بن فرگوسن 'خانواده من با هازل'

سریال بن فرگوسن خانواده من با هازل در زمانی می آید که طنز و سبک دل بودن از شادترین ژانر تلویزیون - sitcom - ا

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

سریال بن فرگوسن خانواده من با هازل در زمانی می آید که طنز و سبک دل بودن از شادترین ژانر تلویزیون - sitcom - است که بیشتر مورد نیاز است. My Family with Hazel گوگوسن هم بازیگری می کند و هم نمایش را تولید می کند که در بل ایر با فرگوسن در نقش یک بازیگر موفق (به نام بن) و پدر دو دختر قرار دارد.

sitcom اسیر بسته طنز و نسبیت را به صحنه اندازه مشت. دختران بن، الکسیس و سوفیا، با او زندگی می کنند، و سه سهم مشابهات، بی همتایان، و کنجکاوی های یک خانواده کهن سال. تغییر پویای سه نفر، با این حال، هنگامی که دمدمی زن در خانه خدمتکار به نام هیزل می آید تا با آنها زندگی می کنند.

گوسن، که Pine Valley Medical کارگردانی پاین ولی پزشکی (2016) و نمایش شب با بن فرگوسن The Evening Show with Ben Ferguson (2015) ، کردم اشکال برای کار در تلویزیون پس از گوش دادن به اپرا Winfrey بحث در مورد دنبال کردن اشتیاق خود را. او در کانال عمومی محلی، TVSB، به عنوان یک دوربین برای The شش ماه قبل از تبدیل شدن به میزبان از نمایش شب داوطلب شد. در آن جا بود که او با بسیاری از بازیگرانی که اکنون در نمایش با آنها همکاری می کند آشنا شد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


فرگوسن در مصاحبه با ایندیایند گفت: «من متوجه شده ام که با بسیاری از مردم آشنا شده ام که Independentمانند من شور و اشتیاق ی را داشته اند، اما به نقطه ای خاص می رسن و این کار را نمی کند» او در آغاز این تلاش با تردیدهای خود مقابله کرده است. "نقطه ای که شما می خواهید برای اجرا وجود دارد، او اعتراف کرد، با اشاره به اضطراب از مقابله با شاهکار بلند پروازانه، "اما به محض عبور از آن نقطه، آن را باز می شود تا یک جهان کاملا جدید است."

هازل در یک تنظیم استودیویی معمولی فیلمبرداری نمی شود؛ فرگوسن اتاق نشیمن برای تولید اجاره کرده است، و آن جایی است که بازیگران فیلم نمایش را به نمایش می کنند. "هازل اولین نمایش است که من به طور کامل از استودیو انجام داده اند، "فرگوسن گفت: ".

بن فرگوسن و امی ماریا اوروزکو صحنه ای از خانواده من با هازل، یک برنامه تلویزیونی یوتیوب را نمایش می دهد.

امی ماری اوکزو که به عنوان هازل ستاره می شود، از شور و شوق بازیگران لذت می برد. او گفت: «خیلی سرگرم کننده است»، و اضافه کرد که فرگوسن کارگردان بازیگری است که «چیزهایی را از دو طرف دوربین می بیند.»

فرگوسن که بازیگران را به خاطر همکاری با یکدیگر در تنظیم ستایش می کرد، گفت: «خدمه مثل دیگران نیست [من با آنها کار کردم]» استفان اریک گوردون که ستاره های کوجو بود، موافقت کرد: "ما واقعا ً خدمه موتلی" می کنیم." من دوست دارم که همه ما دارای زمینه های مختلف، گروه های سنی، و تجربه های زندگی [که] اجازه می دهد که ما را به جدول و تنفس زندگی و طنز را به فیلمنامه است."

بازیگران برای تمرین کنفرانس زوم برای سه هفته قبل از فیلمبرداری هر سه قسمت در یک روز ملاقات کردند. هنگامی که در مورد تمرین در طول همه گیر پرسیده می شود، بازیگر نقش Asa Olsson، که نقش مادر بزرگ، گفت :" وضوح از دید بن ... روز را حتی با ماسک و دور شدن در طول تمرین ها بزرگ کرده است."

بن فرگوسن عمل صحنه ای از یوتیوب خود را نشان می دهد خانواده من با هیزل.

ستاره ها در طول فیلمبرداری قسمت اول با شگفتی مواجه شدند وقتی مجبور شدند یک عضو بازیگران را که آخرین لحظه به AWOL رفت جایگزین کند. خوشبختانه، خودجوش زبانی است که فرگوسن به خوبی می داند؛ او اذعان کرد که نوشته های ش اجازه می دهد تا برای نفوذ تحقير. در شروع، او ستون فقرات فیلمنامه را پیش نویس کرد و سپس اتاق را ترک کرد تا الهام بخش زندگی واقعی را در داستان خود وارد کند.

فرگوسن مواد را از تجربه زندگی خود را در هنگام تهیه پیش نویس قسمت نیز می کند. من دختر ندارم، اما دو دخترم در این نمایش مثل خودم و برادرم هستند وقتی ما در آن سن بودیم، او فاش کرد.

گوگوسن به طور مداوم تلاش می کند تا هر تولید را «بهتر از آخرین» کند و امیدوار است با هر تولید بعدی بینندگان را غافلگیر کند. —ملودی پزشکیان

411: خانواده من با هازل در کانال 17 در TVSB پخش می شود.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن