اسباب بازی بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

به همین دلیل میتوانند برای همه کودکانی که به اسباب بازی توپ علاقه دارند، هدیه مناسبی باشند. همه این تفنگهای ا

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

به همین دلیل میتوانند برای همه کودکانی که به اسباب بازی توپ علاقه دارند، هدیه مناسبی باشند. همه این تفنگهای اسباب بازی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. 3. همه جنبه های پروژه از جمله برنامه ریزی ، مهندسی ، ساخت و نصب توسط خانه توسط ما انجام می شود. یادتان باشد اگر برای فرزند خردسال خود به دنبال خرید یک تفنگ اسباب بازی هستید، حتما به دارا بودن جنس پلاستیکی آن توجه داشته باشید؛ زیرا در صورت خرید یک تفنگ با جنس سخت تر خطراتی را متوجه فرزند و یا دیگر هم بازی های او خواهید نمود. تناسب سنی: اولین نکته ای که هنگام خرید تفنگ اسباب بازی باید به آن توجه داشته باشید، تناسب سن استفاده از محصول مورد نظرتان با سن کسی است که می خواهید تفنگ را برای او به عنوان هدیه و کادو تهیه نمایید؛ مثلا برای کودکان خردسال مخصوصا پسربچه ها معمولا والدین از سلاح هایی موزیکال و بادی استفاده می کنند و بعدها با بزرگتر شدن فرزند به سراغ خرید تفنگ های بازی جدی تری برای سرگرم شدن آنان می روند. قابلیت تیراندازی: بطور کلی تفنگ اسباب بازی در بازار به دو دسته گوناگون از نظر قابلیت تیراندازی و همچنین عدم وجود این قابلیت برخوردار می شوند که شما باید به هنگام انتخاب و خرید خود به این مورد خاص نیز توجه داشته باشید.

در کناره ورودی این کالسکه بادی دو دستگیره جهت اینجاد تعادل برای کودک هنگام سوار شدن و همچنین جهت هدایت کالسکه درون آب توسط والدین تعبیه شده است . هزینه تعمیر و نگهداری قصر بادی معمولاً بسیار پایین است و در صورت سوراخ شدن و بریدگی می توان از چسب های مخصوصی که قابلیت چسبندگی بالایی دارند استفاده کرد. 3 سال طراحی شده و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد. این توپ بادی از جنس پی وی سی بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلوگرم را دارد. این استخر بادی توپ و شن از جنس پی وی سی ضخیم ساخته شده که در ابعاد مختلف مربع و مستطیل کوچک و بزرگ تولید شده و برای هر گونه استفاده شخصی در منزل و یا در محیط های خارج از خانه و مهد کودک و مجموعه های تفریحی و PLAY STOR قابل انتخاب هست. اسباب بازیهای بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس از مادهای به نام پی وی سی ساخته میشوند. به دلیل محبوبیت توپ اسباب بازی و بازی توپ بازی در میان بچهها، توپها در انواع و ابعاد متفاوتی ساخته شدهاند. در همین راستا یکی از مهیجترین این محصولات را میتوان استخر بادی نام برد که هم تنوع بالایی داشته و هم در ابعاد و اندازههای گوناگونی عرضه شده است. This content w as w ritten wi th GSA C​on​tent Ge ne᠎rator  DEMO!

توپ اسباب بازی یکی از محبوبترین اسباب بازی های کودکانه است که بازی با آن برای بزرگسالان نیز بسیار جذاب خواهد بود. تفنگ و اسلحه همیشه جز ۱۰ اسباب بازی برتر دنیا بوده و عمده طرفداران آن نیز پسربچه های فعال و ماجراجویی هستند که به دنبال ایفای نقش دزد و پلیس در دنیای کودکانه خود به سر می برند. این نوع توپها میتوانند برای توپ بازی کودکانه در داخل حمام یا استخر بسیار جذاب باشند. ضمن اینکه این نوع توپ بچه گانه برای بچههایی مناسب است که میدانند نباید با استفاده از توپ به وسایل خانه یا دیگر دوستان خود آسیبی برسانند. امیدواریم این مطلب برای انتخاب تفنگ اسباب بازی مناسب به شما کمک کرده باشد. انتخاب مدل: نکته دوم جهت خرید تفنگ اسباب بازی، نوع تفنگی است که قصد خرید آن را کرده اید. خواندن راهنمای خرید ماشین شارژی و اکشن فیگور هم به شما توصیه میشود. اما یک کیسه بادی کودکان به عنوان یک اسباب بازی بادی پسرانه میتواند برای پسر بچهها پر از هیجان و حس قدرت باشد. تور و توپ واترپلو بادی از جمله محصولات بادی 2020 اینتکس محسوب می گردد که با طراحی خاص و ترکیب رنگ بسیار زیبا ، این محصول یکی از پر طرفدار ترین ها از خانواده اسباب بازی های بادی شرکت اینتکس به شمار می آید .

امکانات جانبی: چراغ قوه، دوربین شکاری، بی سیم، دست بند، نارنجک، نوع خشاب و دیگر مواردی از این دست جز امکانات جانبی یک تفنگ اسباب بازی بحساب می آید که قطعا بر روی قیمت آن نیز تاثیر گذار است. این توپ بچه گانه از بخشهای مختلفی تشکیل شده که کودک میتواند آنها را از هم جدا کرده و مجددا سرهم کند. از آن جا که خرید اینترنتی از لحاظ وقت و هزینه بسیار به صرفه است، علاقهمندان زیادی را به خود جذب کرده است. ما در اینجا به معرفی یک سری از تجهیزات بازی بادی خانه کودک خواهیم پرداخت. تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید تفنگ اسباب بازی مناسب آشنا شدیم. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، میتوانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. تیر های ژله ای آماده نشده را باید به مدت حداقل ۴ ساعت در آب قرار داده تا به سایز مورد نظر برسد و آماده پرتاب شوداین تفنگ مناسب برای سنین بالای ۱۴ سال می باشد.(لطفا از قرار دادن این تفنگ به سنین زیر ۱۴ سال خودرای فرمایید)بالهای این تفنگ با فشار دادن دکمه R و L به سمت راست و چپ قابل باز شدن است.  Artic᠎le has been c​re​ated wi th GSA Content  Generator ᠎DE MO!

آخرین مطالب