•مبارزه با تنهایی با این 4 پروژه عکاسی مشارکتی

به تازگی، من خودم را از طریق تصاویر از قبل از COVID-19 پیمایش. دلم برای دوستانم تنگ شده، جلسات شخصی و اطراف مر

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

به تازگی، من خودم را از طریق تصاویر از قبل از COVID-19 پیمایش. دلم برای دوستانم تنگ شده، جلسات شخصی و اطراف مردم بودن. پذیرفتن تغییرات در تعامل اجتماعی که ما از طریق COVID-19 تجربه می کنیم، پرتنش است. در حالی که این نوع جدیدی از مشکل برای من است، من در تصور دوباره چگونه خاطرات را از طریق عکس ها ایجاد می کنم شادی پیدا کرده ام. در اینجا چهار ایده که به من الهام گرفته در حالی که من حرکت تنهایی پناه دادن در محل.

ایجاد چالش اینترنتی خود را با دوستان و خانواده

اگر شما به فیلم خودتان انجام چالش دارچین بود، این یکی برای شما. بهتر است با چیزی کمی کم شدت شروع کنید، به خصوص اگر می خواهید دوستان و خانواده تان به شما بپیوندد. بسیاری از مردم در حال آزمایش رقص یا چالش های لباس. TikTok، توییتر و اینستاگرام با کلیپ های کوتاه از مردم نشان دادن مهارت های خود را از طریق یک روند جدید پر شده است. تمرکز بر آنچه شما دوست دارید انجام, اعتماد به نفس و شاید به زودی شما قادر خواهید بود که می گویند که شما شروع به یک چالش اینترنتی.

ویرایش عکس از شما و بهترین های خود را در تعطیلات

این یکی برای خلاق که رویاهای سواحل شنی، کلوپ شبانه و یا موزه های هنری با عزیزان است. از چند نفر که دوست شدارید همین الان عکس هایی از خودشان را در خانه ارسال کنند. سپس، پس از شکستن چند نفر از خودتان، آنها را به یک تصویر جدید ویرایش کنید. شما می توانید این کار را با از بین بردن پس زمینه تصاویر آنلاین، از طریق فتوشاپ، PicCollage و یا یکی دیگر از نرم افزار ویرایش عکس انجام دهد. با استفاده از برنامه ویرایش ی دیگری، تصاویر شفاف را به تصویر دیگری از مقصد دلخواه خود اضافه کنید. این کامل نخواهد بود مگر اینکه شما یک متخصص, اما ویرایش عکس های تعطیلات وانمود فعالیت سرگرم کننده برای پر کردن زمان و اتصال با عزیزان است.

•یک عکس مشترک با دوستان

مشارکتی zine-making فرصت ی بسیار خوبی برای آزمایش خلاقانه با دوستان است. ساده با گروهی از افراد علاقه مند شروع کنید، و تصمیم بگیرید که موضوع چه خواهد بود. سپس، گروه بندی کنید بعد از مدت زمان مشخصی برای کامپایل تصاویری که در زندگی روزمره خود گرفته اید. در دسترس هستند بسیاری از منابع برای شما به zines آنلاین وجود دارد، اما اگر شما پیدا کردن این روند زین ایجاد دشوار است، شروع ساده با یک سند یا نمایش اسلاید. ایجاد یک زینه عکاسی دیجیتال با دوستان یک پروژه خلاق هیجان انگیز برای امتحان کردن این تابستان است.

شروع کانال یوتیوب با ایجاد فیلم با دوستان

این یکی نباید به اندازه ای که ممکن است به نظر برسه چالش ی باشد. • همان راهی را شروع کنید که با یک پروژه عکاسی مشارکتی انجام می شود و در میان گروهی از دوستان موضوعی را به میان می گذارید. در مورد نقاط مورد علاقه و هر گونه چشم انداز خاص ممکن است کسی داشته باشد تصمیم بگیرید. پس، برو فيلم برداري! هنگامی که همه ایده های خود را ضبط, شما می توانید یک حساب مشترک در یک پلت فرم ویرایش ویدیو و کامپایل کلیپ های خود را. محصول نهایی شما انرژی خلاقانه هر یک از دوستان خود را مجسمه خواهد کرد. -اونجا توقف نکن؛ انرژی را توسعه داده و با آپلود ویدیوها در یوتیوب خاطرات جدیدی را ایجاد می کنند.

پروژه های عکاسی مانند این ها می توانند با وجود فاصله فیزیکی که COVID-19 نیاز دارد، تجربه های معنی داری را ایجاد کنند. خلاقیت شفا بخش است، بنابراین با تنهایی پناه دادن در محل با پروژه های عکاسی مشارکتی مبارزه کنید.

تماس با Sera Smith در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب