آشکار Cronyism و فساد

"هیچ چیز (است) بیشتر دافعه نسبت به تماشای این کشور از گوته و بتهوون بازگشت به بربریت از استوارت انگلستان و بور

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

"هیچ چیز (است) بیشتر دافعه نسبت به تماشای این کشور از گوته و بتهوون بازگشت به بربریت از استوارت انگلستان و بوربن فرانسه است." — ویلیام ادوارد داد سفیر ایالات متحده به آلمان (1933-1937)

آمریکایی ها از تمام گرایشهای سیاسی باید به همان اندازه وحشت زده به تماشای بزرگ ما در کشور تولید شده است که امثال John Steinbeck, مایا آنجلو دوک الینگتون و دکتر جوناس سالک و تعظیم به آشکار cronyism فساد ضد علم دستور کار گسترده رای دهندگان سرکوب تلاش های این Trumpian استبداد. همه ما باید به بیمار و تنفر و شرم آور همدستی "مسکو" میچ مک کانل و ویلی "راسو" Barr. تسلیم خود را به ضرب و جرح بر اصول و یکپارچگی یک گزینه نیست.

دموکراسی مسائل. که در کنار شما ایستاده است ؟

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب