Chumash میراث دریایی پناهگاه احیای تلاش

تلاش در جریان است دوباره برای ایجاد Chumash میراث ملی دریایی پناهگاه یک پیشنهاد است که حفاظت از محافظت نشده در

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

تلاش در جریان است دوباره برای ایجاد Chumash میراث ملی دریایی پناهگاه یک پیشنهاد است که حفاظت از محافظت نشده در حال حاضر منطقه بین Monterey Bay ملی دریایی پناهگاه و جزایر کانال ملی دریایی پناهگاه. در 25 ژوئن سناتور دایان فاینستاین و کامالا هریس و Congressmember Salud کربجل نوشت: به وزارت بازرگانی ایالات متحده در حمایت از محراب نامزدی.

فاینستاین هریس و کربجل خواسته است که وزارت بازرگانی اعطای پنج سال تمدید به این پیشنهاد که در اصل پیشنهادی در سال 2015. با استناد به سرعت در حال افزایش اسیدیته اقیانوس و از دست دادن بیش از 90 درصد از ساحلی دریایی جنگل اشنه دریایی در کالیفرنیا آبهای ساحلی آنها التماس دفتر دریایی پناهگاه اجازه می دهد تا فرمت و حرکت رو به جلو برای تعیین منطقه دریایی پناهگاه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اضافی دریایی پناهگاه را بیش از حفاظت از زیستگاه ها و جلوگیری از حفاری دریایی آن را نیز حفاظت از شهرک های بومی. با توجه به پروژه وب سایت منطقه دارای Chumash روستاها و مکان های دیگر از میراث فرهنگی زیر آب فرو رفته و هر دو در زیر سطح و در خط ساحلی. آثار فرهنگی از Chumash شهرک قدمت 9000 سال شناسایی شده در منطقه است. در سال 2016 ملی اقیانوسی و جوی آمریکا (fda) و گارد ساحلی تایید کرد که این منطقه نیز برگزار باستان شناسی بقایای ناو McCulloch, کشتی مورد استفاده در هر دو جنگ آمریکا و اسپانیا و جنگ جهانی 1.

در این نامه اشاره کرد که اسیدی شدن اقیانوس تهدید به ساحلی اقتصاد: زمان اقیانوس اسیدیته سطح در حال حاضر به اندازه کافی بالا برای صدمه زدن به پوسته و اندام های حسی از جوان خرچنگ رندولف که یک جزء حیاتی از کالیفرنیا ماهیگیری میباشد.

"این مورد بیشتر تقویت شده با داده های جدید و اکتشافات پس از آن موفق نامزدی پنج سال پیش" قانونگذاران نوشت.

به ادامه مطلب مراجعه کنید پروژه وب سایت اینجا: https://chumashsanctuary.com/about/


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب