Cottonwood دره عمیق و باریک, کتابخانه, فروش

هر چند در سال 1988 تاسیس کاتن دره عمیق و باریک کارخانه شراب سازی لذت نیست کاملا کش از سانتا ماریا دره خواص م

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

هر چند در سال 1988 تاسیس کاتن دره عمیق و باریک کارخانه شراب سازی لذت نیست کاملا کش از سانتا ماریا دره خواص مانند Cambria یا جدیدتر نقاط مانند Presqu'ile. در عین حال بنیانگذار نورمن Beko همچنان به رشد مه سرد pinot noir, chardonnay و syrah خود را 73 هکتار ملک در گوشه ای از قلمرو و ارکوت Garey جاده ها که در آن او ساخته شده است Santa Barbara County اولین شراب غارها در 1990s.

شاید پایدار محیط زیست از این غارها که در حال محافظت از 200 سال ردوود درب های بازیافت شده از یک اوهایو پل — یک عامل در طول عمر کاتن دره عمیق و باریک شراب به عنوان خود را سبک تر و پایین تر-الکل فریم مشکلات ناسازگار بودن در سمت راست حدود 13 درصد است. Beko من به تازگی ارسال چند pinot noirs از کتابخانه خود را به را امتحان کنید: 2002 و مستغلات است که بوی چرم و قارچ و در عین حال سلیقه ترکی انجیر و جوز هنوز هم پر از انرژی و تنش; 2002 الیزابت ویستا که در آن قارچ و سویا و قارچ ها با چاشنی فلفل سفید و 2003 الیزابت ویستا که نشان می دهد یک شخصیت خوش مشرب از خونین گوشت و آلبالو خشک.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


سالخورده شراب می تواند یک قمار اما این ارزش شرط بندی به خصوص پس از Beko است مورد فروش فقط برای $144 — بله صرف $12 بطری برای 18 سال از شراب. در صورتی که خود را قلقلک فتنه پس از آن در نظر خرید کارخانه شراب سازی بیش از حد. آن را در بازار برای سال در حال حاضر.


ببینید cottonwoodcanyon.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن