مرگبار دوگانگی

جمعی از مردان سفید brandishing اسلحه از جمله سلاح های اتوماتیک, حمله یک دولت سرمایه است. آنها ایستاده بود اینچ

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

جمعی از مردان سفید brandishing اسلحه از جمله سلاح های اتوماتیک, حمله یک دولت سرمایه است.

آنها ایستاده بود اینچ به دور از نگهبانان و فریاد زدم به چهره خود. آنها "آورده نشانه هایی است که در مقایسه با (فرماندار) Whitmer به آدولف هیتلر نشان داد nooses و مؤتلفه پرچم. برخی از نشانه های خوانده شده "ظالم دریافت طناب."

آنچه در عمل در نظر گرفته شد برای پاسخ و یا برای جلوگیری از اقدامات خود را? هیچ کدام.

یک مرد سیاه و سفید رفت و به راحتی ذخیره و گزارش شده به عنوان پرداخت می شود با یک مظنون لایحه. چه اقدام گرفته شد? این مرد غیر مسلح پرتاب شد به پیاده رو توسط چهار پلیس برگزار شد و با زانو بر روی گردن خود را برای 8-9 دقیقه تا زمانی که او بی توجه بود و سپس مرده است.

من امیدوارم که وجود دارد این است که نیازی به توضیح اهمیت این حالات. در غیر این صورت آینده تاریک و دلگیر به نظر می رسد در واقع.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب