برکلی مقامات مورد بحث تخصیص مجدد بودجه معترض در شهر مجازی سالن

شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی مورد بحث برکلی اداره پلیس بودجه تخصیص مجدد و همچنین به عنوان امن اعتراض

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی مورد بحث برکلی اداره پلیس بودجه تخصیص مجدد و همچنین به عنوان امن اعتراض در مجازی تاون هال پنج شنبه.

ویلیامز-ریدلی ملحق شد توسط برکلی سلامت افسر دکتر لیزا هرناندز و BPD رئیس اندرو گرین وود در پاسخ دادن به سوالات ،

هرناندز توصیه می شود که معترضین پوشیدن ماسک تکیه بر علامت های بیش از فریاد و آواز عمل اجتماعی فاصله و تست شده برای COVID-19 پس از حضور در هر یک تظاهرات. ساکنان هم اکنون می توانید قرار ملاقات در دو رایگان تست سایت. آنها را مجبور به نشان دادن علائم به واجد شرایط.

"وجود دو بیماری های همه گیر است که ما در حال برخورد با حق در حال حاضر" هرناندز گفت: در طول livestream. "وجود دارد COVID-19 همه گیر است که ما امیدواریم به پایان خواهد رسید — ما یک درمان به زودی. این بیماری همه گیر از نژاد پرستی است که ما ادامه خواهد داد برای به کار در آنها تنیده شده است."

پرسش های بسیاری بودند که به سمت کارگردانی گرین وود از جمله کسانی که در مورد BPD افسر آموزش جامعه اعتماد و بالقوه اصلاحات بودجه.

با توجه به Greenwood, BPD افسران در حال حاضر تحت آموزش در رویه عدالت و ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و مراقبه است. گرین گفت: تعامل جامعه و ایجاد و متنوع در بخش های لازم برای توسعه جامعه محور پلیس شیوه های.

گرین همچنین عذرخواهی برای نظرات خود را در روز سه شنبه مجازی جلسه شورای شهر گفت: سلاح های گرم می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مدیریت معترضان به عنوان یک جمعیت و پراکندگی روش.

با توجه به Greenwood روز به روز مطالبات در بشکه افسران در نتیجه یک "چالش" محیط زیست است. او افزود که BPD دریافت بیش از 200 تماس در هر روز است. در حالی که برخی از آنها مربوط به جرم و جنایت بسیاری از مسائل از فقر و اعتیاد به مواد مخدر و بیماری های روانی.

"اگر ما می تواند به کاهش برخی از این مسائل اگر ما می توانیم دوباره اختصاص منابع به جامعه ما امن تر و سپس این چیزی است که ما مردمی می خواهید به انجام," گرین وود گفت: در طول این رویداد.

ویلیامز-ریدلی تکرار نیاز به حمایت از سلامت روانی بی خانمانی و جوانان برنامه های توسعه اما تاکید کرد که باید به صورت دقیق و مشترک راه حل.

"من قصد ندارم به اجرا با قیچی و شروع به برش و برش. من قصد دارم به طور عمدی به اثر آنچه که جامعه ما نیاز دارد با ما" ویلیامز-ریدلی گفت: از BPD بودجه در جلسه. "من نیاز به تمام گوشه و برکلی در جدول با ما در کمک به ما این تصمیم است."

در حالی که شهردار برکلی جسی Arreguín بعد از تایید این شهر را به قصد منحرف کردن برخی از کمک های مالی از پلیس به دیگر خدمات اجتماعی ویلیامز-ریدلی گفت: یک سری از انجمن ها برگزار خواهد شد در سراسر برکلی جامعه را تشویق به باز کردن گفت و گو در این تغییر است.

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن