"توسط همه گزارش ها, همه چیز واقعا خوب پیش رفت:' York County رزومه منصفه در میان COVID-19

دیلن Segelbaum York Daily Recordانتشار: 10:06 AM EDT Jul 24, 2020در طول بیش از 30 سال حرفه قانونی ریک رابینسون

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

در طول بیش از 30 سال حرفه قانونی ریک رابینسون تخمین می زند که او انجام شده و در بیش از 500 محاکمه.

اما هنگامی که هیئت منصفه یه سوال داشتم این آخرین بار رابینسون یک وکیل مدافع در نیویورک با معضل مواجه شد: آنها با وزن مورد در دادگاه برای اطمینان اجتماعی فاصله به جای هیئت منصفه به شور و مشورت ،

مشتری خود را, ریچارد Schock بود که برگزار شد در قفل در حالی که هیئت منصفه بررسی از آنجا که او نمی تواند پست 100.000 دلار وثیقه به اتهام مواد مخدر و در نتیجه مرگ و جرایم مرتبط.

اما داوران قرار نیست بدانید که متهمان زندانی هستند — که بسیار مخاطره اندازد و می تواند باعث mistrial. به طور معمول, معاون کلانتر برای اولین بار آنها را از برگزاری سلول است. سپس منصفه مجددا دادگاه.

بنابراین رابینسون گفت پیمایش از طریق York County قضایی مرکز و ساخته شده آن را به عقب به برگزاری سلول است. او و مشتری خود را پس از آن راه می رفت از قفل و از طریق درب به دادگاه هم به عنوان اگر آنها تا به حال به سادگی قرار است جلسه در یک اتاق کنفرانس.

به انجمن خوش آمدید جنایی محاکمه با حضور هیئت منصفه در سن COVID-19.

جزئیات: 'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan Health بازدید

"در حال حاضر که من انجام داده ام دو تا از آنها را من نوع استفاده می شود به آن" رابینسون گفت. "تحت این شرایط من فکر کردم آن را به خوبی."

در ماه جولای شهرستان نیویورک از سر گرفته برگزاری منصفه برای اولین بار پس از بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 140,000 مردم و طرح میتوانست به زندگی روزمره در ایالات متحده است.

بین جولای 6 و 17 قضات انجام شش جنایی, منصفه, دادگاه مدیر پل Crouse گفت: در یک ایمیل. دادگاه باید اجرا های مختلف اقدامات ایمنی گفت: از جمله تغییر مشاور جداول دور از داوران جعبه ایجاد فضای بیشتر بین هیئت منصفه و نصب پلکسی گلاس موانع در مکان های مختلف.

هر کس که در حضور هیئت منصفه به پوشیدن ماسک در بسیاری از مواقع. مردم را به انجام یک دما را بررسی کنید قبل از اینکه آنها وارد دادگاه است. دو دادگاه کیفری قضات — به جای همه پنج در حال برگزاری محاکمه در یک بار.

Crouse گفت: هر زمان که مردم دریافت یک احضاریه برای داوران و خدمات خود را تکمیل پرسشنامه آنلاین, آنها باید این گزینه برای تسلیم به تاریخ آینده است. اما "تعداد بسیار کمی از منصفه ابراز نگرانی در مورد خدمت."

اتمام: 50 زندگی: این ساکنان نیوکاسل به اشتراک گذاری مشابه تراژدی از دست دادن زندگی خود را به COVID-19

"همه گزارش های, همه چیز واقعا خوب پیش رفت گفت:" رئیس جمهور قاضی Joseph C. Adams که اضافه شده است که قوه قضائیه از برنامه های بعدی برای دیدن اگر کوچکتر دادگاه می تواند با کار اجتماعی فاصله.

در دوشنبه, Adams وارد شده منظور گسترش قضایی محلی اضطراری از طریق پایان سال 2020 که اجازه می دهد تا دادگاه به محدودیت در دسترسی فرد به جلسات برای سلامت و دلایل ایمنی و استفاده از تکنولوژی از جمله زوم برای انجام برخی از اقدامات.

مردم باید پوشیدن ماسک در همه زمان ها در مناطق ساختمان "به طور مستقیم در دسترس به اعضای عمومی." مقامات منتخب می توانید ایجاد خود را از پروتکل های برای کارکنان مناطق از بخش های خود را که به طور مستقیم به عموم مردم در دسترس با توجه به سفارش.

زمانی که Shelva Innerest دریافت احضاریه برای داوران وظیفه او گفت:, او, اولین واکنش "اوه نه".

Innerst, 78 گفت: او زحمت به دلیل COVID-19. او گفت: این سومین بار است که او را به نام شده است به صورت سرویس. اما او تصمیم به انجام وظیفه مدنی.

در طول خدمات Innerst گفت: او تا به حال به پوشیدن ماسک. دادگاه کارکنان محدود تعداد منصفه در آسانسور به چهار در یک زمان. مردم تمرین های اجتماعی فاصله در هیات داوران مجمع اتاق.

"من احساس راحت زیرا آنها با توجه به بسیاری از اقدامات احتیاطی" گفت: Innerst بازنشسته barista که زندگی در شمال Hopewell Township.

ران ناخالص یک وکیل مدافع در نیویورک گفت: "با تجربه "برخی از سکسکه" در طول سه روز محاکمه است.

اولین ناخالص گفت: پتانسیل منصفه نشسته بودند از نظم در هیات داوران انتخاب شده است. وکلا تا به حال برای رسیدگی به مسائل حقوقی با قاضی صحبت کردن به یک هدست. و شاهدان شهادت دادند پشت پلکسی گلاس.

"قطعا به چالش کشیدن" ناخالص گفت.

او ابراز نگرانی می کند که برخی از این تغییرات می تواند منفی منعکس متهمان. موقعیت جداول با دفاع کردن به کنار. این فاصله فیزیکی بین وکلای دفاع و مشتریان خود را. هیئت منصفه گفت: توجه به ارتباطات غیرکلامی.

تجربه او افزود: "بی دست و پا و ناراحت کننده است." اما ناخالص گفت: او معتقد است که سیستم عدالت کیفری در حال انجام بهترین خود را. دادگاه او گفت: طراحی شده برای مردم را به ارتباط برقرار.

همچنین علاقه: نیویورک شهرستان Prothonotary دفتر کارمند تست مثبت برای COVID-19 اما عمومی نیست گفت:

معاون دادستان Mark Monroe سعی کردم دو مورد در این ماه.

مونرو گفت: ایمنی از همه است از بیشترین اهمیت است. بنابراین در صورتی که باعث می شود ناراحتی های جزئی او گفت: آن را "چیزی است که شما قبول."

چرا که او نسبتا جدید مونرو گفت: "او کاملا سیمانی در راه عادی از انجام آزمایشات. او گفت که او قادر به تمرکز در مورد یک بار در جلسات شرکت کنند.

"من فقط درک است که اعضای جامعه در حال حاضر به در آمده" مونرو گفت: "و مطمئن شوید که دادگاه می تواند تحقق نقش خود را به دنبال عدالت است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن