برکلی مدرسه منطقه رای به تغییر نام 2 مدارس و حرکت به پلیس-رایگان مدارس

بحث از عدالت در آموزش و پرورش تحت سلطه چهارشنبه برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره جلسه ای که هی

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

بحث از عدالت در آموزش و پرورش تحت سلطه چهارشنبه برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره جلسه ای که هیئت مدیره رای به قطع نام دو برکلی مدارس ابتدایی است.

در ماه ژوئن تصویب هیئت مدیره سیاه و سفید زندگی می کند توجه به قطعنامه ای که شامل تعهد به شروع فرایند تغییر نام برای جفرسون و واشنگتن مدارس ابتدایی که پس از نام پدران موسس بودند که slaveholders. در روز چهارشنبه جلسه هیئت مدیره به اتفاق آرا رای به تغییر نام هر دو مدارس زیر یک جامعه نامزدی روند.

"نام محل انتقال حس مکان و هویت و آرمان اما این نام نیز وجود دارد و در متن تاریخ ما یک تاریخ که ما تصریح زمانی که ما به حفظ آن نام ها" گفت: ناتاشا بیری مدیر برکلی مدارس تعالی برنامه در این نشست است.

در نظر عمومی جلسه بسیاری از ابراز نگرانی در مورد خطرات بالقوه بهداشتی از بازگشایی مدارس در نور از افزایش های اخیر از coronavirus موارد در آالمدا کانتی در حالی که دیگران صحبت در حمایت از پلیس-رایگان مدارس در برکلی است.

با توجه به BUSD سرپرست برنت Stephens که به یک ارائه در این جلسه برنامه ریزی برای آینده ترم پاییز در فرد آموزش در پاییز اگر مجاز توسط دولت دستورالعمل را با تکیه بر اصول پایدار و گروه های اجتماعی فاصله.

پایدار حباب گروه خواهد بود مهم ترین برای دانش آموزان جوان که کمتر خواهد بود قادر به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن اصول استفن گفت: در حالی که اجتماعی فاصله خواهد بود تاکید کرد برای دانش آموزان است. او افزود که BUSD هدف از ارسال یک فرم ثبت نام برای آموزش از راه دور-تنها گزینه در ژوئیه 13.

اگر چه Stephens اذعان سلامت خطرات درگیر در بازگشت به کلاس درس او همچنین تاکید کرد که آموزش آنلاین ایجاد سهام جدی مسائل به خصوص برای معلولان و اقتصادی محروم دانش آموزان است.

"وجود دارد یک مقدار عادلانه از شک و تردید در میان بسیاری از ما در مورد توانایی ما برای رسیدن به دانش آموزانی که تا کنون بررسی نشده به آموزش از راه دور با آموزش از راه دور" استفن گفت: در این نشست است. "که حالت آموزش است که خود بخشی از مشکل به دلیل آن طلاق از آن دسته از ارتباطات شخصی است که می تواند بسیار مهم برای دانش آموزان است."

این هیئت همچنین به اتفاق آرا قطعنامه ای را به حرکت به سوی پلیس-رایگان مدارس.

با توجه به BUSD عضو هیئت مدیره جولی سینا تنها برکلی دبیرستان و برکلی تکنولوژی آکادمی باید یک حضور پلیس که متشکل از یک افسر پلیس برای پرداخت توسط شهر برکلی است. قطعنامه تصویب شده توسط هیئت مدیره خواهد شد و شروع فرایند جمع آوری ورودی جامعه برای حرکت به سوی پایان گفت: حضور پلیس.

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب