Black Lives Matter ادامه تظاهرات در حال حاضر در برکلی تپه

برکلی ساکنان شرکت روز سه شنبه در یک دانشجو-سازماندهی تظاهرات برای آزادی به پایان رسید که با یک مه و شب زنده دا

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

برکلی ساکنان شرکت روز سه شنبه در یک دانشجو-سازماندهی تظاهرات برای آزادی به پایان رسید که با یک مه و شب زنده داری شمع برای قربانیان خشونت پلیس در برکلی تپه.

Protestgoers شروع به جمع آوری در اشبی بارت ایستگاه حدود 3:00 p. m. که در آن تظاهرات رهبران خطاب به جمعیت حدود 100 نفر است. رهبران' سخنرانی داشتند به دنبال یک سری از موسیقی و رقص و دکلمه اجرای برنامه.

در مورد 4:00 p. m., معترضان ترک اشبی بارت ایستگاه و راهپیمایی به Shattuck خیابان, جایی که آنها اشغال شده هر دو طرف خیابان. ماه مارس بود که سازماندهی و رهبری دانش آموزان از برکلی دبیرستان و دانشگاه برکلی سیاه اتحادیه دانشجویی به حال نزدیک به 300 شرکت کنندگان در اوج آن است.

معترضان شعار می دادند و انجام نشانه هایی است که خواندن "ایستاده با جوانان" "توقف مدرسه به زندان خط لوله" و "پال خواستار قطع بودجه دولت بشکه" در طول 2 مایل مسیر را از طریق مرکز شهر برکلی به پایان رسید که در Codornices پارک در برکلی تپه.

Shayla اوری و اشعه ماوراء بنفش اشنایدر-دوایر افزایش برکلی دبیرستان سالمندان که به سازماندهی اعتراض گفت: تپه های برکلی انتخاب کردند و در ماه مارس به نقطه پایان از آنجا که آنها فکر آن را تا حد زیادی مرفه سفید ساکنان نیاز به پاسخگو برای شرکت در نژادپرستی نظاممند.

"شده اند وجود دارد بسیاری از تظاهرات در, صنعتی, شهری بخش هایی از شهرستان — مکان با بسیاری از مردم از رنگ" اشنایدر-دوایر گفت. "با رفتن به تا حد زیادی سفید برکلی تپه ما در حال ساخت یک مقدار بزرگتر تاثیر و امیدوارم تغییر ذهن است."

پرداختن به دانش آموز شرکت کنندگان در تقاطع اقلیدس خیابان خلیج و مشاهده محل اوری خواسته سفید دانش آموزان به صحبت کردن با خانواده خود مورد خشونت پلیس و گرفتن nonperformative اقدام به کمک های سیاه زندگی مهم جنبش است.

پس از 2 مایل مارس موسیقی و شعار اعتراض در بیشتر بازتاب تن پس از رسیدن به Codornices پارک که در آن یک دانش آموز برگزار رهبری جمعیت در یک مراقبه هدایت. پس از آن رهبران کردن شمع و فندک به شرکت کنندگان در یک شمع افروزی در برکلی باغ گل رز در سراسر خیابان.

تظاهرات رهبران و سازمان دهندگان بسته مارس با یک پیام در مورد ماهیت واقعی سفید allyship.

"به عنوان یک متحد خوب شما نیاز به درک که به عنوان یک فرد سفید شما هرگز به طور کامل دریافت کنید', سیاه مردم را در زندگی تجربه" اشنایدر-دوایر گفت. "شما باید خود را فروتن و فشار نفس خود را به سمت. انجام آنچه شما می توانید برای کمک به این جنبش اما هرگز صحبت می کنند بیش از سیاه و صدای."

تماس با Mattias Hoz و یاقوت ساتون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن