برکلی شطرنج مدرسه مبارزات مالی در میان همه گیر

برای اولین بار آغاز شده به عنوان یک بعد از مدرسه غنی سازی کلاس در سال 1982 در آکسفورد مدرسه ابتدایی برکلی شطرن

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

برای اولین بار آغاز شده به عنوان یک بعد از مدرسه غنی سازی کلاس در سال 1982 در آکسفورد مدرسه ابتدایی برکلی شطرنج مدرسه پس از رشد به منطقه خلیج نهاد خدمت 125 مدارس و بیش از 7000 دانش آموزان سالانه اما در حال حاضر از نظر مالی در مبارزه با توجه به کوروناویروس.

با توجه به بنیانگذار الیزابت Shaughnessy, مدرسه ماموریت را به شادی از شطرنج به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است توجه ویژه به زنان و دختران و افزایش بودجه به صورت رایگان شطرنج آموزش. مدرسه مرکزی در غرب برکلی به عنوان یک شطرنج مرکز برای کل منطقه خلیج که در آن کلاس ها و مسابقات برگزار می شود و در آن مدرسه انتظار دارد به میزبان قهرمانی شطرنج جهان برای جوانان معلول در سال 2022.

"شطرنج پادزهر مناسب به نا امیدی از زندگی بدون محرک از فعالیت های عادی همه ما نیاز" Shaughnessy گفت: در یک ایمیل. "این یک بازی است که حل شده. آن را به طور مداوم به چالش ذهن است."

اما COVID-19 تا به حال شدید تاثیر بر شطرنج مدرسه. Shaughnessy تاکید کرد چگونه در "به معنای واقعی کلمه یک روز" تعطیلی مدارس و پناهگاه در محل سفارشات ناشی از مدرسه برای رفتن از یک ماندگار سازمان به یک با درآمد صفر.

خوشبختانه از آن جان سالم به در با تکیه بر آن صندوق روز بارانی و جایگزینی آن فرد در آموزش با کلاس های آنلاین. آن امید به افزایش آن برنامه های آنلاین به نقطه ای که آن را هنوز هم می رسد به همان تعداد از دانش آموزان به عنوان آن را قبل از همه گیر.

هنوز Shaughnessy گفت: این مدرسه در حال کار در کسری از اندازه آن قبل از همه گیر برنامه.

"ما 45 (فرد) آموزش کارکنان رفت و از داشتن کار به بیکار بودن. اتاق کار کارکنان تا حد زیادی کاهش می یابد" Shaughnessy گفت: در ایمیل.

شطرنج مدرسه دریافت کمک مالی از شهر برکلی فدرال چک برنامه حفاظت از وام و اقتصادی آسیب فاجعه وام.

Shaughnessy گفت: مدرسه هرگز بودجه ثروتمند و او شگفتی اگر آن را می توانست جان سالم به در برد بدون چنین کمک به دولت است. در حال حاضر, او گفت:, شطرنج, مدرسه, در حال تلاش برای ماندن مالی حلال.

"ما شده اند کمک به کودکان در حال حاضر برای تقریبا 40 سال به بازی بازی پادشاهان است که فوق العاده اثر جانبی از کمک به آنها را تبدیل به بحرانی متفکران توجه, اعتماد به نفس, دانش آموزان و سازنده شهروندان" Shaughnessy گفت: در ایمیل.

وقتی پرسیده شد که در مورد این بیماری همه گیر و تاثیر آن بر آینده شطرنج Shaughnessy با اشاره به این احتمال که شطرنج آنلاین را گسترش منافع و دخالت در بازی.

او گفت: در این ایمیل که او پیش بینی مدرسه رفتن به کلاس های حضوری به دلیل وجود دارد "هیچ چیز کاملا مانند بیش از هیئت مدیره بازی" اما افزود که این مدرسه ادامه خواهد داد برای دریافت گروه از بازیکنان با هم آنلاین برای خدمت به کسانی که در جامعه ای که انتخاب می کنید به بازی که در راه است.

"(شطرنج) یک مهارت است که هنگامی که یاد گرفتم با شما بماند برای زندگی" Shaughnessy گفت: در ایمیل.

تماس با زارا خان در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zara_khanDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب