هنرمند شراب سازی مورچه مک لارن روز باستیل ترکیب

عکس: حسن نیت ارائه میدهدمورچه مک لارن روز باستیل بطری جشن روز باستیل در 14 ژوئیه افتخار اواخر خود را و جمع آور

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدمورچه مک لارن روز باستیل بطری

جشن روز باستیل در 14 ژوئیه افتخار اواخر خود را و جمع آوری پول برای یک عدالت اجتماعی, علت, Artiste شراب سازی شراب و صاحب باگ مصنوع برنج با همکاری هنرمند جیمز-پل براون به انتشار یک ترکیب قرمز است که ویژگی های نقاشی شده چهره های افسانه ای bon طلب مورچه مک لارن. مسئول میزبانی نفوذ ساحل مرکزی شراب کلاسیک برای سال های بسیاری مک لارن نیز افتخار طرفدار حقوق مدنی پس از روزهای آغازین خود را در ممفیس تا 10 درصد از فروش این ترکیب از 29 درصد syrah 29 درصد grenache 29 درصد mourvèdre و 13 درصد cabernet sauvignon در حال رفتن به مرکز قانون فقر جنوب.

"روز باستیل مرا به یاد مورچه هر سال به خاطر او چنین Francophile" گفت: برنج که مک لارن از طریق قهوه ای در سال 1994 و پس از آن با حمایت بسیاری از رویدادهای خود را از طریق هنرمند و خانواده اش Sunstone مارک. "او بسیار در حمایت از آنچه که ما در حال حاضر تماس با سیاه زندگی موضوع هستم. او همیشه اعتقاد داشت و گفت:" ما همه برابر خلق شده اند.'"

برنج که تا به حال به تمرکز بر روی بازاریابی دیجیتال و مجازی مزه در طول همه گیر برای حفظ هنرمند در حال حرکت رو به جلو در انتظار شراب به فروش به سرعت.

ببینید artiste.com برای خرید یک بطری.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن