Blockeley دانشگاه میزبان مجازی شروع برای دانشگاه برکلی کلاس 2020

پوشیدن مجازی لباس و کلاه UC برکلی دانشجویان وارد شده به کامپیوتر خود را شنبه به جشن های غیر متعارف مراسم فارغ

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

پوشیدن مجازی لباس و کلاه UC برکلی دانشجویان وارد شده به کامپیوتر خود را شنبه به جشن های غیر متعارف مراسم فارغ التحصیلی در سرور فوتبال به عنوان محبوب شناخته شده "Blockeley دانشگاه."

دانش آموزان ثبت به مجازی کالیفرنیا یادبود ورزشگاه به میدان به عنوان صدراعظم کارول مسیح معاونت اداری مارک فیشر و دیگر سخنرانان کلیدی خطاب به فارغ التحصیلی کلاس. این رویداد همچنین livestreamed در Twitch برای دانش آموزان و خانواده ها و دوستان و مردم به تماشای همراه است.

"اگر شما می توانید حمل و نقل خود را به عقب در زمان فقط سه ماه من انجام نمی فکر می کنم شما می تواند تصور شما را در جشن این روز را در خانه شاید در خواب جای خود را به کلاه و لباس شب, تماشای بدن آواتار شناور در سراسر صفحه نمایش کامپیوتر" مسیح گفت: در آغاز ،

در اواخر ماه مارس و پس از پردیس مقامات اعلام به تعویق افتادن از بهار سال 2020 همه دانشگاه شروع و لغو کلاس های حضوری دانشجویان و فارغ التحصیلان آن را بر خود گرفت به ساخت مجازی تکرار UC برکلی.

این پروژه آغاز شد مارس 15 با قصد فقط بازآفرینی یادبود ورزشگاه با توجه به خالق Bjørn Lustic که مطالعه در دانشگاه برکلی از سال 2015 تا 2019. پس از دانشجوی سال اول دانشگاه اوان وبسایت های کوان ساخته شده یک پست در شنید در UC برکلی Facebook صفحه این گروه به دست آورد یک جریان عظیم "سازنده" برنامه های کاربردی برای کمک به ساخت پردیس سازه.

"صدها نفر از مردم در حال ساخت بر روی سرور و هر کسی که مکان یک بلوک می افزاید: لمس ویژه ای به دانشگاه" Lustic گفت: در شروع مراسم. "هر لمسی منحصر به فرد نشان دهنده یک حافظه یا یک داستان مشترک در جامعه ما است. ما می خواهیم این فضای مجازی نه تنها به نگاه واقعی بلکه احساس واقعی است."

به عنوان جهان همچنان به حلقه از اجتماعی و اقتصادی اثرات COVID-19 مسیح گفت: این بیماری همه گیر به عنوان یک "جدی" یادآوری است که "ما نه تنها نویسندگان داستان زندگی ما است."

کلاس 2020 به نمایش گذاشته شده است توانایی خود را به حرکت جدید در تلاش ارائه شده در طول این زمان مسیح ادامه داد. قابل توجه برخی دانش آموزان اقتباس کرده اند با تبدیل شدن به معلمان به خواهر و برادر کوچکتر مراقبت از بستگان ساخت با اتصال به اینترنت ضعیف و در نظر گرفتن کلاس در مناطق مختلف.

"تلاش های خود را برای رسیدن به این روز چیزی از قهرمانانه" مسیح گفت: در طول سخنرانی. "کلاس 2020 را در کتاب های تاریخ به عنوان یکی که عظمت به دست آورد (در طول زمان) بی سابقه ای از آشفتگی."

به موجب اختیارات واگذار شده به او به عنوان رئيس جمهور از "دانشگاه Blockeley" مسیح به پایان رسید این رویداد از طریق اعطای درجه است. شروع ادامه داد: زمان افتخار سنت با اعضای فارغ التحصیلی کلاس آواز "تگرگ به کالیفرنیا" در پایان این مراسم و پرتاب کلاه فارغ التحصیلی خود را به عنوان به خوبی به عنوان بازی از "پمپ و شرایط."

پس از شروع مراسم گروه میزبانی دو روز جشنواره موسیقی فجر در Blockeley دانشگاه یونانی تئاتر با اجرای برنامه از ده ها تن از هنرمندان است. پردیس ارشد الیوت چوی گفت: Blockeley ثبت نام به عنوان یک 501(c) سازمان غیر انتفاعی و پول مطرح شده از جشنواره اهدا خواهد شد به خود صفحه یک سازمان ارائه کمک به COVID-19 کارکنان مراقبت های بهداشتی و نهفته خط مقدم شیفت کارکنان.

در حالی که بسیاری از رسانه های خبری و برنامه ها — مانند ABC News, NBC, KQED سان فرانسیسکو کرونیکل و نمایش روزانه با Trevor Noah — باید متمرکز بر تازگی مجازی فارغ التحصیلی اعضای Blockeley جامعه می گویند این پروژه متمرکز شده است در جامعه بالاتر از همه.

به عنوان یک دوست نزدیک به Lustic و دانشگاه ارشد شکارچی سالن کمک کرد که شروع این پروژه پردیس ارشد Makena Fetzer درگیر شد پس از آغاز. Fetzer گفت: او عاشق دیدن Blockeley رشد توصیف سرور به عنوان یک محل برای مردم را به ارتباط مجدد با دانشگاه و برخی خود را برای پیدا کردن جامعه است.

"من فکر می کنم یکی از سخت ترین چیز در برکلی — و این نوع باعث شکستن و یا از تجربه است و جامعه ای که شما در پیدا کردن" Fetzer گفت. "این یکی از آن چیزهایی است که فراگیر ... و این جامعه است که بسیار مهمان نواز هستند."

به عنوان یک نجوم عمده Fetzer کمپبل گفت: سالن شده است بخشی جدایی ناپذیر از سفر خود را در دانشگاه برکلی است.

در حالی که راه رفتن گذشته کمپبل سالن یک شب بر روی سرور او آنچه که او به عنوان یک تجربه عاطفی غوطه ور شدن در زیبایی پردیس دوباره و البته این بار از طریق لنز از کمیته مبارزه با سانسور.

"این واقعا قدرتمند در دسترسی به این خاطره که من نمی دانستم آنقدر مهم است" Fetzer گفت. "کسانی که چیزهای دنیوی" من که راه رفتن به خانه در شب در 2 صبح' در حال حاضر چیزی که من متوجه معنای بیشتر به من از من فکر کردم آن را انجام داد."

پردیس دانشجوی سال اول Nga Nguyen یکی از سخنرانان کلیدی در روز شنبه شروع. زمانی که Nguyen دیدم یکی از Facebook پست شنید او درگیر شدم برای کمک به ایجاد یک "به یاد ماندنی" تجربه برای کلاس 2020.

از طریق Blockeley Nguyen گفت او شده است قادر به ارتباط برقرار کردن با بسیاری از مردم مختلف پس زمینه از ورودی دانشجویان سال اول برای دانش آموزان فارغ التحصیل به مردم از سراسر جهان است.

"ما همه متحد با عشق ما از برکلی و فوتبال شگفت آور و در عین حال به درستی درس خوان, مقطع," نگوین گفت.

Alumna جولی لیو در ابتدا می خواستم برای ساخت Eshleman سالن پس از صرف بسیاری از همه nighters در ساختمان و ساخت بسیاری از دوستان وجود دارد در طول چهار سال در دانشگاه برکلی است. پس از تحقق است که Eshleman سالن یک "معماری جهنمی کابوس تکرار با مکعب" او شروع به کار در مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی و Sproul پلازا.

لیو گفت: کمک به سرور است که راه خود را از ماندن متصل به دانشگاه برکلی جامعه در حالی که همچنین یادآوری های مورد علاقه خود — و نه چندان مورد علاقه — خاطرات در محوطه دانشگاه.

"در نهایت ما یک جامعه است که نشان دهنده آنچه در دانشگاه برکلی برای غرفه" Lustic گفت: در آغاز ، "من امیدوارم که دیگران خواهد شد در مورد آن هیجان زده و این فرصت را به نگاه کردن به خاطرات خود در برکلی است."

تماس با Kaleo را در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @kaleomark_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن