مدرسه برکلی دریافت بودجه یادگیری از راه دور از دولت

با آغاز سال جدید مدرسه، برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، کمک های پولی از برنامه بودجه کاهش از دست دادن یادگیری

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

با آغاز سال جدید مدرسه، برکلی واحد مدرسه منطقه، یا BUSD، کمک های پولی از برنامه بودجه کاهش از دست دادن یادگیری دولت دریافت خواهید کرد.

دفتر کالیفرنیا گوین نیوزوم روز جمعه اعلام کرد که 5.3 میلیارد دلار در بودجه کاهش از دست دادن یادگیری خواهد شد در میان تمام سازمان های آموزشی محلی واجد شرایط در ایالت تقسیم. BUSD برای حمایت از یادگیری از راه دور، مبلغ ۵،۲۸۸،۰۵۴ دلار در بودجه اضافی دریافت خواهد کرد.

نیوزوم در یک اطلاعیه مطبوعاتی گفت: «مدارس ممکن است به صورت فیزیکی بسته شوند، اما حداقل در کالیفرنیا، کلاس هنوز در جلسه است» در حالی که کار بیشتر باقی می ماند، مناطق در سراسر ایالت در موقعیت بهتری در این ترم هستند تا آموزش از راه دور معنی دار را به هر کودک ارائه دهد."

اکثریت قریب به اتفاق از دست دادن یادگیری بودجه کاهش می آید از فدرال Coronavirus کمک، امداد و امنیت اقتصادی قانون، گفت: کالیفرنیا وزارت آموزش و پرورش دانیل تیگپن سخنگوی.

بنابر برآورد ی توسط فرمانداری بر اساس داده های اپیدمیولوژیک فعلی، بیش از ۹۰٪ دانش آموزان سال را با یادگیری از راه دور آغاز خواهند کرد. BUSD تمام آموزش آنلاین برای ترم پاییز برگزار خواهد شد.

در یک ایمیل، "Thigpen" گفت: "بودجه در نظر گرفته شده است به منظور تقویت یادگیری از راه دور و برای آدرس دهی شکاف یادگیری توسط همه گیر، مورد استفاده قرار گیرد، "Thigpen گفت: در ایمیل. استفاده می تواند شامل آموزش مربی، خرید دستگاه ها یا اتصال و موارد دیگر باشد."

به گزارش وب سایت وزارت آموزش و پرورش کالیفرنیا، این وجوه به طور کلی می تواند در مدارس برای آدرس دهی به شکاف های یادگیری، افزایش زمان آموزشی، ارائه خدمات اضافی دانشگاهی و آدرس دهی به موانع خارج از یادگیری استفاده شود.

BUSD هنوز هم در حال برنامه ریزی است که چگونه آن را صرف بودجه خود را به عنوان بودجه تقسیم، به گفته BUSD سخنگوی Trish McDermott.

"این بودجه به مدارس منطقه فرصت منحصر به فرد برای سرمایه گذاری در فن آوری مورد نیاز، آدرس شکاف یادگیری و بی ارزشی تجربه شده توسط دانش آموزان در طول همه گیر، و سرعت بخشیدن به یادگیری در زمانی که اکثر مناطق در سراسر ایالت شروع سال تحصیلی جدید خود را عملا، گفت: "Thigpen در ایمیل گفت:

نیوزوم همچنین پیش از این اعلام کرده بود مشارکت های بخش متقابل با شرکت های بخش خصوصی برای کمک به پل شکاف دیجیتال و تصویب جدید statewide الزامات برای اطمینان از آموزش کیفیت از طریق یادگیری از راه دور، با توجه به آزادی مطبوعات.

این مقررات جدید شامل دسترسی به دستگاه ها و اتصال برای همه دانش آموزان، تعامل زنده با معلمان و دانش آموزان دیگر هر روز، تکالیف به عنوان سخت گیر به عنوان کلاس های داخل شخص و درس های تخصصی برای زبان آموزان انگلیسی و دانش آموزان آموزش و پرورش ویژه، مطبوعات بیان می کند.

نیوزوم در این اطلاعیه مطبوعاتی گفت: «در این شرایط چالش برانگیز، دولت ما برای والدین و معلمانی که تمام توان خود را انجام می دهند، احترام و قدردانی عمیقی دارد تا مطمئن شویم نیازهای تحصیلی و اجتماعی- عاطفی دانش آموزان ما تامین شود»

تماس با کلر دالي در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن