کتابفروشی های برکلی مدل های کسب و کار را در میان COVID-19 همه گیر تنظیم می کنند

کتابفروشی های برکلی با تغییر ساعت، بودجه جمعیت و استفاده از تجهیزات حفاظتی شخصی، یا PPE با COVID-19 در حال تنظ

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

کتابفروشی های برکلی با تغییر ساعت، بودجه جمعیت و استفاده از تجهیزات حفاظتی شخصی، یا PPE با COVID-19 در حال تنظیم هستند.

کتاب های وزارت دفاع، کتاب های نیم قیمت و کتاب های پگاسوس تنها تعداد کمی از کتابفروشی های برکلی هستند که تلاش می کنند شناور بمانند. تیم راجرز، مدیر محل مرکز شهر برکلی از کتاب های پگاسوس، گفت که پس از صدور دستورات اقامت در خانه در اواسط ماه مارس توسط دولت کالیفرنیا گاوین نیوزوم، پگاسوس برای چند هفته بسته شد. پاملا یاماموتو، مدیر منطقه کالیفرنیا برای نیم پرایس بوکز، گفت که محل برکلی باید درهای خود را در اطراف آن زمان نیز ببندد.

راجرز گفت: «مردم قطعاً هنوز باید در این مدت کتاب بخوانند.»

یاماموتو گفت که نیم پرایس کتاب ها در طول زمانی که بسته شد توانست دستورات آنلاین را برآورده کند. کمبود دانش آموزان و مسافران، با این حال، تحت تاثیر قرار داده است که چقدر ترافیک فروشگاه می شود.

راجرز گفت در طول زمانی که پگاسوس کتاب ها بسته شد آن را نیز قادر به انجام سفارشات آنلاین با تحویل کتاب و اجازه دادن به وانت curbside، در نهایت بازگشایی درهای خود را.

به گفته یاماموتو، نیم پرایس بوکز در ۱۹ ژوئن محل برکلی خود را بازگشایی کرد. در حال حاضر، آن است که نیاز به کارکنان و مشتریان به پوشیدن ماسک، کاهش ظرفیت در فروشگاه و ارائه وانت curbside.

راجرز گفت تنظیمات اصلی انجام شده این بود که کارمندان و مشتریان باید ماسک بپوشند و فروشگاه تنها در یک زمان به شش تا ۱۰ مشتری در مغازه اجازه می دهد.

راجرز افزود: پگاسوس در حال حاضر با حدود نیمی از کارکنان اصلی خود کار می کند و بسیاری از کارکنان به طور موقت کنار گذاشته شده اند.

دوریس موسکویتز، صاحب کتاب های وزارت دفاع، گفت بخش عمده ای از کارکنان کتاب های وزارت دفاع مسن تر هستند و از دور بودن در اطراف مردم ناراحت هستند. این بدان معنی است که آنها کارکنان بسیار کوچکتری نسبت به حد معمول دارند و موسکویتز افزود که کسانی که کار می کنند «به استراحت بیشتری نیاز دارند.»

موسکویتز گفت او همچنین همه را ملزم به پوشیدن PPE و استفاده از بهداشتی کننده دست می کند.

به گفته موسکویتز، یک GoFundMe وجود دارد که در آن اعضای جامعه می توانند برای حمایت از کتابفروشی کمک مالی کنند.

موسکویتز در یک ایمیل گفت: «ما از این شانس پریدم که اجازه دهیم مردم اینجا برخی از راحتی هایی را که فقط یک کتابفروشی می تواند فراهم کند، تجربه کنند.» "کتاب وزارت دفاع به اندازه کافی بزرگ است برای مردم به مقدار زیادی از فضای اطراف آنها و آنها به نظر می رسد واقعا خوشحال زمانی که آنها در اینجا هستند."

راجرز گفت یک گام بعدی ممکن است بازگشت به ساعت های منظم اگر علاقه کافی وجود دارد، و سپس پگاسوس کتاب ممکن است قادر به استخدام برخی از کارکنان.

راجرز افزود که او همچنین علاقه مند بود ببیند فصل کریسمس چه شکلی خواهد بود و اگر اوضاع شلوغ تر شود.

"به عنوان دختر وزارت دفاع، من نمی توانم تصور نمی کنم که در اینجا انجام هر آنچه که من می توانم انجام دهد برای باز ماندن." موسکویتز در یک ایمیل گفت.

تماس با ملا Seyoum در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب