برکلی دبیرستان دانش آموزان را نسبت به زندگی ماده مدرسه تفکیک

با برکلی سابقه ای طولانی در فعالیت های دانشجویی است که نسل جوان از برکلی ساکنان در حال کار برای کاهش intrascho

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

با برکلی سابقه ای طولانی در فعالیت های دانشجویی است که نسل جوان از برکلی ساکنان در حال کار برای کاهش intraschool تفکیک از طریق رویدادهای اجتماعی و مشارکت محلی سیاه متعلق به کسب و کار.

برکلی دبیرستان یا BHS, دانشجو رهبران و نوجوانان Shayla اوری Hassadash Zenor-دیویس اشعه ماوراء بنفش اشنایدر-دوایر و باد صبا Zoidis در حال راه اندازی یک جوانان متمرکز ابتکار برای ترویج نژادی عدالت در آموزش و پرورش و محلی را با توجه به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. این طرح در حال حاضر شامل سه پروژه: یک همکاری مداوم با سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در برکلی جوانان-رهبری اعتراض و جامعه دیواری در BHS را در فلورانس Schwimley کوچک تئاتر است.

"ما در حال ایستاده در همبستگی با زندگی مانند جورج فلوید و Breonna تیلور و بسیاری دیگر" اشنایدر-دوایر گفت. "اما ما نیز برای دفاع از تغییر در جامعه خود ما."

Zoidis است که منجر به تلاش برای ارائه تخفیف به شرکت کنندگان در محلی سیاه متعلق به کسب و کار.

این پروژه با هدف کاهش محلی نژادی شکاف ثروت از طریق ترویج و incentivizing BHS دانش آموزان و خانواده ها به فروشگاه در سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.

"در حال حاضر ما در حال نورد از ما مشارکت برای اولین بار با یک دختر به نام انگشت کوچک در مرکز شهر برکلی" Zoidis گفت. "ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر در آینده و آن را راحت تر برای (مردم) برای خرید از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است."

یک دختر به نام شخص صاحب تینا Stevens پیوست ابتکار پس از دریافت یک ایمیل در هفته گذشته در مورد همکاری با کسب و کار است. استیونس اضافه شده است که نانوایی خود را ارائه تحویل رایگان و 10% به BHS دانش آموزان و خانواده ها است.

در ژوئن 9 در 4 p. m. دانش آموزان نیز منجر صفوف از سن پابلو پارک به BHS.

اعتراض خواهد شد تماس در BHS دولت و the برکلی Unified School District به آدرس مدرسه تفکیک ارائه ضد نژادپرستانه آموزشی برای معلمان و کاهش حضور پلیس در BHS و گسترش BHS آفریقایی آمریکایی مطالعات برنامه درسی.

"معلمان باید آموخت که چگونه به صحبت در مورد نژادپرستی در کلاس های خود را. ما نیاز به آموزش بیشتر در مورد تاریخ سیاه و رهبران در همه نمرات" اشنایدر-دوایر گفت. "ما نشان داد با (سیاه و دانش آموزان) است و مهم ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید."

چهار دانش آموزان نیز دفاع قسط از یک جامعه دیواری توسط دانش آموز هنرمندان از رنگ در BHS در خانه تئاتر این تابستان. اوری اضافه شده که نقاشی دیواری را شامل پرتره و یک لیست از نام های از مردم که زندگی شده اند "متزلزل" توسط پلیس آمریکا.

این سازمان گفت: آنها می خواهند به چیزی به طور مداوم یادآوری دانش آموزان در مورد نژادی و بی عدالتی و آنها فکر می کنم این نقاشی دیواری باید مداوم یاد پروژه برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند.

"ما نیاز کودکان به تحصیل در این چیزها برای بقیه زندگی خود را" اشنایدر-دوایر گفت.

تماس با Aryia Dattamajumdar و ویکتوریا استافورد در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب