تسهیل کنندگان دانش آموز DeCal مبارزه برای رسیدن به دانش آموزان برای ثبت نام

تسهیل کنندگان دانش آموز DeCal در حال تلاش برای درگیر شدن با دانش آموزان و آنها را وادار به ثبت نام در دوره های

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

تسهیل کنندگان دانش آموز DeCal در حال تلاش برای درگیر شدن با دانش آموزان و آنها را وادار به ثبت نام در دوره های بدون کمک از هیئت مدیره DeCal منصوب، که به طور معمول در مدیریت دوره کمک می کند.

برنامه DeCal توسط دانشجویان اجرا می شود و به آن ها اجازه می دهد تا برنامه درسی خود را با حامی هیئت علمی ایجاد کنند. به گفته گابریل کلوین تسهیل کننده دانشجویی، تسهیل کنندگان دانشجویی روز جمعه از طریق ایمیل مطلع شدند که هیچ عضو فعلی در هیئت مدیره DeCal وجود ندارد. هیئت مدیره کمک می کند تا مربیان دانش آموز مدیریت لیست در وب سایت DeCal، بودجه امن، تبلیغات اطلاعات به دانش آموزان و کاغذ بازی کامل، ایالات وب سایت.

برنامه DeCal برای اظهار نظر تماس گرفته شد اما به عنوان زمان مطبوعات پاسخ نمی دهد.

کلوین می گوید: «رفتن به سایت DeCal، تا هفته گذشته هیچ DeCals روی آن نمی دیدم و خیلی به سال مدرسه نزدیک بودم، کابوس است.»

کلوین افزود که بدون هیئت مدیره، تسهیل کننده های دانشجویی «در تاریکی کار می کنند.» کلوین گفت: تسهیل کنندگان مجاز به شروع آموزش برای ترم هستند اما مطمئن نیستند که آیا با توجه به عدم تلاش های تبلیغاتی که اعضای هیئت مدیره معمولا بر آن نظارت دارند، دانش آموزانی برای تدریس وجود خواهد داشت یا نه.

به گفته کلوین، در حال حاضر دو عضو سابق هیئت مدیره برای تصویب دوره هایی در وب سایت و پاسخ به ایمیل ها کار می کنند.

معمولا بیش از 150 دوره DeCal در طول یک ترم وجود دارد، اما این ترم، 92 در حال ارائه وجود دارد، وب سایت بیان می کند. به گفته کلوین، این دو عضو سابق هیئت مدیره هنوز برای تصویب دوره ها کار می کنند.  

به گفته دنیل ها تسهیل کننده دانشجویی، تسهیل کننده ها در ایمیل مطلع نشدند که چرا هیچ هیئت منصوبی برای امسال وجود ندارد.

ها گفت: این وضعیت یک چالش بوده است. "سخت تر است برای رسیدن به دانش آموزان به دلیل ما در Sproul آگهی و یا رفتن به کلاس برای دادن فریاد."

ها افزود که به او گفته شد هیچ نمایشگاه DeCal برای به نمایش گذاشتن دوره ها به دانش آموزان وجود نخواهد داشت. ها تصمیم به شروع نمایشگاه خود را با 35 DeCals ، از زمان مطبوعات ، قرار است به ارائه دوشنبه ، اوت 31.

به گزارش ها، تسهیل کنندگان DeCal قادر خواهند بود دوره های خود را ارائه دهند و به دسته های مختلف از جمله کسب و کار، فناوری و سلامت و سلامتی بخش بندی خواهند شد.

کلوین گفت که این یک فرصت "عالی" برای برخی از دوره های DeCal برای دریافت تبلیغات بود.

ها گفت: من از کششی که به دست آورده هیجان زده ام. "این باعث شده است که من خوشحال به دیدن پاسخ، و من خوشحالم که ما قادر به انجام این کار برای آنها."

در حالی که تسهیل کنندگان در حال تلاش برای ثبت نام دانش آموزان، کلوین گفت که او برای این برنامه سپاسگزار است چرا که آن را اجازه می دهد تا تسهیل کنندگان برای به دست آوردن تدریس تجربه و می تواند کمک به دانش آموزان رسیدن به الزامات واحد.

ها افزود: DeCals برای پردیس مهم است و به دانش آموزان اجازه می دهد تا منافع و سرگرمی ها را در یک محیط به رهبری دانش آموز بررسی کنند.

شیلی اتی () دانشگاهیان و گزارشگر اداره است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن