Caltrans می پردازد $1.3 متر در شهرک به بی خانمان کمپ برای از دست دادن اموال

افرادی که تا به حال خواص آنها گرفته شده و یا نابود شده توسط Caltrans واجد شرایط هستند به فایل برای بازپرداخت ا

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

افرادی که تا به حال خواص آنها گرفته شده و یا نابود شده توسط Caltrans واجد شرایط هستند به فایل برای بازپرداخت ادعا می کنند به عنوان اولین گزارش Oaklandside.

یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام واصل در سال 2016 به یک حل و فصل است که کنار 1.3 میلیون برای افراد بی خانمان که خواص خود را نابود بین دسامبر 2014 و اکتبر 2019 به عنوان به خوبی به عنوان مورد نیاز Caltrans به اتخاذ روش برای پاکسازی اردوگاه. Caltrans نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر از فشار زمان.

"افرادی که تا به حال همه چیز به اشتباه گرفته شده توسط یک نهاد دولتی در حال رفتن به جبران و حل و فصل به رسمیت می شناسد که آنچه انجام شد به آنها اشتباه بود" گفت: Osha نویمان مدیر شرق خلیج جامعه قانون مرکز بی خانمانی خدمات.

به فایل ادعا نویمان پیشنهاد کرد که مردم در تماس با بی خانمان اقدام مرکز دفاتر در اوکلند و برکلی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است برای کمک. کسانی که واجد شرایط باید تا اکتبر. 16 تا فایل بازپرداخت ادعا می کنند.

نویمان ادعا که قبل از طرح دعوی در دادگاه Caltrans, یا ناموفق برای اطلاع رسانی به مردم از تاریخ دقیق اردوگاه نوردد و یا نمی دهد مردم به اندازه کافی زمان برای جمع آوری وسایل خود را که به معنای کمپ بودند اغلب وجود ندارد.

"این بود که ویرانگر برای مردم" نویمان گفت. "برای بسیاری از مردم آنها را از دست داده و همه چیز واقعی ارزش پولی اما برای بسیاری دیگر آنها همه چیز از دست رفته از ارزش عاطفی."

برخی از آیتم های از دست رفته شامل ترکه خانواده, عکس از پدر و مادر که فوت کرده و یا هدیه داده شد که توسط بستگان که گذشت نویمان گفت.

در هر حل و فصل Caltrans در حال حاضر باید مسئله توجه در پیشبرد به تخلیه گاه منطقه است. متوجه خواهد شد و شامل یک شماره تلفن مردم می توانند با تماس به جمع آوری آیتم های گرفته شده و ذخیره شده توسط آژانس.

در علاوه بر این به اموال جبران Caltrans مورد نیاز خواهد بود به پرداخت $700,000 به بی خانمان مرکز اقدام خواهد شد که در میان چیزهای دیگر ارائه کمک رسانی برای کمک به افرادی که تجربه کرده اند, ضرر و زیان ناشی از Caltrans با توجه به نویمان.

نویمان می گوید شده اند وجود دارد تغییرات در Caltrans رفتار پس از حل و فصل; برای مثال در میان COVID-19 گیر کمپ در حال حاضر مجاز به باقی می ماند در Caltrans اموال.

"ما امیدواریم که هر دو Caltrans و برکلی متوجه می شود که اگر آنها نمی تواند مردم را به مسکن حداقل به آنها اجازه می دهد به کسانی که در جوامع و یادگیری برای کمک به آنها را در آن جوامع به عنوان امن و سالم که ممکن است" نویمان گفت.

با این حال همه گیر قرار دادن مردم در جمع مناطق مانند پناهگاه تنها اجازه خواهد داد که این بیماری به گسترش نویمان اضافه شده است. به جای آن وجود دارد نیاز به یک راه حل است که می شود مردم را به مسکن دائمی و یا اجازه می دهد تا آنها را به باقی می ماند که در آن آنها با توجه به نویمان.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب