Cox Communications ارائه می دهد دو ماه از اینترنت رایگان سرویس جدید واجد شرایط خانواده ها در زمان برای بازگشت به مدرسه

به عنوان back-to-school روش سریع Cox اعلام کرده است مشتریان جدید است که واجد شرایط دریافت خواهد کرد Connect2Co

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

به عنوان back-to-school روش سریع Cox اعلام کرده است مشتریان جدید است که واجد شرایط دریافت خواهد کرد Connect2Compete این شرکت کم هزینه اینترنت برای دو ماه بدون هیچ هزینه. مشتریان جدید باید ثبت نام بین جولای 21 و 30 سپتامبر برای سرویس رایگان است که همچنین شامل پشتیبانی فنی رایگان.

"به عنوان آموزش از راه دور تبدیل شده است و طبیعی جدید برای خانواده ها و مدارس در جامعه ما, ما در حال کمک به پل شکاف دیجیتال از طریق ما Connect2Compete برنامه" گفت: کیرستن مک لافلین بازار معاون رئیس جمهور برای Cox Communications در سانتا باربارا. "ما در حال تمرکز بر روی از بین بردن موانع برای کمک به ما محلی دانش آموزان موفق در این محیط زیست است."

در ماه مارس زمانی که مدارس شروع تعویض به آموزش از راه دور کاکس ارائه سرویس اینترنت رایگان برای شرکت کنندگان جدید از Connect2Compete تا دانش آموزان بدون دسترسی به اینترنت در خانه می تواند انتقال به آموزش آنلاین. ارائه شد و سپس تمدید به سه حالت اضافی رایگان ماه از طریق جولای 15 برای کمک به دانش آموزان در پایان سال تحصیلی.

این پیشنهاد جدید کمک خواهد کرد و حتی بیشتر دانش آموزان و خانواده های متصل از طریق Connect2Compete.

کامپیوتر بخشی از آموزش مجازی و Cox همچنان به همکاری با, محلی, منطقه ای و سازمان های ملی از جمله کامپیوتر به کودکان, سن دیگو و رایانه های شخصی برای افرادی است که به ارائه تخفیف مرمت لپ تاپ و لوازم جانبی را برای خانواده هایی که واجد شرایط برای Connect2Compete برنامه. در ماه مه Cox اهدا 250.000 دلار به کامپیوتر 2 بچه ها برای کمک به سازمان های غیر انتفاعی بازسازی و توزیع 20,000 دستگاه در این سال به دانش آموزان کم درآمد و خانواده ها در سراسر کاکس جنوب کالیفرنیا مناطق خدمات.

خلاصه ای از پیشرفت ها و مزایای کاکس Connect2Compete برنامه عبارتند از:

  • دو ماه رایگان Connect2Compete و خدمات از راه دور دسکتاپ و پشتیبانی تلفنی و از طریق Cox مراقبت کامل واجد شرایط برای مشتریان جدید که درخواست بین 21 ژوئیه و سپتامبر 30 $9.95/ماه پس از آن
  • ارجاع آسان برای تخفیف مرمت تجهیزات از طریق رایانه های شخصی برای مردم
  • دانش آموز و خانواده دسترسی به Cox دیجیتال آکادمی فراهم می کند که کامپیوتر های سواد آموزی آموزش و منابع آموزشی برای دانش آموزان
  • رایگان وای فای مودم اجاره
  • دسترسی به بیش از سه میلیون Cox نقاط کشور

این تابستان Cox اعلام دیجیتال جدید آموزش پلت فرم در دسترس Connect2Compete مشتریان به نگه داشتن بچه ها درگیر در دانشگاهیان در این تابستان. MyFuture است Boys & Girls Club of America دیجیتال پلت فرم است که سبب کودکان و نوجوانان به یادگیری مهارت های جدید به اشتراک گذاری موفقیت و کسب شناخت و پاداش از طریق gamification در امن و سرگرم کننده آنلاین محیط زیست است. مشتریان به راحتی می توانید دسترسی به این ابزار در کاکس دیجیتال آکادمی یک پلت فرم آموزش آنلاین کامل از کامپیوتر سواد آموزی راهنمایی, فیلم آموزشی, آموزش ها و بازی های تعاملی.

کاکس Connect2Compete برنامه در دسترس است برای خانواده هایی که:

  • باید حداقل یک فرزند است که در K-12 دانش آموز در خانه
  • شرکت در یکی از این برنامه های یارانه دولت: برنامه ناهار مدرسه ملی, ضربه محکم و ناگهانی TANF, سر, شروع, WIC, LIHEAP یا مسکن دولتی

خانواده می تواند واجد شرایط برای Connect2Compete به راحتی از هر کجا که آیا در دستگاه تلفن همراه خود و یا با مراجعه به دسکتاپ www.cox.com/c2c.

برای کمک به والدین در کمک به کودکان خود را یاد بگیرند از خانه Cox ارائه شده چند نکته و منابع موجود در شرکت محتوا hub همگرا. اینجا را کلیک کنید برای کسب اطلاعات بیشتر.

برای کسب اطلاعات بیشتر در کاکس coronavirus تلاش های امدادی بازدید cox.com.

در مورد Cox Communications

Cox Communications متعهد به ایجاد لحظات معنی دار از انسان اتصال از طریق پهنای باند برنامه ها و خدمات است. بزرگترین شرکت های خصوصی در شرکت مخابرات در امریکا, ما با افتخار در خدمت شش میلیون خانه و کسب و کار در سراسر 18 متحده است. ما در حال اختصاص داده شده به توانمند سازی دیگران برای ساخت آینده ای بهتر و جشن های متنوع, محصولات, مردم, تامین کنندگان, جوامع و ویژگی های که باعث می شود هر یک منحصر به فرد است. Cox Communications بزرگترین بخش از شرکت کاکس یک خانواده متعلق به کسب و کار تاسیس in1898 توسط فرماندار James M. Cox.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن