برکلی ایجاد سلامت روانی خط حمایت برای دبیرستان, دانش آموزان, معلمان

بهداشت روانی خط حمایت است که در حال حاضر در دسترس برای برکلی Unified School District یا BUSD, دبیرستان, دانش آ

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

بهداشت روانی خط حمایت است که در حال حاضر در دسترس برای برکلی Unified School District یا BUSD, دبیرستان, دانش آموزان و خانواده ها و معلمان و فراهم آوردن امکان دسترسی به مجوز حرفه ای در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

خط تاسیس شده توسط شهر برکلی با توجه به شهرستان های مطبوعاتی در دسترس است و از دوشنبه تا جمعه برای حمایت از, اطلاعات, مشاوره و منابع از مراقبت از سلامت روان حرفه ای. خدمات ارائه شده در زبان انگلیسی و اسپانیایی.

"همه ما در حال رفتن به یادگیری و برخورد با بهداشت روانی اثرات COVID-19 اثرات برای سال آینده" گفت: استیون Grolnic-McClurg, شهرستان, بهداشت روان بخش مدیریت. "این بسیار عمیق چیزی است که همه ما در حال رفتن را از طریق."

با توجه به آزادی مطبوعات بسته شدن BUSD مدارس مارس 12 به حالت تعلیق در دسترسی به سلامت روانی پشتیبانی از بسیاری از. Grolnic-McClurg اضافه شده است که در طول سال تحصیلی دانش آموزان اغلب دریافت مشاوره فردی خود را از مدارس و شهرستان است که تا حد زیادی منتقل شده نهفته قرار ملاقات از طریق زوم و یا تماس های تلفنی.

خط جدید است و بخشی از این شهر تلاش برای ارائه خدمات سلامت روان در طول بیماری همه گیر. این طراحی شده است برای اتصال مردم با متخصصان سلامت روانی آنها می شده اند قادر به دیدن اگر مدارس باز شد.

با توجه به Grolnic-McClurg خط یک "خط گرم" به جای یک خط تلفن به این معنی است که طراحی شده است برای کسانی که در بحران حاد اما ارائه می دهد پشتیبانی و منابع برای کسانی که ممکن است به آن نیاز دارید.

او اضافه کرد که این طرح برای شروع خط بود یک هیات به رهبری تلاش در BUSD مدارس' خدمات بهداشتی و درمانی بخش و که پول از یک $216,099 کمک مالی برای بحران ترياژ از دولت خدمات بهداشت روان نظارت و پاسخگویی به کمیسیون. کمک مالی صندوق حدود سه سال از خدمات است.

"ما انجام مشاوره با بسیاری از نوجوانان و جوانان" Grolnic-McClurg گفت. "همه چیز همان است که من و شما هستند احساس, نوجوانان احساس به عنوان به خوبی."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب