برکلی co-ops پایین تر سقوط مسکن ظرفیت در میان COVID-19

برکلی دانشجو تعاونی و یا کارشناسی هیئت مدیره تابستان کمیته تصویب عملیات دستورالعمل جولای 8 در خانه و اتاق ظرفی

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

برکلی دانشجو تعاونی و یا کارشناسی هیئت مدیره تابستان کمیته تصویب عملیات دستورالعمل جولای 8 در خانه و اتاق ظرفیت در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

به کارشناسی هیئت مدیره تصمیم گرفت تمام مربع و سه برابر خواهد به نوبه خود به دو برابر آن را به طور موقت محدود کردن ظرفیت هر یک از این خانه به 80% یا 90 اعضای هر کدام که کمتر است. این هیئت همچنین رای به رزرو حداقل پنج آپارتمان برای quarantining. به کارشناسی مدیره دوباره دیدار خواهد کرد در 22 ژوئیه به نقد و بررسی توصیه هایی از عملیات خود و تیم های واکنش اضطراری و خاص تصمیم گیری در مورد هر یک از مسکن واحد occupancies این سقوط.

جاش Lavine, شرکت خانه رئیس جمهور Cloyne دادگاه, گفت: مسکن محدودیت معنی که Cloyne دادگاه را تا 90 عضو و یا در حدود 64 درصد از حداکثر ظرفیت خود است که به طور معمول 140 عضو دارد.

"من تا حدودی برطرف شده است که ما نمی تواند تمام خانه" Lavine گفت: در یک ایمیل. "اما 90 نفر در یک co-op در طول COVID است که هنوز هم واقعا بالا در نظر من است."

با توجه به Lavine وجود داشته است متفاوت تلاش به آمده تا با خانه دستورالعمل های پس از ماه مارس است. این تلاش ها به اوج خود رسید و در خانه خود تصمیم به تشکیل یک نیروی کار متمرکز بر بهبود پیشگیری و پاسخ تلاش.

Lavine گفت Cloyne دادگاه همچنین تشکیل نیروی کار به "شفاف و دموکراتیک" به طوری که دستورالعمل و شیوه های مفید برای تمام خانه.

ابیگیل Jaquez خانه رئیس جمهور از کید سالن گفت: پس از شهر فرمان در اجاره نامه لغو مدیره تصویب سیاست بیان کرد که کارشناسی اتهام نمی تواند هزینه های لغو, اما هنوز هم می توانید شارژ کاربرانی که لغو قرارداد تا BSC می یابد یک جایگزین برای نقطه خود را.

مهلت سقوط قرارداد لغو شد 8 ژوئیه همان روز که سیاست به تصویب رسید. Jaquez گفت: او می خواست که اعضای هشدار داده شده بود از سیاست های قبلی.

Jaquez اضافه شده است که با اعضای کمتری وجود خواهد داشت کمتر مردم به انجام کار شیفت وجود دارد و نمی خواهد به عنوان بسیاری از رویدادهای اجتماعی.

"به ویژه در بخش co-op تجربه زندگی خواهد بود بیشتر استرس زا و کمتر اجتماعی در خانه های کوچک مانند کید سالن" Jaquez گفت: در یک ایمیل.

کیم بنسون, مدیر اجرایی کارشناسی گفت: BSC در حال کار با UC برکلی دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان در بخش بهداشت و درمان و دیگر دانشجو تعاونی های مسکن به منظور بهبود عملیات خود را برای تابستان و پاییز.

بنسون اضافه شده که کارشناسی واکنش اضطراری تیم و هیئت مدیره ادامه خواهد داد برای نظارت محلی و دانشگاه, تحولات به روز رسانی بهداشتی و پروتکل های ایمنی به دنبال بازخورد از BSC اعضا و ارزیابی پژوهش است.

مسکن دستورالعمل بودند با اعضای مشترک در ماه ژوئیه اما همانطور که همه چیز تکامل کارشناسی ادامه خواهد داد برای برقراری ارتباط پروتکل جدید به عنوان مورد نیاز با توجه به بنسون.

"این هیجان انگیز برای دیدن Co-Ops چین با اجتماعی فاصله گرفتن از شیوه های است که لازم است برای صاف به منحنی" گفت: ASUC سناتور لیام را در ایمیل. "من می خواهم برای دیدن آنها در ادامه به دریافت دانش آموز ورودی در اخراج و یا لغو سیاست به عنوان اعضای بسیار نهفته این بیماری همه گیر."

نیز گفت که او می خواهم برای دیدن بزرگتر تمرکز بر تاثیر ماسک استفاده و کار به مرکز ضعف سيستم ايمنی دانش آموزان در این گفتگو.

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب