در ادامه به خوراک Goleta دانش آموزان در طول Coronavirus

مدارس ممکن است خالی در حال حاضر, اما Goleta اتحادیه مدرسه منطقه (GUSD) کارکنان و داوطلبان در کار سخت برای اطم

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

مدارس ممکن است خالی در حال حاضر, اما Goleta اتحادیه مدرسه منطقه (GUSD) کارکنان و داوطلبان در کار سخت برای اطمینان از دانش آموزان هنوز در حال تغذیه است.

در پاسخ به تعطیلی مدارس در اواخر ماه مارس مدرسه منطقه راه اندازی شتاب-و-برو صعود وعده های غذایی برنامه به ارائه خدمات رایگان صبحانه و ناهار به هر کسی که 18 یا تحت. این برنامه برای هر کسی که نیاز به صرف نظر از مدرسه خود ثبت نام یا وعده غذایی-طرح وضعیت; بدون ثبت نام و یا نرم افزار مورد نیاز است. وعده های غذایی را می توان برداشت تا در روزهای 11:30 صبح تا 1 بعد از ظهر در پنج Goleta سایت های توزیع: ایسلا ویستا الوود, El Camino و لا Patera مدارس ابتدایی و همچنین Goleta دره مرکز جامعه.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"ما فقط شاهد یک نیاز در جامعه ما و در خواست می شود قادر به پر کردن آن نیاز دارید" گفت: GUSD خدمات مواد غذایی مدیر کیم لئونگ.

با 40 درصد از دانش آموزان در منطقه مقدماتی به صورت رایگان و یا کاهش می یابد, ناهار, تغییر آنلاین آموزش نیز منجر به افزایش خطر ناامنی غذایی. بنابراین مدرسه منطقه اعمال می شود برای چشم پوشی از وزارت کشاورزی ایالات متحده است که کمک به گسترش این برنامه در خدمت هر کسی که 18 و زیر نه فقط ثبت نام دانش آموزان است. آنها در حال حاضر مشغول خدمت به طور متوسط از 1,400 وعده های غذایی رایگان در هر روز یک شماره است که به طور پیوسته رشد کرده است بیش از شش هفته گذشته.

عکس: Daniel Dreifussدیلن قفل دست یک کیسه از مواد غذایی به ایزابلا ورا در ایسلا ویستا ابتدایی.

شرکت کنندگان می توانند هر دو قدم تا ایستگاه توزیع و یا استفاده از یک منظقه درایو-از طریق سیستم است که اجازه می دهد تا مردم برای دریافت وعده های غذایی بدون ترک اتومبیل های خود را. این فرایند بسیار ساده و سریع: کارکنان بپرسید که چگونه بسیاری از وعده های غذایی مورد نیاز هستند و پس از آن دست از قبل متناسب صبحانه و ناهار کیسه و همچنین به عنوان محصولات تازه و کنسرو شده.

کسانی که می تواند دسترسی به سایت های توزیع را تشویق به رسیدن به خود GUSD اصلی و یا ایمیل لئونگ به طور مستقیم برای کمک. "اگر آنها نمی تواند پیدا کردن یک راه برای گرفتن وجود دارد ما باید جامعه رابط و خدمات است که پیدا کردن یک راه برای دریافت از طریق به آنها گفت:" لئونگ.

در حالی که منطقه مدرسه ساخته شده است به تنظیمات جزئی منو به حفظ کیفیت و ایمنی مواد غذایی در تمام وعده های غذایی هنوز در حال پخته شده از ابتدا با تغذیه داشته باشید. وعده های غذایی در خدمت بیش از دو هفته گذشته شامل مرغ اسپانیایی, برنج کاسه گوشت خوک کشیده, ساندویچ خانگی با سس BBQ و کوفته ماکارونی با پنج سبزی سس مارینارا.

مدرسه منطقه به طور معمول اجرا می شود حداقل یک برنامه تغذیه در طول تابستان اما پیش بینی که COVID-19 را تا حد زیادی افزایش تقاضا برای مواد غذایی کمک. بسیاری از منطقه مدرسه برنامه بودجه به پایان می رسد در ماه ژوئن — بودجه اضافی و منابع در حال حاضر واقع شده به ادامه وعده غذایی برنامه در ظرفیت مشابه از طریق تابستان است.

"ما قطعا می خواهید برای اطمینان حاصل شود که هیچ بچه های گرسنه و که دسترسی به تغذیه در ادامه گفت:" لئونگ. "اما این همه پایین می آید به آنچه در منابع در دسترس ما است."

علاقه مند به حمایت از غذا برنامه ؟ کمک های پولی در حال حاضر پذیرفته شده از طریق پست و Venmo. چک را می توان به "Goleta اتحادیه مدرسه منطقه – مواد غذایی خدمات" و به مدرسه فرستاده منطقه در 401 N. فرویو Ave. CA 93117 توجه به خدمات غذایی. Venmo کمک های مالی را می توان به فرستاده @GUSD-مواد غذایی است.

کسانی که علاقه مند به اهدای مواد غذایی و یا داوطلب در طول تابستان می توانید تماس با کیم لئونگ در kleung@goleta.k12.ca.us. نگه دارید تا با Goleta اتحادیه خدمات غذایی در Instagram طریق @gusdfood.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب