برکلی مدرسه منطقه سقوط 2020 آموزش نمی خواهد به حالت عادی بازگشت

بیش از 300 اعضای جامعه وارد شده به سومین برکلی Unified School District یا BUSD town hall جلسه شنبه شب که در آن

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

بیش از 300 اعضای جامعه وارد شده به سومین برکلی Unified School District یا BUSD town hall جلسه شنبه شب که در آن اعلام شد آموزش نمی خواهد به بازگشت به حالت عادی در سال تحصیلی آینده.

از آن شده است کمی بیش از پنج هفته پس از BUSD اول انتقال به آموزش از راه دور. در تاون هال BUSD سرپرست برنت Stephens ارائه به روز رسانی در مشارکت و مراحل مدرسه منطقه است که با توجه به آماده شدن برای پاییز سال 2020 است. اعضای جامعه ارائه انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق Thoughtexchange یک سایت وردپرس.

استفن گفت: در جلسه مجازی مدرسه منطقه هیچ دستورالعمل های روشن برای بازگشایی در پاییز. آنچه روشن است با توجه به Stephens است مدرسه را نمی خواهد به طور معمول یک بار در سال تحصیلی آغاز می شود.

از طریق Thoughtexchange اعضای جامعه ابراز favorability به سمت یادگیری ترکیبی سیستم است که در آن دانش آموزان را تجربه مخلوطی از راه دور و حضوری یادگیری است.

برخی از والدین به حال نگرانی در مورد اینکه آیا یا نه دانش آموزان قادر به پیوستن به اجتماعی فاصله در مدارس. استفن بالقوه در نظر گرفته اثرات اجتماعی فاصله در دانشجويان احساسی خوب بودن.

"هیچ یک از این حالات است که ما فکر خوب برای ساختمان جامعه" استفن گفت: در این نشست است. "وجود دارد یک معامله بزرگ از نگرانی است که من در حال حاضر فقط در مورد ظرفیت کودکان و نوجوانان به انجام این کار و تاثیر عاطفی اجتماعی فاصله در دانش آموزان جوان."

یک راه حل ممکن مورد بحث بود و افزایش در یادگیری است. استفن گفت: او را تشویق مدیران و معلمان به تامل, هوای آزاد, چگونه آموزش می تواند شامل در برنامه های درسی اگر مدرسه منطقه است که قادر به استفاده از امکانات مدرسه در طول پاییز.

استفن همچنین خطاب به "فرضا" کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ایجاد شده در پایان ماه آوریل هنگامی که Newsom گفت: مدارس می تواند احتمالا باز در اوایل ماه جولای.

BUSD نیست با توجه به بازگشایی مدارس در مقیاس بزرگ در ماه جولای و به جای برنامه ریزی برای منظم آگوست تاریخ شروع.

اعضای جامعه خواهد شد که فرصت های بیشتری در آینده برای شرکت و مشارکت در سقوط برنامه ریزی در طول یک اسپانیایی زبان تاون هال نشست 28 مه از طریق نظرسنجی آنلاین و یک دانش آموز تاون هال نشست.

جولی Madsen است منجر مدارس و جوامع خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Julie_Madsen_.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن