اتهامات علیه Asbury پارک مطبوعات خبرنگار بازداشت پوشش جورج فلوید اعتراض. "من عذرخواهی می کنیم.'

مایک دیویس Asbury پارک مطبوعاتمنتشر شده 12:19 PM EDT Jun 2, 2020اسبوری پارک – اتهامات علیه یک Asbury پارک مطبو

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

اسبوری پارک – اتهامات علیه یک Asbury پارک مطبوعات خبرنگار بازداشت پوشش دوشنبه شب در اعتراض در اسبوری پارک خواهد بود کاهش یافته است دادستان کل Gurbir Grewal روز سه شنبه گفت.

Grewal عذرخواهی کرد دستگیری خبرنگار Gustavo مارتینز Contreras توسط یک افسر پلیس شهر و مطمئن مطبوعات سردبیر اجرایی پل D Ambrosio که وجود خواهد داشت یک پرس و جو در بازداشت است.

"ما نمی دستگیری خبرنگاران در این کشور و این دولت برای انجام شغل خود را" Grewal گفت. "ما نیاز به انجام بهتر. ما در حال رفتن به کشف کردن آنچه اشتباه رفت اینجا و بهتر انجام دهید."

مارتینز Contreras دستگیر شد دوشنبه شب در حالی که پوشش اعتراض در این شهر بیش از کشتن جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

قبلی: برنامه خبرنگار بازداشت شده در اسبوری پارک جورج فلوید اعتراض

"ما بهتر از این" Grewal گفت: D Ambrosio صبح روز سه شنبه. "شما (رسانه ها) نقش مهمی در همه چیز است که اتفاق می افتد در حال حاضر."

Grewal گفت: شهرستان نماینده دادستانی خواهد بود "کار به عنوان سریع به عنوان آنها می تواند به رد اتهامات" و "ما می خواهیم به مطمئن شوید که این اتفاق در حال حرکت رو به جلو است."

این شهرستان نماینده دادستانی بعد از آن اعلام کرد که به اتهام اخراج شد.

تشکر. فرانک Pallone که ششمین کنگره منطقه شامل اسبوری پارک توییتی بعد از ظهر سه شنبه: "اعتراض در اسبوری پارک شب گذشته مانند دیگران در نیوجرسی صلح آمیز بود و حتی پیوست توسط پلیس محلی. ما باید اجازه می دهد روزنامه نگاران برای پوشش اعتراض به حوادث. امریکا از جمله اصول متمم اول قانون اساسی باید از آن محافظت شود."

مارتینز Contreras بود زنده جریان اعتراض و دستگیری هنگامی که با توجه به این ویدئو یک افسر پلیس گفت: او را به حرکت به عقب.

مارتینز Contreras از شروع عقب نشینی قبل از اینکه یک افسر فریاد زد: "f--- او" و پنجه مارتینز Contreras به زمین. "شما تحت بازداشت" افسر می گوید. "put your f---ing دست پشت سر خود را." درست قبل از برخورد مارتینز Contreras تا به حال فیلم برداری پلیس پرتاب یک مرد را محدود و به زمین است.

سرمقاله: خبرنگاران باید شارژ یا بازداشت آنها به عنوان پوشش تظاهرات

او دست به دستبند و حمل و نقل ون به Belmar اداره پلیس, جایی که او همچنان در بازداشت پلیس برای حدود پنج ساعت است. او منتشر شد و در مدت کوتاهی قبل از 4 صبح امروز.

"بازداشت ظالمانه است توهین به متمم اول قانون اساسی و گوستاوو حقوق به عنوان یک شهروند است. ما مبارزه با این سوء استفاده از قدرت به شدت" D Ambrosio گفت: در مدت کوتاهی پس از گوستاوو را آزاد کند.

"گوستاوو انجام شد شغل خود را chronicling هرج و مرج در شهر و فیلمبرداری تهاجمی دستگیری توسط یک افسر. هنگامی که شما با دیدن این ویدئو تنها نتیجه شما می توانید به این است که یک افسر دیگر نمی خواهم کسی به فیلم دستگیری و در زمان گوستاوو را بدون پرسیدن سوال."

مطبوعات سازمانی ویرایشگر شانون مولن که صحبت با مارتینز Contreras پس از او منتشر شد در اوایل صبح روز سه شنبه گفت او خواسته شده بود توسط پلیس در حالی که در بازداشت اگر او می دانست و یا نزدیک شد توسط Antifa یک جنبش ضد فاشیستی تبدیل شده است که هدف از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سرزنش جنبش بدون شواهد برای شورش و غارت در سراسر کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته اعلام کرد قصد خود را برای اعلام Antifa یک "سازمان تروریستی" به رغم این جنبش هیچ سازمان رسمی یا رهبران. مارتینز Conteras گفت که او خواسته شده بود توسط افسران اگر او آگاه بود Antifa یک سازمان تروریستی مولن گفت.

مارتینز Contreras بازداشت شد و دیگر ورود در آنچه بوده است به خصوص خشونت آمیز هفته برای روزنامه نگاران پوشش پس از فلوید مرگ است.

از مارس 28 طریق May 31, پلیس دستگیر و یا حمله به روزنامه نگاران بیش از 100 بار در طول تظاهرات بیش از فلوید مرگ است. در سه سال گذشته در ایالات متحده آزادی مطبوعات ردیاب گزارش 100 تا 150 حوادث در هر سال.

در سراسر بسیاری از شب های اسبوری پارک اعتراض صلح آمیز بود. نزدیک به 1000 معترضان با حضور در اداره پست در خیابان چتری که در آن سخنرانان متعدد سخن به میان جمعیت از طریق یک بلند گو حرف زدن در مورد مرگ فلوید و دیگر غیر مسلح سیاه مردم در برخورد با پلیس است.

پلیس ارائه کنترل ترافیک به عنوان تظاهرات و راهپیمایی در سراسر شهر پایین Cookman خیابان و به مرور.

یک ساعت قبل از اعتراض آغاز شد اسبوری پارک شهردار جان مور امضا اضطراری اعلام تحمیل 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. مور اعلامیه به طور خاص معاف "credentialed اعضای رسانه ها" از حکومت نظامی مورد نیاز است.

ستون: برنامه خبرنگار را بازداشت کرده است 'اسپاسم سرکوب'

مأموران اجرای قانون در صحنه نیست آغاز اجرای مقررات منع رفت و آمد تا 10 p. m. مارتینز Contreras دستگیر شد کمتر از 20 دقیقه بعد.

گروهبان. مایکل کیسی سخنگوی اسبوری پارک پلیس گفت: پلیس ساخته شده 12 دستگیری در متعاقب آن غوغا از جمله دو نوجوانان. او را فاش نمی کند چه اتهامات آنها رو به رو شد.

مارتینز Contreras صادر شد شکایت برای "عدم پراکنده بر رسمی سفارش" یک نظم افراد مسئول که از لحاظ فنی سقوط تحت رده از یک شورش جرم. نظم افراد جرم می آید با یک پتانسیل شش ماه حکم زندان و 1000 $خوب است.

این شکایت علیه مارتینز Contreras لیست اسبوری پارک پلیس سرهنگ امیر Bercovicz به عنوان درگیر افسر.

"استفاده از گسترده حکومت است اخلال توسعه برای طیف گسترده ای از دلایل: به طور خاص هدف قرار دادن متمم اول قانون اساسی فعالیت ها — از جمله بازداشت اعضای فشار قرار دادن محدودیت در حرکت و ایجاد یک باز به صورت دقیق نوع نژادی متفاوت اجرای قانون در پلیس به ارمغان آورده است که ما به این لحظه گفت:" آمل سینها, مدیر اجرایی اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا نیوجرسی.

مایک دیویس تا در دهه گذشته را صرف پوشش نیوجرسی, اخبار محلی, قانونی کردن ماری جوانا حمل و نقل و اساسا هر چیز دیگری در جریان است در هر لحظه. تماس با او را در mdavis@gannettnj.com یا @byMikeDavis در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن