برکلی پلیس بررسی کمیسیون مورد بحث COVID-19 تاثیر در برکلی با پلیس

برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC صندلی زن سبک و جلف Calavita به روز شده این کمیسیون در جزئیات چگونه برکلی اداره

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC صندلی زن سبک و جلف Calavita به روز شده این کمیسیون در جزئیات چگونه برکلی اداره پلیس در برخورد با موقعیت های جدید ایجاد شده توسط COVID-19 در آن جلسه به طور منظم دوشنبه.

"اداره پلیس موفق شده است در مرور همه گیر بدون داشتن هر پرسنل در حال آزمایش مثبت برای COVID-19," Calavita گفت: در این جلسه. "حدود چهار ده از کارکنان خود را تست شده اند و هر کسی که تست شده را آزمایش کرده است منفی است."

در اواخر ماه مارس بشکه به تصویب رسید اضطراری نیروی انسانی بر اساس برنامه از سانتا رزا اداره پلیس بود که اولین افسر پلیس مرگ در دولت است. این طرح پیشنهادی یک برنامه بر اساس 12 ساعت شیفت است که اجازه می دهد افسران پلیس به زمان برای قرنطینه دوره. بشکه پیش بینی رفتن به برنامه عادی در پایان ممکن است با توجه به Calavita.

BPD است به حالت تعلیق همه اما "مطلقا ضروری" آموزش با توجه به Calavita. او همچنین اضافه کرد که در آن شاهد کاهش شیب در تماس برای خدمات اما تماس ها شروع به بالا و دوباره.

تمام ادارات شهرستان از جمله PRC و BPD در حال حاضر جلسه با بودجه دفتر برکلی شورای شهر به ارائه تعویق حالات در نور از کاهش درآمد به دلیل COVID-19 گیر با توجه به Calavita. شهر ممکن است کمبود حدود 25 $به $28 میلیون دلار برای سال مالی آینده او اضافه شده است.

"اداره پلیس است در درجه اول بودجه از بودجه عمومی و هزینه های پرسنل در حال 93 درصد از بودجه بسیار کمی وجود دارد به بازی با وجود دارد بدون تاثیر پرسنل" Calavita گفت: در این جلسه. "آنها پیش بینی حداقل هشت نفر به احتمال زیاد به ترک تا پایان سال 2020 به طوری که آنها خواهد شد به طور بالقوه رنج می برند برخی از موانع در تلاش خود را به پلیس کارکنان, اما آن را سخت به بگویید که برای اطمینان حاصل کنید در حال حاضر."

نینا Narahari است منجر جرم و دادگاه خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @ninanarahari_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن