم برداری از لحظه ای فوق العاده به عنوان پلیس و معترضان در زمان زانو با هم در طول یک تظاهرات برای جورج فلوید در اسبوری پارک.

سی دقیقه بعد مارتینز Contreras بود که لود شده را به یک ون پلیس بازداشت شده برای انجام کار خود را (نگاه کنید به بالا تصویری).

این اتفاق می افتد در سراسر کشور و از آن بد برای دموکراسی است. واقعی بد است.

با توجه به Nieman بنیاد روزنامه نگاری آمریکا پلیس دستگیر و یا حمله به روزنامه نگاران بیش از 100 بار از مارس 28-31 به عنوان اعتراض به کشتار جورج فلوید گسترش در سراسر کشور است. برخی از چشم انداز است که: بیش از سه سال گذشته در ایالات متحده آزادی مطبوعات ردیاب مستند بین 100-150 حوادث در هر سال.

بنابراین پلیس به ارزش یک سال از اذیت و آزار از روزنامه نگاران در چهار روز. پس از آن وجود دارد روز دوشنبه حوادث:

  • یک خبرنگار و عکاس برای مجله اخبار از ویلمینگتون دلم. و یک گزارشگر برای Philadelphia Inquirer بودند بازداشت توسط پلیس به مدت دو ساعت در حالی که پوشش اعتراضات در فیلادلفیا.
  • یک Cincinnati Enquirer خبرنگار بود و دستبند به دست بازداشت در حالی که پوشش اعتراض در سینسیناتی.
  • یک Atlanta Journal-Constitution خبرنگار دستگیر شده بود در حالی که پوشش اعتراض در آتلانتا.
  • دانشجو-روزنامه خبرنگاران از دانشگاه ایالتی اوهایو شدند اسپری فلفل توسط پلیس در کلمبوس پس از بارها و بارها خود را شناسایی به عنوان رسانه های خبری.
  • استرالیا T. V. خبرنگار و تصویربردار مواجه شد توسط پلیس در واشنگتن ،

دربندی از این اسپاسم سرکوب شد دستگیری مارتینز Contreras. قبل از این تجمع اسبوری پارک مقامات تا به حال به صراحت معاف رسانه های اعضا از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. مارتینز Contreras فیلمبرداری شد بعد از حکومت نظامی بازداشت معترضان و ظاهر نمی شود مانع پلیس در تمام زمانی که یک افسر به او نزدیک و فریاد زد: "شما تحت بازداشت" و "خود را دریافت f---ing دست پشت سر خود را."

او منتشر شد و چند ساعت بعد با یک احضاریه برای عدم اطاعت به منظور پراکنده کردن. بعد از آن صبح روز سه شنبه, New Jersey, دادستان کل Gurbir S. Grewal addresssed این موضوع است.

"من می دانم که ماموران با چالش های زیادی در حالی که حفظ نظم در یک وضعیت هرج و مرج. اما من در مورد این موضوع با مقامات محلی و آنها را رد اتهام امروز" Grewal در توییتر نوشت. "ما همچنین به کشف کردن که چرا این اتفاق افتاده و مطمئن شوید که آن اتفاق نمی افتد دوباره. چون در امریکا, ما نمی قفل کردن خبرنگاران برای انجام کار خود را."

در مجموع محدوده اجرای قانون آزار و اذیت از رسانه ها طی هفته گذشته ممکن است بی سابقه ای در تاریخ آمریکا روزنامه نگاری.

این یک شیب لغزنده. قفل کردن و ضرب و شتم مطبوعات برو به حرکت از جهان ترین رژیم های سرکوبگر. یک دلیل وجود دارد که چرا رئیس جمهور تهمت بارها و بارها به انتقاد رسانه ها به عنوان "دشمن است." این یک مزاحم بررسی در دولت و قدرت است. تلاش خود را در شرارت به نظر می رسد به کار.

در حال حاضر زمان برای رهبران مسئول در نیوجرسی به پرسش و پاسخ تقاضا در مورد اینکه چرا یک خبرنگار بود و بريدن دور برای انجام کار خود را. قرعه کشی یک خط قبل از این تبدیل به یک روند در اینجا مانند آن را در جای دیگر.

Holmdel: Vydia به روز شنبه به عنوان بخشی از بازتاب در نژاد پرستی

اعضای مطبوعات نیست غارت فروشگاه ها و یا پرتاب آجر در پلیس. آنها chronicling یک فوق العاده خطر ناک در کشور ما تاریخ است. قانون اساسی را تدوین کنندگان ابداع متمم اول قانون اساسی برای فقط یک لحظه.

Gustavo مارتینز Contreras ورزش میکنه که راست شنبه شب اطلاع رسانی به همه ما حدود 1000 نفر در اعتراض به آن به سرعت منتقل شده از هماهنگ به ستیز.

که جرم نیست. این یک خدمات عمومی.

شرم بر کسانی که نمی توانند تفاوت را بگویید.

جری Carino توسط جامعه ستون نویس Asbury پارک مطبوعات با تمرکز بر ساحل جرسی مردم جالب, داستان های الهام بخش و مسائل است. تماس با او را در jcarino@gannettnj.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب