'حمل به جلو تعهد خود را به محروم': UC برکلی و استاد کرک اسمیت می میرد در 73

پس از چند دهه از تاثیر بر خانواده اش و جامعه و زمینه بهداشت عمومی و علوم محیط زیست دکتر کرک اسمیت جان در برکلی

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

پس از چند دهه از تاثیر بر خانواده اش و جامعه و زمینه بهداشت عمومی و علوم محیط زیست دکتر کرک اسمیت جان در برکلی روز دوشنبه در سن 73.

اسمیت متولد شد در برکلی در سال 1947 و در رشد ناحیهای در شمال غربی منطقه قبل از رفتن به خواب آلود توخالی در شهرستان مارین.

اسمیت شناخته شده بود در محله خود را به عنوان هوشمند و دلپذیر با توجه به همسرش جوآن الماس که او ملاقات کرد در دوران کودکی است.

"او از لحاظ فنی صحبت پسر درب بعدی" الماس گفت. "او به خوبی شناخته شده در محله, مدرسه, منطقه, هر دو برای هوش و خلاقیت, ساخت راکت کاوش انجام پرماجرا پسر چیز است."

اسمیت فارغ التحصیل از دانشگاه برکلی در سال 1968 به عنوان یک مهم در فیزیک و نجوم است. او همچنین به دست آورده خود را در هر دو کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در بهداشت محیط علوم و دکترای خود را در پزشکی و بهداشت محيط در دانشگاه.

در سال 1977 همان سال او به دست آورده خود را Ph. D. Smith ازدواج الماس در یک مزرعه خوک در هلدزبرگ.

پس از سالها ازدواج و حرکت به هاوایی, خود, دختر, نادیا الماس-Smith در سال 1984 متولد شد. در طول الماس-اسمیت دوران کودکی, خانواده صرف زمان در هند و نپال است. در حال حاضر الماس-اسمیت با این نسخهها کار به عنوان دستیار استاد در UCSF دانشکده پزشکی در اپيدميولوژي و آمار زيستي دانشكده و موسسه جهانی علوم سلامت.

"او باور نکردنی پدر" الماس-اسمیت گفت. او تا به حال یک "شگفت انگیز جدیت و goofiness که به نحوی در هم تنیده پیدا کردن چیزی است که طنز می گویند در دوران جدی و همچنین دیدن مهم و متفکر کنار تمام روزمره و عادی لحظات."

الماس اضافه شده است که سفر او با پدرش به او اجازه داده شد به منظور توسعه یک عشق برای فرهنگ های دیگر و همچنین تشویق تعهد به ساختن جهان به مکانی بهتر.

در سال 1995 اسمیت پیوست پردیس دانشکده که در آن او در نهایت تبدیل به یک استاد از محیط زیست جهانی بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی. او در سراسر رشته های آموزش در کلاسهای جهانی بهداشت عمومی و جهانی کیفیت هوا و یک دوره ویژه در فجایع زیست محیطی در پست آخرالزمانی داستان.

"او واقعا می خواستم به بحث در مورد تصویر بزرگ پرسش و چگونه شما تغییر سیاست و چگونه شما موسسه جدید قوانین و مقررات است که در نهایت بهبود زندگی مردم است" گفت: دانشگاه برکلی استاديار-در-محل اقامت جی گراهام که اسمیت مربی. "او همیشه مرا به نوع باز ذهن من به ایده های بزرگتر."

اسمیت برای اولین بار به رسمیت شناختن خانواده آلودگی هوا به عنوان یک خطر عمده برای بهداشت شخصی و اثرات آب و هوا با توجه به وب سایت خود را و او انجام مطالعات ميدانی در سراسر جهان است.

جان هولدرن اسمیت دکترا مشاور در دانشگاه و مدیر سابق کاخ سفید از سیاست علم و فناوری, به نام اسمیت "پدر موسس" آلودگی هوا مطالعات در بیانیه ای.

او در طول زندگی حرفه ای اسمیت دریافت بیش از 15 بالا افتخارات پژوهشی و علمی, دستاورد, با توجه به وب سایت خود را. در سال 1984 اسمیت به نام "یکی از 100 درخشان دانشمندان جوان" توسط ویراستاران علمی و مشاوران علوم هضم است. در سال 2008 او با دریافت این پردیس صدراعظم جایزه برای تحقیقات در جهت منافع عمومی.

اسمیت به طور مشترک جایزه صلح نوبل در سال 2007 به عنوان یک شرکت کننده فعال در پنل بین دولتی تغییر آب و هوا. در زمان مرگ او اسمیت تا به حال منتشر شده حدود 400 کارشناسی, مقالات و کتاب های بهداشت محیط.

"نسل از کرک دانشجویان سابق در حال حاضر پیشرو محیط زیست موسسات و ابتکارات در سراسر جهان در حالی که حمل به جلو تعهد خود را به محروم گفت:" جاستین Remais بدست آورد رئیس بهداشت محیط علوم در دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت و دانشگاه, دانشیار, در یک ایمیل. "تلاش های خود را به نفع روزانه از کار خود را."

اسمیت جان سالم به در با همسر خود, دختر و دو نوه.

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن