Daiso در برکلی می بندد و پس از 9 سال خدمت

پس از یک توقف فروشگاه برای همه چیز از لوازم التحریر به لوازم آرایشی را به محصولات صفحه اصلی Daiso در برکلی اخی

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

پس از یک توقف فروشگاه برای همه چیز از لوازم التحریر به لوازم آرایشی را به محصولات صفحه اصلی Daiso در برکلی اخیرا بسته شده پس از نه سال خدمات.

از سه شنبه Daiso ارسال شده یک نشانه در پنجره حاکی از آن بود که برای همیشه بسته شده, با توجه به یک پست از دانشجو آیا Jiha در شنید در UC برکلی Facebook صفحه. عکس ارسال شده به Facebook نشان داد که ورود به Daiso با چهار قطعه از کاغذ ضبط به آن مطلب "ما به طور دائم بسته!" بیش از 1000 نفر از اعضای گروه به اظهار نظر در پست — بسیاری از آنها برای به اشتراک گذاشتن غم و اندوه و خشم در مورد بسته شدن.

Daiso افتتاح شد برکلی محل تلگراف خیابان در مارس 2011. اغلب به عنوان "ژاپنی فروشگاه دلار" با توجه به وب سایت خود را Daiso به دادگاه تجدید نظر به بسیاری از دانشجویان در بودجه تنگ و همچنین خانواده های محلی.

اعضای جامعه نیز متاثر توسط بسته شدن فروشگاه مانند آلیسون Landa که زندگی در منطقه خلیج از سال 1997 و خرید در Daiso پس از آن باز می شود.

"من فوق العاده bummed که این بسته شدن" Landa گفت: در یک ایمیل. "من همیشه دوست داشتم با در نظر گرفتن پسرم که 4 1/2 وجود دارد برای یک اسباب بازی کوچک یا دو."

Landa اضافه شده که Daiso خوبی بود و تمیز محل با سرویس خوب و که او را غم و اندوه بود و ریشه در وقایع کنونی که "در حال آوردن پایان دادن به بسیاری از چیزهای خوب است."

الکس ناکس مدیر اجرایی تلگراف بهبود کسب و کار منطقه گفت: Daiso بسته شدن به احتمال زیاد اتفاق افتاده است به عنوان یک نتیجه از عوامل مختلف است.

"در بسیاری از پتانسیل ها و دلایل زیادی برای خوش بینی برای جامعه کسب و کار در منطقه" ناکس گفت. "من نمی خواهد نگاه Daiso بسته شدن به عنوان یک ثبتشده لزوما اقتصاد در منطقه ما اما معمولا یک تصمیم به یک فروشگاه است که می آید از انواع عوامل مختلف است."

Knox اضافه شده بود که او با عرض پوزش برای دیدن Daiso اما فکر می کند وجود فرصت های کسب و کار دیگر به حرکت به منطقه است.

ناکس همچنین با تاکید بر اهمیت حضور و فعالیت برای کسب و کار در برکلی — بسیاری از کسب و کار با توجه به Knox با تکیه بر سیگنال که نشان می دهد آنچه که دانش آموزان ممکن است علاقه مند.

"ما قطعا با Daiso ترک می خواهید مطمئن شوید که ما در ادامه به ترکیب کسب و کار است که به طور خاص در خدمت جمعیت دانشجویی و ارائه انواع مختلف خدمات و محصولات" ناکس گفت.

Knox اضافه شده است که او نمی باید اطلاعات زیادی در مورد آنچه که کسب و کار در حال حرکت به منطقه و گفت: فعالیت اقتصادی با توجه به COVID-19 بحران بهداشت عمومی.

تماس با لوئیس Cobian و کاترین هسو در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن