منطقه خلیج غیر ضروری کسب و کار نه برای بازگشایی با وجود دولت جدید سفارش

با وجود کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را دوشنبه اعلام کرد که دولت خواهد بود در حال حرکت به مرحله

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

با وجود کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را دوشنبه اعلام کرد که دولت خواهد بود در حال حرکت به مرحله دو از بازگشایی مجدد کسب و کار در منطقه خلیج اجازه داده نخواهد شد به دنبال جدید looser دولت دستورالعمل.

با توجه به آزادی مطبوعات ارسال شده توسط شهر برکلی منطقه خلیج سلامت جهت است که هنوز هم در اثر جلوگیری از غیر ضروری کسب و کار مانند گل فروشی ها و کتاب فروشی ها از بازگشایی برای منظقه وانت به عنوان Newsom منظور اجازه می دهد تا.

"ما نیاز به ادامه به با هم کار کنند بنابراین کسانی که فداکاری آیا رفتن به زباله" آزادی مطبوعات می گوید. "این مهم است برای حفظ دستاوردهای ما."

زمانی که دولت فرمان و احکام محلی در تضاد با یکدیگر محدودیت های بیشتری سفارش — در این مورد شهر برکلی — پیشی می گیرد, با توجه به آزادی مطبوعات. منطقه خلیج مقامات بهداشت در حال مطالعه چگونه جوامع هستند مراتب مربوط به COVID-19 و چه پتانسیل اثرات بازگشایی می شود.

آزادی مطبوعات می افزاید که COVID-19 بیماری همه گیر در حال انجام است که شیوع آینده انتظار می رود به خصوص برای مردم آسیب پذیر است.

"ما به اشتراک بگذارید ضرورت بازگشایی و بازگرداندن اقتصاد ما و ما فعالیت های عادی و اهمیت مساوی از انجام این کار در راه است که امن و مسئول می کند و باعث افزایش قابل توجهی در بیماری های جدی و یا مرگ و یا پایمال کردن مراقبت های بهداشتی ما تحویل سیستم های" آزادی مطبوعات می گوید.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن