ASUC مدافع دانشجویی را ایجاد Cal-می پردازد Copay صندوق

این ASUC مدافع دانشجویی دفتر یا سائو دریافت کرده است نزدیک به 60 برنامه به آن Cal-می پردازد Copay صندوق است که

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

این ASUC مدافع دانشجویی دفتر یا سائو دریافت کرده است نزدیک به 60 برنامه به آن Cal-می پردازد Copay صندوق است که پشتیبانی از دانشجویان با شرایط مزمن و معلولیت پس از آن راه اندازی آوریل 3.

از $30,000 صندوق ایجاد شد با کمک از نیازهای اساسی مرکز است و در آن خلبان مرحله فراهم می کند و جوایز به طور مستقیم به دانش آموزان با توجه به استفانی چانگ, شکایت, مدیر بخش در سائو. چانگ افزود که 21 جوایز تایید شده اند و در مراحل نهایی پردازش در مجموع $12,916.62. برنامه های کاربردی برای این صندوق در حال باز کردن تا زمانی که ممکن است 18.

با توجه به دانشجوی مدافع, نوا Bearson از سائو شده است همکاری با کتی ساوین یک دانشجوی دکترا در دانشکده رفاه اجتماعی از بهار گذشته برای ایجاد این صندوق در پاسخ به تغییرات به دانش آموز در طرح بیمه سلامت یا کشتی.

"ما نگران اثرات این تغییر سیاست به خصوص بالقوه آن به disportionately آسیب دانش آموزان با شرایط مزمن و معلولیت" Bearson گفت: در یک ایمیل.

با توجه به چانگ صندوق نیز ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از دانش آموزان با اورژانس پزشکی هزینه های آنها نمی توانیم با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. چانگ افزود: این صندوق با هدف کمک به دانش آموزان با افزایش های خارج از جیب هزینه های مراقبت های بهداشتی به ویژه کسانی که با هزینه های تکرار شونده.

Bearson گفت: در این ایمیل که با توجه به تعداد برنامه های کاربردی به سائو دریافت کرده است و "مالی قابل توجهی نیاز" دانش آموزان باید در گیر این صندوق انتظار می رود که توسط تخلیه تابستان است. او افزود که نیازهای اساسی مرکز ارائه خواهد شد حداقل یک سال بیشتر از بودجه و ASUC اختصاص خواهد برخی از آن پول باقی مانده از این سال به Cal-می پردازد Copay صندوق.

"در آینده ما برنامه ریزی برای استفاده از دیدگاه, داده, و مشارکت در توسعه یافته از طریق این صندوق برای حمایت از کشتی سیاست ها و پردیس منابع که ارائه پشتیبانی مالی لازم برای دانش آموزان بالاتر هزینه های پزشکی مربوط به شرایط مزمن و معلولیت" Bearson گفت: در ایمیل.

COVID-19 نیز تحت تاثیر سائو آموزان با وابستگان صندوق و اجاره کمک صندوق با توجه به جویس Huchin SAO رئیس ستاد و مدافع منتخب. او افزود که $30,000 دانش آموزان با افراد وابسته به صندوق توسعه داده شد در سال گذشته, و $60 ، 000 اجاره کمک به صندوق توسعه داده شد در سال 2016.

با توجه به Huchin, برنامه های کاربردی برای این بودجه را به طور چشمگیری افزایش یافته است از اوایل ماه مارس به دلیل COVID-19.

"بودجه بودند تخلیه شده برای دیدار با نیازهای اضطراری است که دانش آموزان رو به رو شد در ابتدای این بیماری همه گیر" Huchin گفت: در یک ایمیل. "سائو شد اعطای دانش آموزان قبل از کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی نیز قادر به پرداخت مراقبت در قانون بودجه و قبل از پردیس راه اندازی شد COVID-19 دانشجویی صندوق امداد."

اگر چه اجاره صندوق کمک به تخلیه شد آن نهادینه شده توسط نیازهای اساسی هزینه شده بود تا بدن دانش آموز در بهار گذشته با توجه به Huchin. بودجه آن را بازگشت در سال آینده.

"همانطور که برای دانش آموزان با افراد وابسته به صندوق ما امیدواریم که به انجام چیزی مشابه" Huchin گفت: در یک ایمیل. "یکی از اهداف من برای سائو در سال آینده است که به بررسی گزینه های ممکن برای چگونه برای به دست آوردن تکراری بودجه و نهادینه کردن این منابع است."

تماس با مایا Akkaraju در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maya_akkaraju.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن