لباس DIY: چگونه به نوبه 1 پیراهن به 2 تی شرت, 1 شیرازه

در حال حاضر که ما عمدتا از طریق جولای, من احساس نیاز به repurpose برخی از من آستین بلند و ژاکت که نیست در هر ر

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

در حال حاضر که ما عمدتا از طریق جولای, من احساس نیاز به repurpose برخی از من آستین بلند و ژاکت که نیست در هر راه مناسب برای آب و هوای گرم. چون من به اجتناب از فروشگاه های لباس (با تشکر COVID-19) هستم و نه بزرگ خریداران آنلاین (این است که شاید فقط من مشکل) من تبدیل به DIYing و تهیه به را سرگرم کننده آب و هوای گرم لباس از چیزهایی که من در حال حاضر خود را. حتی اگر من می دانم که چگونه به دوختن من اغلب تا پایان بدون دسترسی به یک ماشین دوخت یا هر دوخت مواد که بدان معنی است که من تا پایان برش تا چسب و سنجاق لباس را به لباس های جدید. اگر شما شده است احساس خستگی فعلی خود را در لباس های تابستانی و احساس نیاز به قطع چیزی را (نه خود مو!), دنبال این راهنمای در مورد چگونه من تبدیل شده بلند آستین ژاکت کش باف پشمی به بریدن آستین یک لوله بالا و شیرازه!

انتخاب پیراهن خود را

ابتدا سمت راست را انتخاب کنید پیراهن و یا ژاکت. مورد مناسب خواهد بود که شما نمی مراقبت در مورد آن بسیار (بنابراین اگر شما میکشید تا آن را OK) که ماده ای که نمی فرای (جلوگیری از ضخیم تر کشباف و یا هر چیزی با سوراخ — پنبه است که همیشه یک گزینه خوب) و یکی که نسبتا بزرگ یا طولانی بر روی بدن خود (حداقل برای این پروژه خاص).

پیراهن 1: Cropped ژاکت

اولین چیزی که به انجام است را برش اولیه! در واقع قبل از آوردن قیچی سعی کنید بر روی پیراهن خود را (من با استفاده از یک ژاکت کش باف پشمی) و پیدا کردن یک نقطه شما می خواهم راحت برش آن را به. اگر شما قصد استفاده از این قسمت شما قطع به عنوان یک bandeau یا پیشانی بند نگه داشتن در ذهن است که شما می خواهید به قطع به اندازه کافی پارچه را که اتفاق می افتد. من معمولا سعی کنید به قطع درست بالای ناف من, بنابراین من می توانید لباس نیمه بالا با بالا waisted شلوار. هنگامی که شما پیدا کرده ام راحت نقطه یک زن و شوهر علائم و یا محل پین های همراه که در آن شما برنامه ای برای برش و سپس با استفاده از قیچی تیز به قطع پایین پیراهن.

در این مرحله قسمت بالای پیراهن انجام شده است! برداشت یک ژاکت یا تی شرت است یک راه عالی برای ایجاد یک مقاله قدیمی از لباس پوشیدنی در دوباره.

پیراهن 2: Bandeau

در حال حاضر که شما در حال ترک با پارچه ای که شما قطع پایین پیراهن خود را, شما می توانید آن را به یکی دیگر پیراهن — این بار یک لوله بالا و یا bandeau. اگر شما به پایان رسید تا با یک پارچه به اندازه کافی, شما همیشه می توانید آن را به یک بازی سرگرم کننده شیرازه یا حتی یک کمربند. ابتدا سعی کنید بر روی پارچه مانده. باید آن را یک حلقه از پارچه تا ببینید که چگونه آن را متناسب با بیش از قفسه سینه خود را. اگر پایین پیراهن خود بود سست و یا اگر شد اندازه شما به احتمال زیاد باید برای برش پارچه مناسب خود را در سراسر ribcage و قفسه سینه درازا. برای انجام این کار فقط خرج اضافی پارچه در سمت خود پارچه, حلقه, و جایی که شما نیاز به برش به منظور ایجاد یک bandeau که متناسب محکم در اطراف قفسه سینه خود را.

قطع بیش از حد پارچه و سپس کشف کردن که چگونه شما در حال رفتن به ضمیمه دو طرف با هم دوباره. برای من و حتی بدون دوخت ماشین مورد علاقه من گزینه ای است که فقط به دوختن طرف پشت هم با دست. اما اگر شما از یک فاضلاب, شما می توانید خرید برخی از پارچه و چسب و چسب دو طرف هم. در هر صورت شما در حال رفتن به می خواهید به برابر نوار از پارچه در نیمه ساخت مطمئن شوید که آن را رو به داخل. سپس ضمیمه طرف با روش انتخاب خود را به آن را به یک حلقه دوباره این بار با یک کوچکتر دور (اگر شما با استفاده از چسب آن را مقدار زیادی از زمان برای خشک).

تبدیل پارچه حلقه سمت راست دوباره و سعی کنید آن را مانند شما می خواهم سعی کنید در هر bandeau یا لوله بالا. اگر آن را متناسب با شما انجام می شود! اگر آن را هنوز هم احساس می کند کمی شل دوختن یک خط جدید از بخیه یا چسب یک خط جدید به آن را کمی سخت تر. پارچه بیش از حد خواهد شد در داخل پیراهن بنابراین هیچ کس را ببینید ناهموار بخیه یا کثیف چسب. شما در حال انجام خود را با پیراهن دوم!

پاداش مورد: شیرازه

اگر شما نوار از پارچه است که تبدیل به یک لوله بالا خیلی کوچک بود به مناسب یک پیراهن شما می توانید آن را به یک شیرازه! هر حلقه را دو بار و قرار دادن آن در اطراف سر خود را, و یا با استفاده از همان روش است که شما را با لوله بالا به آن جا دور از سر خود را. اگر شما احساس فوق العاده فریبنده شما می توانید هر سه آیتم با استفاده از بیش از حد قطع رابطه بالا به شیرازه. نمی توان آن را شسته و رفته حلقه پارچه, اما شما می توانید برش و دوختن با هم بخش های مختلف از پارچه اضافی برای ایجاد یک حلقه به اندازه کافی بزرگ برای سر خود را.

تبریک! شما به روز رسانی کمد لباس خود را حتی بدون خرید هر چیزی. این فقط یکی از راه های ساده برای برش لباس خود را — شما می توانید خلاق و کراوات مقابل خود را bandeau و یا شما می توانید برش یک ژاکت به جای فقط یک پیراهن.

تماس با Elysa Dombro در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب