برکلی هیئت مدیره مدرسه در مورد بازگشایی, حمایت از دانش آموزان سیاه پوست

اگر چه برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره جلسه روز شنبه تا به حال بسته بندی شده برنامه با آیتم ه

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

اگر چه برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره جلسه روز شنبه تا به حال بسته بندی شده برنامه با آیتم های مختلف با موضوع سیاه و سفید زندگی می کند توجه و حمایت از سیاه و سفید خانواده ها به طور مستمر مطرح در طول شب.

هیئت مدیره مورد بحث و بررسی سه آیتم های اصلی: قطعنامه ای در حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, پیشنهاد, پاسخ به دولت کاهش به 2020-21 بودجه و برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در پاییز.

سیاه و سفید زندگی می کند توجه به قطعنامه خواستار BUSD به حمایت از یک سری از حوادث برای حمایت از جامعه سیاه پوستان در سال آینده از جمله "سیاه و سفید زندگی می کند که در مدرسه" در هفته و تغییر نام از دو مدرسه به نام بعد از صاحبان برده جفرسون و واشنگتن مدارس ابتدایی است.

این قطعنامه موجب انتقاد از پدر و مادر در Longfellow مدرسه که گفت: این مدرسه که عمدتا ثبت نام دانش آموزان از رنگ شده است محروم در BUSD.

"این اظهارات قطعنامه ها و ایمیل های دوست داشتنی هستند platitudes گفت:" Longfellow پدر و مادر Leanna لوئیس در این نشست است. "آنها حلقه واقعا توخالی که در زندگی تجربه بودن در برکلی است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست."

سیاه و سفید زندگی می کند توجه به قطعنامه شد و سپس با تصویب اصلاحیه به تمرکز بر روی "تعالی حقوق صاحبان سهام و فرصت شکاف" در Longfellow دبیرستان.

عضو هیئت مدیره Ka'Dijah قهوه ای به چالش کشیده هیئت مدیره به بحث در مورد برتری به جای به سادگی حقوق صاحبان سهام.

"تعالی آغاز می شود زمانی که ما شروع به تلفن کردن نابرابری و نژادپرستی آشکار در مدرسه ما منطقه" براون گفت: در این نشست است. "تعالی آغاز می شود که ما جلوگیری از جرم کودکان با در نظر گرفتن شیفت به جلوگیری از آنها را در مدرسه ابتدایی درس تشویق بچه های دیگر به دور ماندن از آنها و حتی با پلیس تماس بگیرید ما سیاه و قهوه ای پسران و دختران است."

هیئت مدیره بعد تبدیل به بحث بودجه به عنوان BUSD چهره از دست دادن حدود 7.7 میلیون دلار در بودجه دولت. Superintendent برنت Stephens مشترک سه لایه رویکرد به کاهش بودجه.

ردیف حرکت به ترتیب زمانی با ردیف اول حاوی فوری کاهش 5.3 میلیون دلار دومین ساخته شده در اواسط سال تحصیلی در صورت لزوم و نهایی شدیدتر مجموعه ای از کاهش تنها ساخته شود اگر منطقه وضعیت مالی همچنان به "راکی" با توجه به Stephens.

این هیئت همچنین در مورد برنامه ریزی برای سال آینده است.

استفن گفت: هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده اما گزارش و دستورالعمل برای بازگشایی مدارس نشان می دهد که برخی از "عناصر مشترک" خواهد بود لازم — از جمله 6 پا اجتماعی فاصله کوچک پایدار حباب گروه حدود 12 دانش آموزان پوشش صورت و امکانات تمیز کردن شستن دست و دست مطابق با اصول بهداشتی.

گفتگو در مورد آماده شدن برای سال آینده نهایی بودجه بیشتر و حمایت از دانش آموزان سیاه پوست خود ادامه خواهد داد در زیر جلسات هیئت مدیره مدرسه از جمله ژوئن 24 جلسه است.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن