هزینه COVID-19 اشتباهات: آیا تولید کنندگان Pa. PPE نگه دارید تا با موج COVID-19؟

برايان ميسکوسکي منتشر شده در 9:46 صبح EDT اوت 13, 2020به عنوان COVID-19 همه گیر شروع به برگزاری در ماه مارس، و

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

به عنوان COVID-19 همه گیر شروع به برگزاری در ماه مارس، وحشت خرید استاندارد شد: منگنه مانند دستمال توالت، دست بهداشتی و تمیز کردن محصولات از قفسه ناپدید شد. کارکنان فروشگاه به سختی می تواند یک بسته جدید از پاک کننده تمیز کردن باز قبل از آنها رفته بودند. محدودیت در مورد اقلام روزمره اجرا شد. قیمت گوج منبع خشم ملی شد.

و در حالی که در نهایت اوضاع کمی حل و فصل شد، در نور موج دوم بالقوه، این سوال باقی می ماند: آیا ما آماده برای انجام این کار دوباره؟

چه کار می کرد

به عنوان تولید کنندگان عمده محصولات تلاش برای پر کردن قفسه، عملیات کوچکتر در سراسر دولت پا به بالا بازی خود را برای کمک به همنوعان خود پنسیلوانیا.

distilleries در سراسر دولت خطوط تولید را به دست بهداشتی به پل شکاف و پشتیبانی از پاسخ دهنده اول و دیگر کارگران خط مقدم تغییر.

راسل فلچر، مالک میشکا پریم ودکا در آلن تاون، گفت شرکت او در حال حاضر ۲۵ تن مواد بهداشتی در ماه تولید می کند، و خاطر نشان کرد که آنها محصول نجات دهنده زندگی را به کارگران بیمارستان لیهای ولی و همچنین سایر پاسخ دهنده های اول و بخش های آتش نشانی اهدا کرده اند.

در حالی که آن شرکت ها خوشحال هستند برای کمک به جوامع خود ، هزینه های تولید می تواند پر قیمت دریافت کنید. به این ترتیب، کارکنان برای کسانی که می توانند برای خرید مواد بهداشتی از شرکت های خود را برای کمک به بودجه، و یا کمک به طور مستقیم برای کمک به هزینه های جبران درخواست.

از آنجا که مشخص شد COVID-19 جایی نمی رفت، پیدا کردن ماسک با کیفیت برای outings عمومی به عنوان یک اولویت بالا نیز شد. مشکل این بود که، ماسک های N95 بسیار پراز آرزو برای ماست. کارشناسان توصیه مردم را به ترک آن، و ماسک های جراحی، به متخصصان پزشکی، هر چند بسیاری از بیمارستان ها تلاش برای حفظ یک منبع کافی است.

گروه های خیاطی را وارد جامعه کنید. آماتور مشتاق و حرفه ای چاشنی با هم بیش از رسانه های اجتماعی به تبادل الگوها، راهنمایی، منابع برای لوازم، و اغلب فقط برخی از حمایت از اعضای جامعه خود را به منظور چرخ اندک کردن دنده حفاظتی برای کارگران بیمارستان در سراسر مشترک المنافع گروه بندی شده است. کسانی که به چاپگرهای سه بعدی دسترسی دارند، با تولید سپرهای چهره ای نیز کمک می کنند، و اطمینان حاصل می کنند که کارگران خط مقدم از همه گیر بودن محافظت می شوند.

بیشتر: هزینه COVID -19 اشتباهات : پنسیلوانیا خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID -19

آنچه شکست خورد

همه چیز به طور هموار بیرون می رفت، به خصوص در روزهای قبل از همه گیر. هنگامی که فرماندار تام ولف درخواستی برای کسب و کارهای غیر ضروری در سراسر ایالت صادر کرد تا به طور موقت تعطیل شود تا به کمک آن COVID-19 مهار شود، مشارکت چیزی را به جا گذاشت تا مورد نظر باشد. چندی بعد، فرماندار فهرستی از تعیین ها را برای کسب و کار ها منتشر کرد، هر چند مشکلات یرای آن ها بالا می رفت.

صاحبان کسب و کار وقتی عملیات خود را خاموش و یک رقیب در زمینه مشابه آزاد بود برای ادامه در حال اجرا گریه.

سیاستمداران در فرایند تصمیم گیری، وضوح را می خواستو استدلال می کرد که سوگیری شیوع دارد.

و در حالی که برخی از کسب و کار ضروری اجازه به حفظ عامل، مشکلات تولید به جلو زمانی که بخش جدایی ناپذیر از زنجیره تامین خود را خاموش شد. بدون مواد و مواد شیمیایی لازم، این کسب و کار به طور موثر نوتر شده و قادر به تبدیل محصولات ضروری، از جمله لوازم پزشکی، که آنها در نظر گرفته شده بود.

اگر چه این مشکل در تاریخ 4 آوریل با ایجاد تماس تولید پنسیلوانیا به پورتال اقدام خطاب شد -- ابزاری برای "بسیج تولید کنندگان که در حال تولید COVID - 19 مربوط به محصولات و لوازم و یا می تواند محوری به تولید COVID - 19 مربوط به لوازم -- نگه داشتن آن شناور لازم خواهد بود برای اطمینان حاصل شود که شرکت های مشترک المنافع می توانند به کار موثر ادامه دهد.

دنیس داوين، دبیر بخش جامعه و توسعه اقتصادی گفت: «ما در حال کار برای حفاظت از سلامت و ایمنی عمومی و ایجاد زنجیره تامین قوی، می دانیم که تولیدکنندگانی در سراسر مشترک المنافع وجود دارند که مایل ند و قادر به کمک هستند» "این پورتال کمک خواهد کرد تسهیل کسب و کار اتصالات نیاز به دریافت محصولات مهم مرتبط با COVID-19 به بازار و یا مقاوم سازی عملیات خود را برای شروع تولید از آن محصولات است."

چه باید کرد

با پتانسیل امواج بعدی -- و با آن ، بیشتر وحشت هزینه -- تولید کنندگان عمده و برادران کوچکتر خود شده اند حفظ سطح تولید بالاتر از حد متوسط.

لورن فانروی پروکتر و گمبل گفت که برند چارماین شرکت در سراسر همه گیر «افزایش تقاضای مصرف کننده» را دیده است و به منظور باقی ماندن در بالای چیزهایی، محصولاتی را در «سطح رکورد» تولید می کنند.

فانروی گفت: "ما در اولویت قرار دادن اندازه های پرفروش خود برای به حداکثر رساندن مقدار محصول ما می توانیم به خرده فروشان کشتی، و ما باقی می ماند در مطمئن شوید که محصولات ما در دسترس هستند که و در آن مردم مغازه در طول این وضعیت بسیار پویا متمرکز است، گفت: "فانروی گفت: ".

در حالی که شرکت هایی مانند Silverback Distillery کمک های مالی را متوقف کرده اند، آنها هنوز هم تولید و فروش مواد بهداشتی دست. با تولید آمپر و شرکت های متعدد پیوستن به بازار، آن را بسیار آسان تر برای خودتان یک بسته جیبی صرفه جویی در صرفه جویی در مصرف مواد بهداشتی از آن بود حتی چند ماه پیش.

بدون سوال, حفظ سطوح تمیز به عنوان موارد موج – و یا در طول موج دوم – خواهد بود حیاتی برای کنترل COVID-19. شرکت های بولن در فولکرفت، شهرستان دلاور - که تولید کننده مواد ضدعفونی کننده با درجه بیمارستان - تولید ده برابر در ماه مارس افزایش یافته تا با تقاضا، و حتی برخی از محصولات در دسترس از طریق یک وب سایت رو به عموم ساخته شده است.

با این حال، شرکت هایی مانند بولن به دلیل تقاضای سنگین، با دستیابی به مواد اولیه برای مواد ضدعفونی کننده در حال اجرا هستند و در حالی که هنوز هم می توانند سفارش های جدید را بپذیرند، از مشتریان می خواهد که زمان بیشتری را برای تولید اجازه دهند.

در پایان روز، ممکن است این مورد به پایان رسد که از ترک لوازم لازم به اندازه کافی برای همه به آن را از طریق همه گیر، حداقل تا زمانی که تولید جلب تا تقاضا.

مارک وارنر، مدیر فروش ملی شرکت بولن، در مورد COVID-19 در جریان یک به روزرسانی ویدئویی گفت: «این به عنوان یک حمله قلبی جدی است. و خط مقدم شماره یک برای دفاع از این همه چیز، برای اولین بار در تاریخ، ما است. ما هستيم این صنعت تمیز کاری است، افرادی که به عنوان متخصص در ارائه مواد ضدعفونی کننده که برای سارس CoV-2 موثر هستند، ویروس ی که باعث COVID، و برای کسانی که حرفه ای خارج وجود دارد که با استفاده از آنها به درستی تخصص است."

برایان میسکوسکی برای شبکه امروز ی آمریکا در پنسیلوانیا می نویسد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب